Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma najmniejszej mozliwosc aby zrobic uszczelniacze za 600zl, nie wiem gdzie to wyczytales badz nie masz pojecia ile jest pracy przy tym. Ja juz od dawna kasuje 1500zl, co prawda w n42/46, je sie gorzej robi, ale 1300zl za n45 bym na 100% skasowal, bez sciagnia glowicy oczywiscie bo to bez sensuu, a nie mieszkam w Poznaniu, wiec pedz do nich zanim sie rozmysla.
Opublikowano
Ja juz od dawna kasuje 1500zl.

 

Czyli rozmawiam z fachowcem :D Ok, super. No to co, trzeba spróbować.

Mam nadzieje ze wymiana uszczelniaczy pomoże, a pozostałe objawy (strzelanie z wydechu, brak mocy na rozgrzanym silniku) wiążą się z awaria jakiegoś podzespołu typu przepływka, cewka czy tez świece .

Opublikowano

Udało mi się na szybko wcisnąć do mechanika,

Pod kompem wypadanie zaplonow, (stad utraty mocy)

Przewody odmy czyste


Wg mechanika uszkodzenie pierścieni i zalewanie świec

Kopci intensywnie na ciepłym mocno na niebiesko


Jutro będę w serwisie BMW na sprawdzeniu u fachowca który na podstawie rozmowy telefonicznej stwierdził ze 99% uszczelniacze :) zobaczymy jutro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Juz nie jedz wiecej do tego mechanika. Chyba ford robi a o bmw nie wie nic.
Opublikowano

No tak, trochę śmieszna opinia (choć jakims cudem może mieć racje) aczkolwiek swoją wizje na ten temat ma :D

A tak nawiasem mówiąc - Fordy zawsze ogarniał mi w 100%!! A przerobiłem ich kilka :D


Fachowiec od BMW powiedział mi tylko przez telefon, ze aby w tych silnikach poszły pierścienie to musiałby mieć pół miliona nalotu abo być kilkukrotnie zagotowany.

Oczywiście z przymrużeniem oka bo wszystko jest mozliwe.

Oby się nie mylił :)


W cenie 1300 zł uszczelniacze, wymiana uszczelniaczy, nastawianie rozrządu i jakaś adaptacja (miło gość, dużo tłumaczył przez telefon, aż zrobił na mnie wrażenie)

Opublikowano

Po wstępnych oględzinach jak auto zachowuje się (a raczej jego wydech) w czasie pracy na rozgrzanym silniku fachowiec postawił wg niego jedyna, słuszna diagnozę - uszczelniacze.


Jestem umówiony za 2 tygodnie i zobaczymy co dalej.

Do tego czasu poradził nie jeździć z uwagi na katalizator i sondy.

Stwierdzil tez, ze przy tak mocnym kopceniu to cud, ze jeszcze nie wywalił żadnego checka.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A trzeba co post komuś dopier***** ?

Niby wiedzę masz, doświadczenie i zamiast z kultura się nim dzielić to udzielasz chamskich odpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj chlopie pojechales. Ktora odpowiedz do twojej osoby byla obrazliwa? Zamiast podziekowac jedynej osobie co od razu napisala gdzie masz problem plus jedynej dzieki ktorej pojechales na naprawe do warsztatu, ty wyjezdzasz z takim tekstem :duh: ok, bede pamietal.
Opublikowano
U mnie w 120i oznaczenie N46 po kupnie dymił na biało tak jak piszesz, to samo u mnie było. Też z początku palił 2 litry oleju na 1000 km. Po wyczyszczeniu odmy zeszło do 1,5l. A po wymianie uszczelniaczy zaworowych nic a nic nie spała oleju. Mechanik dla którego dałem auto to zrobił bez zdejmowania głowicy. Więc osobiście myślę, że możesz spróbować zrobić te uszczelniacze.
Opublikowano
Oj chlopie pojechales. Ktora odpowiedz do twojej osoby byla obrazliwa? Zamiast podziekowac jedynej osobie co od razu napisala gdzie masz problem plus jedynej dzieki ktorej pojechales na naprawe do warsztatu, ty wyjezdzasz z takim tekstem :duh: ok, bede pamietal.

 

Wielokrotnie twoje wypowiedzi przewijają się na forum w jednoznacznym tonie.

Nie zamierzam się kłócić czy cokolwiek wypominać, w każdym razie od razu napisałeś z przekonaniem ze to uszczelniacze i po prostu miałeś racje :)

Nie trzeba było ciągnąć trzech stron lamentu, krótko zwięzłe i na temat - uszczelniacze i po problemie.

Dodam jeszcze ze przed wymiana samochód miał spadki mocy, na rozgrzanym silniku przy ruszaniu np w korku ciężko było ruszyć idealnie płynnie bo obroty lubiły opaść. O dziwo po uszczelniaczach samochód jedzie wzorowo. Nie wiem na ile to faktycznie mogło mieć wpływ, a na ile to kwestia przypadku.


Podsumowując - kkx5 - dziękuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wypowiedzi czasami sa w tym tonie poniewaz, jako jeden z niewielu, zajmuje sie autami bmw od wielu lat a wpadaja na to forum ludzie co kupili pierwsze auto i wydaje im sie ze wiedza lepiej i sie glupio kloca. Zauwaz iz nigdy nie zadalem pytania na forum, sa tylko odpowiedzi i pomoc, czasami klotnie z oslami typu bizon...

Ps, spadki mocy itp mogly dotyczyc zle ustawionego rozrzadu, ktory trzeba zdemontowac do zrobienia uszczelniaczy, nastepnie na koniec, ustawic. Tak czy inaczej, jak jest dobrze, super. Dziekuje za zwrocenie uwagi. Bede sie staral :)

Opublikowano
Witam. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że są to uszczelniacze zaworowe, tylko u mnie jeszcze spalała olej. Z początku 2 litry na 1000km, po wyczyszczeniu odmy zeszło do 1,5l. A po wymianie uszczelniaczy zaworowych już nic kompletnie. U mnie wyszło to około 600 złotych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.