Skocz do zawartości

Bezwartościowe jak BMW


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 262
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ferrari cwanie nie ma oficjalnych cenników, nie ma też rabatów za bardzo.

California bez opcji jak była nowa 940tys brutto.

W tej chwili Roma 1.2mln, podpisywałem parę miesięcy temu uchwałę wspólnikowi na zakup.

F8 testowo skonfigurowałem z opcjami na 1.5mln brutto, wyjściowo ok 1.4mln.

Drogie i bardzo drogie są potem dopiero te wersje specjalne, SF90 to jakieś chore pieniądze już.


A serwisów Ferrari jest kilka w PL. Oficjalne w Kato i Wawie.

I jeszcze tak mi się nasunęło, Manhartowe M8 nie brzmi dobrze w porównaniu z wolnossącym V12, po prostu jest głośne w -uj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat, a żeby było zabawnie to wrażenie braku emocji mam po ostatniej przejażdżce nowym M4 competition :D Nie wiem jak inni forumowicze którzy mieli okazje się przejechać ale ja po jeździe M4 F82 jako daily i przetestowaniu tego nowego cuda jakoś mi bardzo to auto nie podeszło ... Owszem, szybkie ale jakoś tak brakło emocji. Wydech cichy, skrzynia już ZF8 którą też mam w swoim g30 ... Zegary jak w grze na konsole playstation i kilka denerwujących detali jak np. fejkowe wloty na nadkolach. Po pierwszej w życiu jeździe próbnej F82 M4 nie mogłem spać po nocach i konfigurowałem to auto chyba z milion razy. Jazda próbna F82 to był koktajl emocji, na zakrętach kilka razy poszła bokiem, głooośno, pops&bangs i mega banan po wyjściu z auta. Już w nowej M4 tak nie miałem, a szkoda. Szczególnie, że w fajnym ciemnym kolorze nowe G80 M3 wygląda na prawdę ciekawie. Trochę na siłę ugrzecznione są te auta, a kwoty rzędu 500k - 550k no to przepraszam bardzo ale w tym budżecie nieco ponad 550k+ wolałbym prosiaka 911 , ewentualnie nowego 718 GTS 4.0. Ewentualnie batmobil R8 :D Ciekawe jak jest potem ze sprzedażą ale te nowe wersje RWD są dość fajnie wycenione i można było wyrwać ładne sztuki za 600k-620k w zeszłym roku.

Trochę poszli po bandzie z cenami nowych M'ek ale Unia też swoje podatki za emisje wrzuca.


Pytanie też do fanów eMek, jeśli mielibyście do wyboru kupno M4 CS z na prawdę nikłym przebiegiem rzędu kilka tys km w okolicach 325k, a nowe M4 G82 za 430k, co byście wybrali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czuje się odpowiedzialny żeby odpowiedzieć ponieważ dosyć mocno nowe m4 rozważam. Ja wziąłbym nowe m4 zamiast używane z nikłym przebiegiem z 2 powodów:

1. Długa gwarancja i pełna przewidywalność kosztów

2. Auto przez kilka ładnych lat będzie świeże


Co do prosiaka to gra on cenowo w zupełnie innej lidze jeśli chcemy podobne osiągi. Oczywiście można tak dokładać bez konca i skończyć na lambo aventador. Jeśli chodzi o ugrzecznienie w postaci wydechu to niestety nowe normy i filtr gpf pogrąża brzmienie ale na szczęście za pare złotych można to naprawić wydechem akcesoryjnym. Jeśli chodzi o skrzynie to dobrze ze ja ugrźecxnili. Sporo był postów na forach zachodnich ze stara m4 była too spiky i czasami niebezpiecznie zaskakiwała. Ja jako ńieprofesjonalny driver wolałbym żeby jednak mimo wszystko auto było jak najbardziej przewidywalne a nowe m4 zawiezie mnie na wakacje i da poszaleć jeśli trzeba.


