Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Czy moglibyście powiedzieć mi jakich kosztów można się spodziewać w ASO BMW przy standardowym corocznym przeglądzie?

Zakładam, że w samochodzie nic się nie zepsuło.

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
0 zł bo masz na 5 lat pakiet serwisowy za jakieś 3k (nie mam pojęcia ile teraz kosztuje, kiedyś był w cenie ale do x5 już musiałem dokupić)
Opublikowano

0zł normalnie.


Generalnie jak oddajesz auto na serwis nie robią nic bez Twojej zgody i tak, ostatnio wysyłają filmiki na telefon jak są jakieś naprawy.

Podczas umawiania też podpisujesz wydanie auta na serwis i tam zaznaczasz do jakiej kwoty mogą robić bez pytania, to chyba zwykle 1000zł.


Z mojego doświadczenia, jeśli nie masz pakietu, to zwykle 1000-2000zł za serwis wychodziło, ale to taka średnia wartość i kwota zawsze zależy od konkretnego przypadku.

Opublikowano

Ok, czyli ASO BWM nie jest droższe niż powiedzmy ASO VW? Rozumiem, że np. wymiana oleju to też będzie w miarę normalna stawka a nie np. 2000?

Domyślam się, że koszty zaczynają się wtedy jak trzeba coś wymienić np. klocki hamulcowe?

Opublikowano

Ja wymieniałem olej między przeglądami w promo za chyba 850zl a mam v8 więc wchodzi morze oleju :)

Przy klockach też nie ma tragedii zawsze możesz kupić swoje oryginalne.

Zabawa się zaczyna jak posypie się coś poważniejszego. Ale to już wyceny indywidualne :)

Opublikowano
Ja wymieniałem olej między przeglądami w promo za chyba 850zl a mam v8 więc wchodzi morze oleju :)

Przy klockach też nie ma tragedii zawsze możesz kupić swoje oryginalne.

Zabawa się zaczyna jak posypie się coś poważniejszego. Ale to już wyceny indywidualne :)

Jak się posypie coś niestandardowego to wtedy niezależnie od firmy nie będzie tanio :)

Cały czas zastanawiam się czy mnie stać na to G05 czy nie... Jeżeli się zastanawiam to chyba jednak nie...

Opublikowano
Jak się posypie coś niestandardowego to wtedy niezależnie od firmy nie będzie tanio :)

Cały czas zastanawiam się czy mnie stać na to G05 czy nie... Jeżeli się zastanawiam to chyba jednak nie...

Jeśli chodzi o G05 to po prostu pomijaj egzemplarze sprzed 2000 roku, na takie z 2010 też trzeba mieć zapas. Ale jeśli bierzesz G05 od 2019 to auto jest nowe/prawie nowe i ma gwarancje producenta, więc koszty są w okolicach zero + paliwo i opony.

Opublikowano
Jak się posypie coś niestandardowego to wtedy niezależnie od firmy nie będzie tanio :)

Cały czas zastanawiam się czy mnie stać na to G05 czy nie... Jeżeli się zastanawiam to chyba jednak nie...

Tak czy inaczej fajnie, że założyłeś nowy temat i że koledzy potraktowali Cię poważnie :cool2:

Jeszce kilka lat i na pewno się zdecydujesz na jakieś auto :mrgreen:

Opublikowano
Jak się posypie coś niestandardowego to wtedy niezależnie od firmy nie będzie tanio :)

Cały czas zastanawiam się czy mnie stać na to G05 czy nie... Jeżeli się zastanawiam to chyba jednak nie...

Tak czy inaczej fajnie, że założyłeś nowy temat i że koledzy potraktowali Cię poważnie :cool2:

Jeszce kilka lat i na pewno się zdecydujesz na jakieś auto :mrgreen:

Dziękuję za odpowiedzi :)

Spodziewałem się przekierowania do jakiegoś innego wątku + zamknięcie tego, a tu miła niespodzianka :)

Może wydawać się, że tak tylko udaję tak jak ktoś kto przesiadł się z Tucsona do X7, ale na prawdę się nad tym cały czas zastanawiam.

Może dla niektórych wydanie ponad 300k na auto to łatwa decyzja ale nie dla mnie...

Opublikowano
W przypadku X5 to raczej więcej jak 400k :wink:

Tak, liczę na to, że po rabacie zamknę się w tych okolicach... ;) Trzeba coś brać w leasing bo za chwilę podwyżki podatkowe.

Opublikowano
Ja już zamówiłem. Zapłaciłem zaliczkę czekam :| .Ale razem z pakietami naprawy i serwisu plus. Choć podatkowo może lepiej dokupić później na osobnej FV. Dzięki temu serwis już opłacony.
Opublikowano
Pakiet repair inclusive to się raczej nie bardzo opłaca. Ale jak ktoś specjalnie nie liczy 2k w tą czy tamtą to z tym jest ze wszystkim święty spokój :cool2:
Opublikowano
A ja uważam wręcz odwrotnie - zawsze brać BRI. Nie trzeba jakiejś giga niespodzianki żeby się zwrócił
Opublikowano
Pakiet repair inclusive to się raczej nie bardzo opłaca. Ale jak ktoś specjalnie nie liczy 2k w tą czy tamtą to z tym jest ze wszystkim święty spokój :cool2:

BRI się nie opłaca? :shock:

Jak jeździsz autem 2 lata to może i nie, ale jak dłużej to raczej tak :)

Wykupuję max jaki się da (kiedyś do 6 lat) i jeżdżę cały ten okres za "darmo", to jak może się nie opłacać :?:

Opublikowano

Gdzieś tutaj no froum ktoś kiedyś pokazywał obliczenia.

