Skocz do zawartości

Większe hamulce 320i drive


klemensior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


czy montaż niebieskich zacisków m sport z tarczą 340 tylko na przód ma sens w przypadku 320i?

Zdaje się, że liczba elementów, które trzebaby wymienić na tylnej osi powoduje, że jest to nieopłacalne.

Czy można / trzeba kodować nowe zaciski?

Będę wdzięczny za więcej informacji


Pozdrawiam,

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,


czy montaż niebieskich zacisków m sport z tarczą 340 tylko na przód ma sens w przypadku 320i?

Zdaje się, że liczba elementów, które trzebaby wymienić na tylnej osi powoduje, że jest to nieopłacalne.

Czy można / trzeba kodować nowe zaciski?

Będę wdzięczny za więcej informacji


Pozdrawiam,

Artur

Oprócz podstaw - tarcz, klocków i zacisków na przód potrzeba tarcz kotwicznych. Nic więcej.

W dużej mierze koszt zależy od tego za ile uda Ci się wyrwać zaciski.


Ja wymieniałem u siebie na 375mm przód, 345mm tył.

Niebieskie zaciski kupiłem w prawie idealnym stanie za 2000zł.

Nowe tarcze nacinane dwuczęściowe brembo, klocki, węże w oplocie, blaszki, tarcze kotwiczne przod OEM, czujniki (bo jeden już był dziabnięty) - łącznie wszystkie części z zaciskami kosztowały mnie ok 4500zł.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podałem tej informacji na początku a wydaje się, że może być kluczowa.

Według tego wątku https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1717160 zainstalowanie większych tarcz w przypadku 320i z USA kończy się brakiem ręcznego.

Czy w związku z tym jest jakieś przeciwskazanie by jeździć z przodu na tarczach 340 i zaciskach m sport a tył zostawić fabryczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie podałem tej informacji na początku a wydaje się, że może być kluczowa.

Według tego wątku https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1717160 zainstalowanie większych tarcz w przypadku 320i z USA kończy się brakiem ręcznego.

Czy w związku z tym jest jakieś przeciwskazanie by jeździć z przodu na tarczach 340 i zaciskach m sport a tył zostawić fabryczny?

Tarcze 345mm pod niebieski zacisk wychodziły również w wersji pod ręczny 160mm

Nr OEM 34206797598


Ja bym się nie odważył zrobić tylko jednej osi, eksperyment czy kiedyś na zakręcie zobaczysz jak wyprzedza Cię tył samochodu :D

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobić tylko przód i niczemu to nie zagraża, natomiast jeśli chodzi o wygląd, to już sprawa dyskusyjna. Dla mnie osobiście siara, z przodu ładne od mpakietu, a z tyłu zwyklaki. Chyba że zależy Ci tylko na poprawieniu hamowania, to możesz poszukać zaciski czterotłoczkowe, które były montowane na rynek USA w modelach f36-435i i f30-335i.Na rynek amerykański tak właśnie robili, że z przodu były solidne zaciski a z tyłu zwykłe.

Jest to praktycznie taki sam zacisk jak ten mpakietowy, tylko że pod tarczę 340 i w naturalnym kolorze takim jak standardowe zaciski, taki jak w linku poniżej

https://archiwum.allegro.pl/oferta/zacisk-hamulcowy-lewy-przod-bmw-f34-f35-335i-3-0-i9307491409.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.