Aaaa i jeszcze jedna zaleta m4. Mimo wszystko człowiek jest bardziej anońimowy a w prosiaku zawsze na świeczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Podpinam się pod temat, a żeby było zabawnie to wrażenie braku emocji mam po ostatniej przejażdżce nowym M4 competition :D Nie wiem jak inni forumowicze którzy mieli okazje się przejechać ale ja po jeździe M4 F82 jako daily i przetestowaniu tego nowego cuda jakoś mi bardzo to auto nie podeszło ... Owszem, szybkie ale jakoś tak brakło emocji. Wydech cichy, skrzynia już ZF8 którą też mam w swoim g30 ... Zegary jak w grze na konsole playstation i kilka denerwujących detali jak np. fejkowe wloty na nadkolach. Po pierwszej w życiu jeździe próbnej F82 M4 nie mogłem spać po nocach i konfigurowałem to auto chyba z milion razy. Jazda próbna F82 to był koktajl emocji, na zakrętach kilka razy poszła bokiem, głooośno, pops&bangs i mega banan po wyjściu z auta. Już w nowej M4 tak nie miałem, a szkoda. Szczególnie, że w fajnym ciemnym kolorze nowe G80 M3 wygląda na prawdę ciekawie. Trochę na siłę ugrzecznione są te auta, a kwoty rzędu 500k - 550k no to przepraszam bardzo ale w tym budżecie nieco ponad 550k+ wolałbym prosiaka 911 , ewentualnie nowego 718 GTS 4.0. Ewentualnie batmobil R8 :D Ciekawe jak jest potem ze sprzedażą ale te nowe wersje RWD są dość fajnie wycenione i można było wyrwać ładne sztuki za 600k-620k w zeszłym roku.

Trochę poszli po bandzie z cenami nowych M'ek ale Unia też swoje podatki za emisje wrzuca.


Pytanie też do fanów eMek, jeśli mielibyście do wyboru kupno M4 CS z na prawdę nikłym przebiegiem rzędu kilka tys km w okolicach 325k, a nowe M4 G82 za 430k, co byście wybrali?

 

Przez nową skrzynię G82 stało się dla mnie perfekcyjnym daily, bo się ucywilizowało (zatwardziali fani Mek pewnie uważają to za wadę). Może nie pierdzi i strzela, i nie kopie tak w plecy przy zmianie biegów, ale jak będę tego potrzebował, to wynajmę auto oferujące takie wrażenia i pojadę na tor, albo dołożę inny wydech. Mnie zaskoczyła nowa M3 Comp swoją "dwulicowością" :lol: W trybie Comfort jeździ tak jak moje M340i - cisza, spokój, pełna kontrola. Po czym wciskasz parę opcji, wyłączasz kontrolę trakcji i latasz bokami jak głupi. Ja jestem zabujany i liczę grosze i czas do końca CL na M340i.


A wybrałbym - do kolekcji pod koc CSa ale nie jako daily, na co dzień zdecydowanie G82.

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie CS w żadnym wypadku na daily, bardziej jako fun car do wieczorowych/weekendowych przejażdżek :)

Ktoś z forum miał może styczność z audi r8 obecnej generacji i podzieliłby się wrażeniami? Jeden z moich klientów wyraził zgodę abym w razie chęci skorzystał z jego rabatów flotowych na audi co w przypadku R8 oznacza jakiś abstrakcyjny rabat prawie 30%...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie nie porównujmy gruszek z jabłkami. R8 kosztuje okolo miliona, m4 czy m3 polowe tego. W m3 czy m4 zapakujesz rodzine i pojedziesz na weekend czy wakacje w r8 tego nie zrobisz, chyba ze dzieci będą biegły za autem. U mnie oczywiście oprócz mki będzie cywilne rodzinne auto użytkowane przez żonę ale znając siebie i tak będę cisnąl żeby jechać moim bo dla mnie auto jak i żona powinno być jedno, żeby nie było dylematu i wyrzutów ze któregoś zaniedbuje :D :D co do wydechu to idealna opcja jest wydech aktywny. Naciskasz przycisk i albo drze gębę albo jest cichy w zależności od potrzeby.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Coż za świetny komentarz:

Albert Biermann summed up what happened to BMW best...

“One common phrase when criticizing BMW’s M Division is “M used to stand for motorsport but now it stands for marketing”.

Pod bardzo ciekawym filmem:

 

O stary, dziekuje za link, 20 minutowy film oglada sie jednym tchem po prostu :shock:

Milo posluchac ludzi, ktorzy sa po prostu fanami motoryzacji (z jak sie wydaje szeroka wiedza poparta doswiadczeniem) a nie slepymi fanbojami tej czy innej marki.

