Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Samochód: BMW E46 318i, silnik N42, 2002/05


Staram się doprowadzić do porządku moje sentymentalne E46.


Mechanik wymienił tylne pęknięte sprężyny, samochód zaczął bujać dół-góra, warsztat karze wymienić również amortyzatory tylne (fakt nie były wymieniane dawno temu). Teraz pytanie czy to uspokoi auto, czy nie trzeba wymieniać od razu przednich amorków razem ze sprężyną? Miał ktoś kiedyś taki przypadek? Czy faktycznie wymiana samych sprężyn bez wymiany leciwych amorków z tyłu może spowodować tak bujanie dół-góra?



Dzięki z góry za odpowiedz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedź na skp do kogoś kto ma pojęcie i powie co jest do wymiany skoro nie ufasz mechanikowi. Przez forum tego nie dowiesz się. Tylne amortyzatory można sprawdzić w 2 minuty odkręcając je od zwrotnicy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.