Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jest ktoś w stanie nagrać lub objasnić jak powinna wyglądać prawidłowa praca sztangi turbo?

Ja mam taki przypadek, że gdy przekręcam kluczyki na zapłon sztanga idzie w dół i powoli wraca na górę, odpalam auto i znów idzie w dół ale zostaje i jak dodaje gazu to nie rusza się w ogóle.


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zanim odpalisz silnik to podciśnienia masz tyle co w akumulatorze obok turbo więc nic dziwnego, że za chwilę powraca.
Opublikowano
Zanim odpalisz silnik to podciśnienia masz tyle co w akumulatorze obok turbo więc nic dziwnego, że za chwilę powraca.

 

Zapomniałem dodać, że na rozgrzanym silniku :oops:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisałeś, że na zapłonie podnosi się, a po chwili opada. Jak silnik nie pracuje to nie wytwarza podciśnienia więc sztanga wraca do położenia początkowego.
Opublikowano
Napisałeś, że na zapłonie podnosi się, a po chwili opada. Jak silnik nie pracuje to nie wytwarza podciśnienia więc sztanga wraca do położenia początkowego.

a to normalne, że sztanga się nie rusza gdy dodaje się gazu?

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Nie chce zakładać nowego tematu, więc odgrzeje kotleta.

Konkretnie chodzi o sztangę do E91 320d 184km silnik N47T. Potrzebowałbym orginalny nr części jak owy występuje? Mam możliwość dorobienie sobie, ale potrzebowalbym dokładne wymiary.

Jakby ktoś miał na sprzedaż chętnie kupię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.