Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem trochę w tym ciemny i jestem posiadaczem padła to znaczy n46b18a i mam dużo części do m54b30 czyli cały silnik z osprzętem wiązkę silnika sterownik ews itp i moje 1.8 czeka na swapa (dla ciekawych hamulce zawieszenie i reszta pierdół jest już pod 330i) i mam wiele pytań a szczególnie jedno podpięcie sterownika czyli inne przyłącza ponieważ n46 ma dwie duże kostki w sterowniku na sukwak (nie wiem jak inaczej to nazwać a m54 ma cztery za zaczep i 2 zwykle wciskane i jak to podpiąć bo nie chce się poddać na elektryce chce już tym autem jeździć od razu mówię przepraszam za błędy i interpunkcję a co do tematu swapu nie mogę nigdzie znaleźć tematu n46 na m54 znajduje tylko n42 na m54 a różnicy kilka jest
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale o czym ty w ogóle piszesz? Chcesz podłączyć inny sterownik pod starą wiązkę i myślisz że to będzie działać? Musisz zmienić wiązkę z odpowiednim sterownikiem pod silnik m54.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.