Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam BMW i3 od niedawna i zastanawia mnie parametr w ukrytym menu coolent temp. Wynosi u mnie 118 stopni C. Czy to normalne? Nie ma żadnych błędów i nic się nie wyświetla. Parametr ten utrzymuje się non stop na tym poziomie.

Dodam, iż posiadam i3 94Ah bez REX. Co w ogóle oznacza ten parametr?

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://www.eurodiagnosta.pl/technologiae/rex/rex.html


Pompa płynu chłodzącego w obiegu płynu chłodzącego o niskiej temperaturze

Zakres prędkości obrotowych silnika pompy płynu chłodzącego wynosi od 24 do 6000 obr / min. Dopuszczalna temperatura płynu chłodzącego wynosi od -40 ° C do 128 ° C.


Elektryczna pompa płynu chłodzącego

Zakres temperatury .... -40 do 130 ° C


Pompa płynu chłodzącego turbosprężarki

Zakres temperatur chłodziwa .... -40 do 135 ° C


Pomocnicza pompa płynu chłodzącego

Zakres temperatur chłodziwa

(maks. 135 ° C przez jedną godzinę) ... -40 do 125 ° C



Tylko tyle znalazłem w NewTis.

Można samemu wywnioskować , że twoja temperatura płynu chłodzącego jest bardzo blisko Max wartości na poszczególnych pompach.

Może znajdę coś więcej lecz na tą chwilę tylko tyle.

Opublikowano

Witam ponownie.

Problem polega na tym, iż czy auto stoi całą noc w garażu, czy po przejechaniu iluś kilometrów ten parametr w ogóle się nie zmienia. Nie wiem skąd może powstać 120 stopni C od stania w garażu. Nie mam REXa. Są 2 obiegi z płynem chłodniczym. Jeden do silnika elektrycznego, a drugi do pompy ciepła z tego co wyczytałem. Oba płyny są "zimne", a bynajmniej na pewno nie mają 120stopni. Może ktoś wie gdzie znajduje się ten czujnik? uszkodzony czujnik?

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam ponownie.

Problem polega na tym, iż czy auto stoi całą noc w garażu, czy po przejechaniu iluś kilometrów ten parametr w ogóle się nie zmienia. Nie wiem skąd może powstać 120 stopni C od stania w garażu. Nie mam REXa. Są 2 obiegi z płynem chłodniczym. Jeden do silnika elektrycznego, a drugi do pompy ciepła z tego co wyczytałem. Oba płyny są "zimne", a bynajmniej na pewno nie mają 120stopni. Może ktoś wie gdzie znajduje się ten czujnik? uszkodzony czujnik?

Pozdrawiam

 

Czujnik temperatury cieczy znajduje się w bagażniku, musisz zdjąć centralną osłonę , po lewej stronie ( przy samej krawędzi ) , w połowie długości bagażnika.

Do czujnika dochodzą dwa przewody.... szary oraz czarno - żółty.



Ładowanie akumulatora wysokonapięciowego

Podczas procedury ładowania elektryczna pompa płynu chłodzącego i wentylator elektryczny służący do chłodzenia elektroniki mocy mogą być włączane automatycznie. Dlatego nie wolno wykonywać żadnych prac przy układzie chłodzenia silnika elektrycznego i przy wentylatorze elektrycznym, gdy podłączony jest kabel ładujący.

Opublikowano

Szukałem wczoraj tego czujnika i niestety nie znalazłem. Nie ma żadnego czujnika (coś do czego przychodzą 2 przewody) w komorze silnika w bagażniku z tyłu. Masz może jakieś rysunki jak znaleźć ten czujnik? na pewno chodzi o bagażnik z tyłu samochodu? Od góry nic nie mogę znaleźć.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.