Realnie przez 5 lat wymienisz ze dwa razy klocki i może raz tarcze a to się razem zamyka w znacznie mniejszej kwocie niż cały pakiet.

Filtry, oleje itp masz już w pakiecie serwisowym i tak.

Opublikowano
Pakiet repair inclusive to się raczej nie bardzo opłaca. Ale jak ktoś specjalnie nie liczy 2k w tą czy tamtą to z tym jest ze wszystkim święty spokój :cool2:

To jest rozszerzona gwarancja producenta - BRI, BMW repair inclusive

Gdzieś tutaj no froum ktoś kiedyś pokazywał obliczenia.

Realnie przez 5 lat wymienisz ze dwa razy klocki i może raz tarcze a to się razem zamyka w znacznie mniejszej kwocie niż cały pakiet.

Filtry, oleje itp masz już w pakiecie serwisowym i tak.

Tu piszesz o gwarancji i wymianie elementów eksploatacyjnych (tarcze , klocki, pióra...) czyli - BSI, BMW service inclusive plus

To o czym ostatecznie wyrażasz opinię? :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gwarancja podstawowa to tylko 2 lata lub 100tys. Ale niestety jak masz 30tys. ale miną 2 lata to "poszło". I na pewno warto ją przedłużyć (pakiety naprawcze) - chyba, że samochód jest w wynajmie na 2 lata i zwrot.

Ta "rozszerzona gwarancja" jest trochę okrojona. Nie obejmuje spasowania elementów, wydawanych dźwięków i np. samochodu zastępczego na czas naprawy. Ale za to (co jest chyba nietypowe) obejmuje elementy zawieszenia. W moim poprzednim F15 "standardem" były np. wahacze przednie. Sama ich wymiana w ramach wydłużonej gwarancji rekompensowała z nawiązką dopłatę za pakiet. Nie wspominając o potencjalnie możliwych "grubych" sprawach typu silnik czy skrzynia biegów.


Co do pakietów serwisowych obejmujących klocki, wycieraczki, itp. to wg mnie zauważalnie taniej wyjdzie samodzielnie kupować części i wymieniać nawet w ASO (co zresztą nie jest konieczne).

Opublikowano
Pakiet repair inclusive to się raczej nie bardzo opłaca. Ale jak ktoś specjalnie nie liczy 2k w tą czy tamtą to z tym jest ze wszystkim święty spokój :cool2:

To jest rozszerzona gwarancja producenta - BRI, BMW repair inclusive

Gdzieś tutaj no froum ktoś kiedyś pokazywał obliczenia.

Realnie przez 5 lat wymienisz ze dwa razy klocki i może raz tarcze a to się razem zamyka w znacznie mniejszej kwocie niż cały pakiet.

Filtry, oleje itp masz już w pakiecie serwisowym i tak.

Tu piszesz o gwarancji i wymianie elementów eksploatacyjnych (tarcze , klocki, pióra...) czyli - BSI, BMW service inclusive plus

To o czym ostatecznie wyrażasz opinię? :?:

 

Taaak mi chodziło o pakiet Service plus z klockami itd. Trochę się zaplatalem w skrótach :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie już podstawowa gwarancja się skończyła i właśnie na przegladzie wymienili mi wahacze przednie z pakietu przedłużonej gwarancji. Zobaczymy ile się tego nazbiera przez te dodatkowe 2 lata.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@adams16 chcesz wziąć w leasing auto za prawie pol banki bojąc się podwyżek podatkowych ale mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawę ze na skutek limitu w odliczeniach 150k wprowadzonego 3 lata temu odliczysz wcale nie wiele więcej jak w przypadku tucsona?
Opublikowano
@adams16 chcesz wziąć w leasing auto za prawie pol banki bojąc się podwyżek podatkowych ale mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawę ze na skutek limitu w odliczeniach 150k wprowadzonego 3 lata temu odliczysz wcale nie wiele więcej jak w przypadku tucsona?

Jest jeszcze jakieś światełko w tunelu, że te zmiany jednak nie wejdą....


Dokładnie mówiąc to 167250 uwzględniając 50% VAT. Z tego co wiem to jest na to jakieś obejście. Popraw mnie proszę, jeżeli się mylę....


Zastanawiam się jeszcze jak to jest z tym leasingiem 0%, jakie warunki trzeba spełnić, bo widzę, że teraz się z tym reklamują...


A co do Tucsona to nie mów mi o tym paskudztwie :D Wcześniejsze edycje wyglądały z zewnątrz w miarę ok, ale to co zrobili w najnowszej edycji woła o pomstę, ale to tylko moje osobiste odczucie, na żywo może wygląda trochę lepiej, ale nadal... :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A co do Tucsona to nie mów mi o tym paskudztwie :D Wcześniejsze edycje wyglądały z zewnątrz w miarę ok, ale to co zrobili w najnowszej edycji woła o pomstę, ale to tylko moje osobiste odczucie, na żywo może wygląda trochę lepiej, ale nadal... :duh:

 

@Adams16, a czy robiłeś porównanie kosztów eksploatacji Tucson do X5 przy Twoim przebiegu. A pamietam ze robisz z 10-12tys rocznie i raczej stawiasz na benzynę. Tucson to ciekawa alternatywa dla X5 jeśli komuś wygląd odpowiada a wiadomo ze to kwestia gustu. Może komuś się przyda to porównanie. Ważne tez czy sprawdzałeś czy w Tucson mieści się komplet kół zimowych w bagażniku? Bo w X5 z tym może być różnie i X7 tutaj zdecydowanie lepiej wypada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.