Znajac zycie 3/4 ludzi tutaj na forum nazwyzywaloby ich od trolli :norty:


To jest n-ty juz filmik n/t BMW ostatnio, generalnie wszystkie maja podobny wydzwiek - BMW ostatnia ~dekade sie stacza, rozwadnia, idzie w zlym kierunku, coraz bardziej kojarzy z udziwnionymi crossoverami z odpustowym ambientowym podswietleniem i logo na ulicy a coraz mniej ze swietnie prowadzacymi sie, wyjatkowymi autami powodujacymi banana na twarzy.


"It's happening, all my BMW friends are now starting to buy Teslas, and I'm like - thank God. You can bitch all you want about Teslas but when get out of the BMW, you're in Tesla- and you're like - ok, this is a better car - not a good sign for BMW stuff."


Podzielam w 100% wydzwiek filmiku, ze jezeli taki "nie-premium", model 3, z "Fordowym" wykonczeniem i weganska kierownica i siedzeniami, od firmy bedacej raptem 10 lat na rynku - powoduje wiecej usmiechu na twarzy czy frajdy z jazdy od marki ktora od dziesiecioleci slynela z "sheer driving pleasure" - to cos jest bardzo nie tak.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko ze jakoś większość recenzentów podczas recenzji tesli i innych elektrycznych wynalazków nie podziela entuzjazmu i z reguły podczas recenzji pada zdanie ze mimo wszystko większy fun z jazdy daje ice i przestań już obrażać innych użytkowników od trolli bo sam jesteś największym trollem tego forum. Skoro jest tu tylu użytkowników i nowo nabywających auta to racz uszanować ich wybór a nie w każdym temacie przypominasz o tym tandetnym badziewiu które zakupiłeś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Fun fact - najtanszy model w gamie producenta tego "tandetnego badziewia", w najtanszej bazowej wersji ma lepsze osiagi od twojej G30 530ix :duh:

Kumasz ironie? Firma na ktora tak tu plujesz nie produkuje, nie ma w ofercie tak WOLNYCH aut jak twoje G30 530ix :D

O tym, ze ma 2x bogatsze wyposazenie dodatkowe nie trzeba pisac.

Szyberdach, webasto, elektryczne siedzenia czy kierownica, porzadne audio - po co to komu w premium 5-er? :norty:


Przestalo juz autem miotac po innych pasach przy wyzszych predkosciach?

Zlozyles juz ten pozew zbiorowy przeciwko BMW? :norty:

Taycan czy inne M4, o ktorych fantazjujesz w co drugim poscie, kupione juz na wyprawy weekendowe do Sopotu przy zapachu Diora? :norty:


Polecam cala tubke od razu

51171605651_b0934865f2_o.jpg

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Kolejny wątek zaczyna być kopaniem się z Teslą a szkoda. Niestety będę zmuszony to usuwać lub przenosić do drugiego tematu.


Natomiast chciałem się odnieść do postów z poprzedniej strony, że nowe M może i ciche ale można to łatwo naprawić. No więc nie można. Aby pojawił się jakikolwiek dźwięk należy pozbyć się GPF a to wiąże się z utratą gwarancji. Np w G20 wydech jest tak zrobiony że nawet żeby zmienić końcową puszkę trzeba go ciąć a to również może nas pozbawić gwarancji i spokoju. Ot takie czasy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Natomiast chciałem się odnieść do postów z poprzedniej strony, że nowe M może i ciche ale można to łatwo naprawić. No więc nie można. Aby pojawił się jakikolwiek dźwięk należy pozbyć się GPF a to wiąże się z utratą gwarancji. Np w G20 wydech jest tak zrobiony że nawet żeby zmienić końcową puszkę trzeba go ciąć a to również może nas pozbawić gwarancji i spokoju. Ot takie czasy :(

 

Do G20 za 30k PLN możesz kupić cały zestaw Akrapa z GPFem :) Z kolei za 8500 PLN jest dostępny zestaw tłumika końcowego od MG z dodatkową elektroniczną klapką do podbicia głośności. Na pewno brzmią lepiej.

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Wiem ale w obydwu wariantach jak ktoś się uprze to może kwestionować gwarancję. W pierwszym za GPF inny niż producenta, w drugim za pocięcie wydechu. Ostatnio robiłem sobie diagnostykę auta i liczba parametrów od GPF jest lekko zatrważająca :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolejny wątek zaczyna być kopaniem się z Teslą a szkoda. Niestety będę zmuszony to usuwać lub przenosić do drugiego tematu.

