Skocz do zawartości

[m54b22] kompleksowa wymiana tulei - zawieszenie tył


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Przymierzam się do kompleksowej wymiany całego zawieszenia z tylu w mojej becie (touring). Czy ktoś mógłby się ze mną podzielić wskazówkami/doświadczeniami dotyczącymi samej pracy, narzędzi które są konieczne do tej roboty (ściągacz mam) bardziej chodzi mi o jakieś specyficznie/nietypowe klucze itd.

W ogóle czy da radę to zrobić bez kanału, czy będzie mega udręka ze zrzucaniem poszczególnych rzeczy ?

Za każde podpowiedzi z góry dziękuje :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko można zrobić bez kanału ale komfortowo nie będzie zdecydowanie. Żadnych specjalnych kluczy nie potrzeba, bardziej pytanie czy dasz radę odkręcić wszystkie śruby po tylu latach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Stanęło na wymianie tulei wahaczy (łącznie 6 tulei po obu stronach) i wymianie sprężyn bo jedna była pęknięta... pozostało zrobienie reszty wózka i dyfra ale to już kiedy indziej. Ogólnie robota bez kanału będzie dość uciążliwa No i trzeba posiedzieć i grzebać.

Mam do wymiany jeszcze końcówkę drążka wiec jak tylko to ogarnę to robię zbieżność i geometrię kół

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.