Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od niedawna posiadam BMW e93 cabrio 306 KM silnikiem z 2011 roku. Wymieniłem niedawno olej na komputerze pokazało OK samochód stał 3 dni komputer pokazuje minimum i żeby wlać litr oleju. Po wlaniu litra oleju pokazało OK a potem znowu stał kilka dni i pokazuje teraz cały czas minimum żebyś znowu wlać litr oleju. Masakra. To moje pierwsze BMW i kontakt z takim czujnikiem elektronicznym poziomu oleju. Zastanawiam się nad wymianą tego czujnika. Czy możecie polecić jakieś sprawdzony czujnik zamiennik działający?

Poza tym mam pytanie czy można zamontować w nim bagnet. Jak tak to gdzie i w którym miejscu i jaki kupić. Bo chyba ten elektroniczny czujnik nie będzie moim przyjacielem.

Dziękuję za konkretne odpowiedzi.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pierwsza rzecz to ile wlałeś oleju za pierwszym razem? Wchodzi 6,5l.

Bo jak nie jeździłeś i wlewałeś 2x 1l oleju to jest lipa, bo gdzie ten olej poszedł?

Czujnik zapewne walnięty.

Opublikowano
Witam. Tak właśnie wiedziałem że wychodzi 6.5L. Najpierw wlałem 6L Prosił o 1 L bo pokazywał minimum to mu wlalem. Pomyślałem że nie zaszkodzi mu trochę w filtr wejdzie i układ. Krzywdy mu nie zrobi. Jest 7L pokazał Ok. Postal 3 dni i znów prosi o 1 L. Wtedy lampka mi się zaświeciła że coś nie gra. Stawiam też na czujnik. Oryginał jest drogi może jakiś zamiennik bym włożył. Podobno Hella są dobre z opini. Ale sam niewiem. Tak w ogóle słyszałem że można zamontować bagnet tylko nie wiem czy w tym silniku jest taka opcja i możliwość. Jestem zwolennikiem prostych rozwiązań. Czujniki w autach są dobre ale nie w tym przypadku. Po głowie mi chodzi żeby wylać ten olej. Sprawdzić ile jest i wlać z powrotem. Bo nie przejechałem na nim nawet 1 tyś km. Przy okazji bym wymienił ten czujnik.
Opublikowano

Dobrze kombinujesz, zlej olej i wlej 6,5 litra. Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik lub kable przy czujniku. Wymiana banalna. Czujniki w zamienniku podobno nie działają. Akurat tego czujnika wolałem nie wkładać w zamienniku i kupiłem w aso. Drogo, ale akurat na tym czujniku nie warto oszczędzać.


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=381158


A co do bagnetu to nie drążyłem tematu


Sprawdzałeś błędy ?

Opublikowano

Dziękuję że pytasz o błędy. Tak są 2 błędy 3447 to ten chyba od oleju i da się skasować. Jeszcze jest błąd 2E0F i tego błędu nie da się skasować, nie rozszyfrowalem tego.

Ogólnie mówiąc auto na zimnym odpala z miejsca chodzi dość równo delikatnie poszarpujac. Nie sprawdzałem świec jeszcze. Auto ma 140tys km. Jak się rozgrzeje to pracuję już równo. Przyspiesza bardzo dobrze. W siedzenie wgniata. :lol: Martwi mnie ten poziom oleju. Można zdiagnozować ten czujnik? Może się zaciął. :wink:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Problem się rozwiązał z olejem. Problem był z kostką nie łączyła. Olej też sprawdziłem. Wylałem i wlałem ponownie był stan 6.5L . Stały Błąd 2E0F jeszcze nie został rozwiązany. Ogólnie samochód chodzi Dobrze trochę na zimnym faluje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.