 

Wracajac do meritum watku - proponowalbym pokierowac dyskusje w inna strone -> co BMW wg fanow powinno zmienic zeby wrocilo "stare dobre BMW", zeby auta nie tanialy o 50-60% po 3 latach i zeby ich wartosc nie wynosila 10% po 10 latach.


Moje kilka spostrzezen:

- przestac dawac rabaty po 20% - masakruja cene kilkuletnich aut uzywanych

- przestac z bzdurami typu FWD, 3 cylindry - sa to rozwiazania niegodne marki z taka spuscizna i tradycja

- zrobic 2-3 wersje modelowe, opcje dodatkowe powinny sie tyczyc estetyki (zderzaki, dekory, przeszycia, felgi, tapicerka etc) a nie np. nawigacji, audio czy elektryki foteli

- zapanowac nad licznikami - ostatnie 10 lat to wskazniki analogowe, cyfrowe, virtual cockpit, teraz nowa wersja z rombami - to wszystko sprawia ze auto 3-4 letnie wyglada jak z poprzedniej epoki --> traci wartosc

- poprawic przekladnie kierownicza! - BMW to synonim swietnego prowadzenia i frajdy z jazdy!, ostatnie modele to ostry zjazd w dol pod tym wzgledem - uklad kierowniczy iX3 nie rozni sie niczym na plus od tego z VW ID4 :duh: Z ciekawosci sprawdzilem kiedys maglownice od mojej F30 - bylo z ~10 roznych wersji w latach 2012-2018, wtf?

- zrobic cos z nadwaga! - male sportowe auta jak M2 waza praktycznie tyle samo co M3, waga nowego M3 to jakis ponury zart - po co komu karbonowe dodatki jak auto wazy 150kg wiecej od poprzednika :roll: Wydaje mi sie, ze w BMW karbon - material ktory mial obnizac mase auta, pelni funkcje jedynie dekoracyjna :duh:

- natychmiastowo zaimplementowac wynalazki XXI wieku jak mapy googla czy spotify - to nienormalne, ze firma klepiaca 2 miliony aut rocznie nie ogarnia tak prostych rzeczy. Funkcjonalnosc AA czy CP to na dzisiaj smietnik, na pewno da sie to zrobic lepiej

- ZARYZYKOWAC jakimis smialymi projektami - dzisiaj przyszloscia sa EV, BMW juz dawno powinno pokazac koncept jakiegos fajnego elektrycznego scigacza pokroju M2, cos na co fani mogliby czekac i wzdychac w miedzyczasie, i4 to fajny projekt na 2016r, nie 2021-22

- przekierowac srodki finansowe R&D na rokujace projekty - odpalic wodor, odpalic V12 (sorry Slawomir) czy R3, odpalic 3 czy 4 turbiny pod maska, odpalic wynalazki pokroju X7, X2 czy 2AT - skupic sie na mniejszej ilosci modeli ale bardziej jakosciowych

- przestac scigac sie z Audi na miano najwiekszego pozera/mema na ulicy - te wielgachne grille, te fejkowe wydechy czy wloty powietrza, te zenujace loga podswietlane w drzwiach czy burdelowe rozowe LEDy w srodku - to nie przystoi marce

- poprawic ergonomie w srodku np kierownicy - to nie jest normalne zeby najczeciej uzywane przyciski (glosnosc, nastepna piosenka) - regularnie co 3 lata byly totalnie reorganizowane - gdzie jest ciaglosc, tradycja


Jest tego o wiele, wiele wiecej imho

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Dla mnie przyszloscia nie sa EV tylko auta wodorowe, sorry. Nigdy nie kupie elektryka poki beda spaliniaki dostepne. Ciesze sie ze BMW testuje X5 wodorowe, moze cos ruszy w tym aspekcie.
Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nigdy nie kupie elektryka poki beda spaliniaki dostepne.

Odwazna deklaracja ale obawiam sie, ze bez pokrycia :|

Panstwo/EU ma caly wachlarz srodkow do zachecania do EV/zniechecania do ICE do swojej dyspozycji niestety wiec walka bedzie krotka i nierowna.


- nastepne 340i bedzie o kolejne kilkadziesiat tys drozsze (jezeli wogole bedzie R6),

- wartosc rezydualna w CL spadnie z np. 50% na 40% bo bedzie nagonka na ICE,

- benzyna pojdzie z 5 PLN na 7 PLN,

- wprowadza ulgi na EV (czy na zakup, czy rozliczanie podatkowe czy finansowanie) a naloza dodatkowe podatki na ICE

- zakaza wjazdu ICE do centrum duzych miast

- zniosa/obniza oplaty za parkowanie dla EV, podwyzsza dla ICE

- zroznicuja stawki ubezpieczen komunikacyjnych

etc etc - marchewka/kijek na przemian az najtwardsi wymiekna


I zanim sie obejrzysz nie bedziesz mial wyboru.

