Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


czy jest ktoś tutaj na forum, lub znacie kogoś, kto zakoduje mi licznik i zmieni tarcze tak aby prędkościomierz pokazywał wartość wyższą niż 250km/h? Jeżdżę na co dzień troszeczkę porobioną e39 4.4 v8 w 6 biegowym manulu i denerwuje mnie to że na niemieckiej autostradzie skala prędkości kończy się na "h" (przy tym znaczku km/h) :)

Niby pierdoła i nie codziennie zamyka się licznik ale jeżeli można to zakodować to czemu by nie.


olx przejrzane, na ebay patrzyłem (są tam same tarcze do 300km/h na zasadzie "wsadź bez kodowania") aliexpress przejrzałem, no i skorzystałem z opcji szukaj na forum - nic nie ma.


edit: wiem, że można wsadzić liczniki z 4.6is z X'a ale trochę druciarstwo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobi ci to każdy z pasoftem, po wejściu w recording.

Screenshot-2021-05-12-07-06-05-606-com-miui-gallery.jpg

To co zaznaczyłem musisz zmienić (speed imp. drugiego parametru nie ruszaj). Porównaj tarcze: jak na nowych masz 130km/h w miejscu gdzie na starych 100km/h to liczbę z okienka podziel na 130 a następnie pomnóż przez 100 i powinno być ok. Przejedź się z GPS i ewentualnie skoryguj, pamiętając o tym że licznik musi delikatnie zawyżać. Powodzenia przy ściąganiu wskazówek :mad2: (musisz trzymać za oś silniczka, do wskazówki ekonomizera najlepiej zamówić ściągacz)

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ogarnięte! Finalnie kupiłem zegary z angola X5 4.6is , wsadziłem tarczkę Europe „M5” i jest gitarka, wszystko działa nawet temperatura oleju :),


zegary.jpg

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Powiesz skąd masz tarcze też mam zegary z 4.6is anglika i chciałem zmienić. I drugie pytanie kto ci robił kodowanie byłbyś w stanie udostępnić wsad eprom żebym mógł przekodowac swój licznik aktualnie wgrałem wsad że starego licznika bo źle pokazywało stan piwa i obrotomierz ewentualnie podpowiesz jak to ogarnąć
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć!


Przepraszam, że tak późno odpowiadam :) raczej już do Ciebie to nie dotrze, ale dla potomnych zostawiam informację;


Tarcze kupiłem MoMana na allegro. Licznik zakodowałem poprzez Perfect Toolbox, przy prędkości wspomagałem się DRAGy a co do temperatury oleju kupiłem czujnik który wkręciłem w miskę.


Ogólnie projekt był gruby, szpera z m5 (pozdrawiam Michała ze Strykowa), zaciski 6 tłok z maseratti, ori 2tlg BBSy 18" lecz w nocy pijany typ bez świateł wyleciał mi z krzyżówki i...tak skończyła porobiona ori 4.4 v8 z 6b manualem.


PS: 6 bieg odcinała pod 290 km/h :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.