Skocz do zawartości

320i, 325i czy 328.?


redbull__uk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich foruowiczow :mrgreen:

 

Sam nie wiem od czego zaczac :oops: Planuje kupic moje pierwsze BMW... i tu zaczynaja sie schody :? Bedzie to moje pierwsze auto i zachcialo mi sie beemki... e36 coupe lub cabrio... Mam nastepujace pytanie do posiadaczy takich samochodow... JAKI SILNIK WYBRAC :?: Zastanawiam sie miedzy 325 i 328 :idea: Ile pala takie cuda po miescie? Oczywiscie planuje tez zalozyc sekwencyjny gaz... Czy to dobry pomysl. Bede nim jezdzil tylko po miescie a jestem studentem i obawiam sie, ze na benzyne moglbym nie zarobic :mrgreen: Myslalem takze nad 320i ale to chyba za slaby silnik jak na takie auto... Z drugiej strony boje sie, ze kiedy dorwe 328 to moze odezwac sie we mnie idiota :wink: nie naleze co prawda do ludzi, ktorzy duzymi autami probuja rekompensowac inne rzeczy... po prostu sam maly nie jestem i dobrze czuje sie w duzych autach. Poza tym wymyslilem, ze skoro w anglii mialbym placic 1000 funtow ubezpieczenia za Corse z silnikiem 1.0 i za sama corse ok 4000 funtow (po warunkiem, ze sie w nia zmieszcze) to wole kupic cos w polsce... Mam 197cm i 108kg takze moglbym miec z nia problemy :8) Do tej pory jezdzilem is200 mojej mamy i nie narozrabialem nic wiec mam nadzieje, ze przy beemce tez mi nie odbije :P

 

A wiec ktora lepsza 328i coupe czy 325i coupe? Dobre to do 'zagazowania'?

I ile pala?

 

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to 328 z ogłoszenia to juz bylo tele razy wałkowane na tym forum że hej, auto wisialo na sprzedaz 3 lata temu , potem 2 , noi znów jest come back. Poszukaj dobrze na forum a sie dowiesz pewne sprawy w temacie.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 325i i jako ja to moge powiedziec ze autko swietne