Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zobaczymy - moze byc tak, ze podwojne swiatla beda zarezerwowane dla 7/X7 zeby wyrozniac te topowe modele w gamie (gdzies taka plotke przeczytalem).
  • Odpowiedzi 800
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak mogli zepsuć wygląd takiego majestatycznego pałacu na kołach , jakim jest obecny X7 , ale widać że można :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam! Info z dziś to status 112 i data produkcji wyznaczona 21.05.

super info , trzymam kciuki , a jak będzie status 152 to otwieramy wirtualny szampan :D

Opublikowano
Witam! Info z dziś to status 112 i data produkcji wyznaczona 21.05.

super info , trzymam kciuki , a jak będzie status 152 to otwieramy wirtualny szampan :D

Ok jestem jak najbardziej za, chyba że znowu coś wyskoczy to walimy litra :D

Opublikowano
Zobaczymy - moze byc tak, ze podwojne swiatla beda zarezerwowane dla 7/X7 zeby wyrozniac te topowe modele w gamie (gdzies taka plotke przeczytalem).

No, teraz wyglądają topowo jak citroen :mad2:

a piątki LCI jak skoda :mad2:[/quote

G60 ucieknie w citroena to będzie trochę modniej jak w ala kurze

Opublikowano
Zobaczymy - moze byc tak, ze podwojne swiatla beda zarezerwowane dla 7/X7 zeby wyrozniac te topowe modele w gamie (gdzies taka plotke przeczytalem).

No, teraz wyglądają topowo jak citroen :mad2:

a piątki LCI jak skoda :mad2:

 

Skoda mega dobrze wygląda. Każdy model. Imho mają zdecydowanie najlepszy design w swojej polce cenowej. Minimalistyczny, świeży, dynamiczny. Dobrze się starzeje. Zupełnie jak... nie Skoda. Josef Kaban zrobił dobrą robotę w Skodzie... i dobrą w BMW (bo to właśnie za jego kadencji w BMW został przygotowany LCI dla G30) :cool2:


A Citroen? Mnie kompletnie nie leżały ich pokraczne dziwadła w ostatnich latach :duh: :norty:

Opublikowano
Status 112 to nadzieja na produkcje czy nie ma co się nastawiać? :)

Ja od 18.03 miałem 112 i zaplanowany termin produkcji na ten tydzień, niestety nie udało się na chwile wypadło po czym znowu 112 i 21.05 produkcja. Nadzieja zawsze jest, ale ja już się nie nastawiam.

Opublikowano


Skoda mega dobrze wygląda. Każdy model. Imho mają zdecydowanie najlepszy design w swojej polce cenowej. Minimalistyczny, świeży, dynamiczny. Dobrze się starzeje. Zupełnie jak... nie Skoda. Josef Kaban zrobił dobrą robotę w Skodzie... i dobrą w BMW (bo to właśnie za jego kadencji w BMW został przygotowany LCI dla G30) :cool2:


A Citroen? Mnie kompletnie nie leżały ich pokraczne dziwadła w ostatnich latach :duh: :norty:

 


LCI G30 cooł ? Sorry, przód wygląda jakby to była składanka z 3 pomysłów i jeszcze kompletnie oderwany od reszty nadwozia. Ale to sprawa gustu. Ja chętnie bym oddał za poprzedni przód. Natomiast tył jest fajny nie zaprzecze.

Opublikowano

Skoda mega dobrze wygląda. Każdy model. Imho mają zdecydowanie najlepszy design w swojej polce cenowej. Minimalistyczny, świeży, dynamiczny. Dobrze się starzeje. Zupełnie jak... nie Skoda. Josef Kaban zrobił dobrą robotę w Skodzie... i dobrą w BMW (bo to właśnie za jego kadencji w BMW został przygotowany LCI dla G30) :cool2:


A Citroen? Mnie kompletnie nie leżały ich pokraczne dziwadła w ostatnich latach :duh: :norty:

Jeśli ta sama osoba projektowała/przyczyniła się (nie chce mi się sprawdzać) do Skody i G30 LCI to niech zostanie przy Skodzie bo tak jak mówisz wyszło świetnie i pasuje do tego samochodu, ale do BMW to zupełnie nie pasuje.

Sory za offtop, już nie będę :oops:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie nadal 105 i info że jest restrykcja na moje zamówienie związane z fotelami - mam zamówione podstawowe ze skórą Dakota w Luxury Line , które obecnie nie występują w tej konfiguracji , tylko sporty w Dakota , mam dostać info co z nową konfiguracją i dopuszczeniem do kolejki produkcyjnej, i czy będzie dopłata :duh:
Opublikowano
U mnie nadal 105 i info że jest restrykcja na moje zamówienie związane z fotelami - mam zamówione podstawowe ze skórą Dakota w Luxury Line , które obecnie nie występują w tej konfiguracji , tylko sporty w Dakota , mam dostać info co z nową konfiguracją i dopuszczeniem do kolejki produkcyjnej, i czy będzie dopłata :duh:

No to nieciekawe info, daj znać jak sprawa pójdzie dalej.

Opublikowano
Naszych samochodów dalej nie ma, ale na otomoto znalazłem świeżutko dodane nowe do odbioru z rocznika 22 i to u mojego dealera. :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Naszych samochodów dalej nie ma, ale na otomoto znalazłem świeżutko dodane nowe do odbioru z rocznika 22 i to u mojego dealera. :cool2:

Z czegoś muszą żyć :wink:

Opublikowano
U mnie nadal 105 i info że jest restrykcja na moje zamówienie związane z fotelami - mam zamówione podstawowe ze skórą Dakota w Luxury Line , które obecnie nie występują w tej konfiguracji , tylko sporty w Dakota , mam dostać info co z nową konfiguracją i dopuszczeniem do kolejki produkcyjnej, i czy będzie dopłata :duh:

 

Podstawowe fotele to pierwsza rzecz jaka powinna wylecieć z konfiguracji g30. Dopłać mińimum do sportów i dziękuj za taka możliwość …

Opublikowano
U mnie nadal 105 i info że jest restrykcja na moje zamówienie związane z fotelami - mam zamówione podstawowe ze skórą Dakota w Luxury Line , które obecnie nie występują w tej konfiguracji , tylko sporty w Dakota , mam dostać info co z nową konfiguracją i dopuszczeniem do kolejki produkcyjnej, i czy będzie dopłata :duh:

 

Podstawowe fotele to pierwsza rzecz jaka powinna wylecieć z konfiguracji g30. Dopłać mińimum do sportów i dziękuj za taka możliwość …

 

Moim zdaniem komfortowe fotele to must have.

Inaczej to auto bez sensu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podstawowe fotele to pierwsza rzecz jaka powinna wylecieć z konfiguracji g30. Dopłać mińimum do sportów i dziękuj za taka możliwość …

czy siedziałeś w G30 LCI z podstawowymi fotelami , czy Twoje stwierdzenie jest oparte na doświadczeniu z innymi modelami BMW ? pytam bo mój wybór podstawowych był świadomy i oparty na doświadczeniu z fotelami w G20 , gdzie podstawowe fotele są wygodniejsze niż sportowe - chodzi o szerokość siedziska która jest w pełni wykorzystana w podstawowych z powodu braku wysokich , pionowych boczków co powodowało że biodra i uda były ściśnięte w sportach , w G30 LCI próbowałem tylko sporty gdzie ta szerokość - z powodu tych wysokich boczków- była porównywalna do podstawowych w G20 a dużo większa niż w sporty w G20 , myślę że podstawowe w G30 miałyby podobny układ co w G20 co mi osobiście odpowiada .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.