Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niestety mam kolejny problem z e60 525d. Mianowicie wymieniłem sterownik turbiny, bo było słychać świsty przy zmianie biegów. po zamianie na inny wszystko było dobrze, nic nie świstało i samochód miał kopa przez jakiś miesiąc, albo dwa aż do czasu kiedy auto nie zaczęło tracić mocy. Po prostu jakby czasami się nie załączał ten nastawnik i trzeba było zgasić i odpalić jeszcze raz i nagle było wszystko okej. Teraz jakby coraz rzadziej się „załącza” turbo i po zgaszeniu słychać takie dziwne pikanie z okolic tego nastawnika. Zbytnio nie przyśpiesza i włożenie starego sterownika nic nie zmieniło

błąd jaki się pokazuje: nastawnik ciśnienia ładownia (3f57)

co mogę jeszcze zrobić?

filmik z pikania:

https://streamable.com/33gspi

Opublikowano
oddaj turbo do regeneracji, pewnie zmienna geometria się blokuję. Miałem to samo na hybrydzie z dnia na dzień auto słabło po czym zmienna geometria stanęła dęba.
Jack_Strong-
Opublikowano
Witam, niestety mam kolejny problem z e60 525d. Mianowicie wymieniłem sterownik turbiny, bo było słychać świsty przy zmianie biegów. po zamianie na inny wszystko było dobrze, nic nie świstało i samochód miał kopa przez jakiś miesiąc, albo dwa aż do czasu kiedy auto nie zaczęło tracić mocy. Po prostu jakby czasami się nie załączał ten nastawnik i trzeba było zgasić i odpalić jeszcze raz i nagle było wszystko okej. Teraz jakby coraz rzadziej się „załącza” turbo i po zgaszeniu słychać takie dziwne pikanie z okolic tego nastawnika. Zbytnio nie przyśpiesza i włożenie starego sterownika nic nie zmieniło

błąd jaki się pokazuje: nastawnik ciśnienia ładownia (3f57)

co mogę jeszcze zrobić?

filmik z pikania:

https://streamable.com/33gspi

 

Twoja turbina ma zapieczona geometrie i musisz ja oddac do regeneracji. Oryginalny nastawnik turbiny zaloz jaki tam byl i niech tez go zregeneruja. Jezeli dodatkowo masz zapchany DPF to jest duza szansa, ze po regeneracji za jakis czas znowu zatrze sie geometria turbiny przez wlasnie zapchanego DPF-a.


Masz dwie opcje albo oddasz turbine do regeneracji albo zamowisz sobie uzywana turbine z nastawnikiem i ja podmienisz. Ja polecam regeneracje turbiny i nastawnika. 2 lata minimum bedziesz mial spokoj. Gwarancje na turbo po regeneracji i nastawnik dostaniesz minimum na 12 miesiecy. W mojej okolicy biora za regeneracje turbosprezarki do E60 wraz z nastawnikiem 650 zlotych.

b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.