Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z e46 m43 1,9 118km auto długo kreci żeby odpalić świece czarne wszystko sprawdzone wyskakuje błąd 119 tps auto już takie kupiłem mocy mało szarpie ile przewodów powinien mieć wtyk do tps u mnie 2 i napiecie 1,31v bardzo proszę o pomoc
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Według schematu 2 przewody pin 1 pusty.

IMG-20210521-212503.jpg

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Czujnik położenia przepustnicy podmienialem i dalej to samo najlepsze jest to że znika jak przełorze kostkę z alternatora ale wtedy auto nie chce odpalić pewnie zabezpieczenie sam nwm co jest grane jutro jadę do wujka elektromechanika może on coś wymyśli
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie masz kolory kabli we wtyczce TPS?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potencjometr raczej powinien być 3 pinowy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaraz zerknę na schemat jak to ma wyglądać.


Potencjometr powinien być 3 pinowy i powinny dochodzić 3 przewody we wtyczce. Na pewno piszemy o tym samym?

Kody błędów też podajesz jakby dla m44.

Jaki masz numer sterownika silnika?

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daj fotę z pod maski tego potencjometru, albo jakiegoś linka z google jak to wygląda u ciebie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Na prawo od TPS masz chyba jakiś zaworek wtyczki nie pasują zamiennie?

Nie podoba mi się kierunek skąd te kabelki idą, zrób zdjęcie żeby cały silnik był widoczny.

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nawet kolory przewodów nie pasują, szukaj w pobliżu wtyczki z trzema przewodami. Ten potencjometr jak ściągniesz wtyczkę powinien mieć 3 wyjścia.

Daj fotkę sterownika silnika jak to nie problem.


Kolego obszukałem się schematów, i wpisów na temat tej przepustnicy, niby wszystko masz w porządku, tylko dwa przewody dla tej przepustnicy. Wychodzi na to że jest to silnik TU?

Podaj numer sterownika silnika jak możesz.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli na zielonym przewodzie jest jeszcze brązowy pasek to jest to wtyczka X6524 i jest to wtyczka alternatora!

A wtyczka tps powinna mieć jednak 3 piny, jeden przegapiłem zaznaczyłem na poniższym screenie

IMG-20210522-230620.jpg

Czyli pin:

1 szary z białym paskiem

2 brązowy z filetowym paskiem

3 brązowy z czarnym paskiem

Założyłem że sterownik to BMS46

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza się, jest to BMS46, muszą być 3 przewody dla przepustnicy, szukaj wtyczki w pobliżu z kolorami które podał kolega szumrak.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A powie ktoś mi za co odpowiada błąd 124 zamknołem auto na 2 dzień kluczyk rozkodowany auto nie pali brak iskry cewka podmieniona nic prąd dochodzi na ktoś schemat jakie napięcia i masa we wtyczce do cewki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź bezpiecznik F5 przy sterowniku silnika.

Screenshot-2021-05-31-22-00-32-936-com-dcsoftware-eu-bmwwdsviewer-free.jpg

I jeszcze F29 w schowku.

Przy cewce pin:

3 12v

2 masa

1 sygnał ze sterownika

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Te bezpieczniki są sprawne w schowku wszystkie dobre tylko nie patrzyłem za schowkiem na te ukryte nwm od czego są A ogl na wtyczce od cewki jest wszędzie plus i jedna masa nie podoba mi się przekaznik zielony cały czas włączony niebieski nie reaguje czyszczony i nic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A kluczyk udało się zakodować? (W sensie pilot) Rozrusznik wogole kręci? Coś grzebaleś przy aucie? Pewny jesteś że nie ma iskry? Obok akumulatora idąc po przewodzie plusowym jest plastikowa puszka a w niej bezpieczniki w formie blaszek, wszystkie sprawne?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.