Skocz do zawartości

E46 coupe, problem z zegarami nie działają kontrolki kierunk


Piotrekjaaab

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od kilku dni mam problem z moją e46 i szukam porady na forum.

Nie działają kontrolki kierunkowskazów i świateł drogowych i do tego czasem zle działają kontrolki od otwartych drzwi. (Drzwi zamknięte i pokazuje że otwarte albo otwarte a nic się nie świeci a powinno)


Diagnostyka inpą nic specjalnego nie wykazuje, delphi pokazuje błąd magistrali k


Wczoraj podmieniłem moduł świateł i żadnych zmian nie ma. Wyczytałem gdzieś na forum, że może to być moduł airbag i jeśli on by był wadliwy to po jego odłączeniu powinny kierunkowskazy działać.


Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Potrakuj wtyczkę zegarów kontaktem w sprayu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podepnij inne zegary na próbę, wg mnie tu jest problem. Ewentualnie zajrzyj do modułu komfortu czy jest suchy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem moduł komfortu i teraz dopiero zaczęły się problemy ... Podłączyłem nowy moduł i kierunków jak nie było tak nie ma, chciałem zakodować ten moduł więc podpinam ncsa i nie ma możliwości podłączenia się z gm5.

W tej chwili nie działa zamek centralny, otwieranie i zamykanie szyb. Po podłączeniu starego modułu też nic nie działa.


Proszę o rady bo powoli brakuje mi sil do tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Masz albo zwarcie na magistrali k bus albo jakąś przerwę, lub któreś z urządzeń działających na lini k bus jest uszkodzone. Zostaw licznik i moduł świateł a resztę urządzeń odłączaj po kolei, czyli moduł komfortu, radio, navi, zmieniarkę, PDC, moduł ews, airbag, panel klimatyzacji. Jeżeli w ten sposób nie znajdziesz uszkodzonego urządzenia to może oznaczać że linia k bus jest zwarta do masy i trzeba szukać po wiązce. Podłącz INPE, połącz się z licznikiem i odczytaj dokładnie jaki jest błąd na linii k bus.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc chyba problem udało mi się rozwiązać.

Mam takie nieoryginalne radyjko Pioneera do którego była przejściówka z której jest kilka złączek takich wsuwanych, po odpięciu złączki odpowiadającej za starowanie z kierownicy (co prawda modułu do sterowania nie mam I nigdy nie było a złączka była spięta od ponad roku i wszystko działało) wróciły kontrolki na zegarach. Z racji późnej godziny (bo dopiero o 1:00 wróciłem z pracy) nie chciało mi się sprawdzać czy ncs z modułem komfortu się łączy więc tego nie wiem.


Ale teraz niby problem rozwiązany ale tak z czystej ciekawości, dlaczego akurat po ponad roku coś takiego miało by na to wpływ? Może cos w radiu padło i radio się kończy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.