A raczej bedziesz mial wybor tyle ze bedzie on na tyle nieracjonalny ze rownie dobrze mogloby go nie byc.


Wracajac jeszcze do poprzedniego postu - brzydka zagrywka ze strony BMW (obnizajaca wartosc marki) jest celowe i planowane z gory obrzydzanie wersji podstawowych (nieforemne i po prostu brzydkie liczniki, brzydkie i biednie wygladajace lampy LED podstawowe, biednie wygladajace "male" nawigacje czy ich pokretla, specjalnie fatalna jakosc dzwieku bez wzmacniacza etc etc).

I nie mowie o - chcesz lepiej/wiecej to zaplac. Mowie o tym, ze najtansze swiatla czy liczniki czy zderzaki moga wygladac ladnie i estetycznie, nie odrzucac, pomimo zastosowania gorszych materialow czy technologii. Nie kazdy potrzebuje laserow ale jak widzisz podstawowe LEDy to klekajcie narody :norty:


Do tego mozna dodac wieczna "optymalizacje" LCI - czyli zamiana zarowek na ledy do niedawna, wieczne "poprawianie" zderzakow czy kloszy lamp etc etc

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Czy ktoś przeliczał może utratę wartości cudownych ev? Bo ostatnio widziałem kilkuletniego Leafa z padniętym bateriami w cenie nie wiele większej niż jego waga :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Auto praktycznie kazdej marki traci 45-55 wartosci po pierwszych trzech latach i nic tu nie pomoze. To jest normalne i trzeba sie z tym pogodzic. Samochod to jest rzecz eskploatacyjna i wraz z eksploatacja traci na wartosci. Nikt nie kupi auta 3 letniego z 50-100 tys przebiegu w cenie nieco nizszej niz nowe, kiedy troche dolozy, dostanie nowe, pachnace i jeszcze finansowanie na lepszych warunkach.

Najmniej to teraz traca suvy bo sa popularne. Popatrczie na ceny pierwszych x6, zwalaja z nog.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

a najlepszy podpis pod recenzja:

To jedno z tych aut, do których ślini się każdy fan motoryzacji, bez względu na wiek, płeć, wyznanie, czy kolor skóry. Samochód legenda. Można nienawidzić BMW, ale nie można przejść obojętnie obok M3.

My też nie przeszliśmy... Zabraliśmy nową generację na Silesia Ring i tam sprawdziliśmy, czy nadal jest w niej tyle emocji, nieprzewidywalności, dzikości i szaleństwa, ile należy oczekiwać od „emek”.

 

Podobnie jak porsche, ferrari czy lambo legenda m3, m5 bedzie zyla jeszcze dlugo, marka bedzie miala dobry wizerunek a samochody beda sprzedawac sie dobrze co widac w slupkach sprzedazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@GMike patrzylem przez jakis czas na caymana ale niestety brak tylnego rzedu siedzen raczej to auto dla mnie dyskwalifikuje. Poza tym auto bajka. Jak nie musisz nikogo z tylu nigdy zabrac to jak najbardziej warte rozwazenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zabraliśmy nową generację na Silesia Ring i tam sprawdziliśmy, czy nadal jest w niej tyle emocji, nieprzewidywalności, dzikości i szaleństwa, ile należy oczekiwać od „emek”.

Ostatnie zdanie podsumowujace nowe M3 w tym filmiku:

"Przypomina takiego naprawde sportowca, z krwi i kosci, ktory skonczyl kariere i w zwiazku z czym poddal sie wazektomii" wtf? :roll:


Zagraniczne recenzje nowej M3 sa duzo bardziej pochlebne niz te polskie, marekdrives tez psioczyl na to auto.

Osiagi do setki 4,3s znowu slabo, imho 4wd niezbedne przy tej mocy.


Imho bardzo dobrze, ze ucywilizowali, ugrzecznili to auto - z pewnoscia odsetek osob jezdzacych regularnie na torze byl duzo mniejszy niz uzywajacych M3 na codzienien po ulicach w miastach. Cos ala modne suvy a przeswit czy wlasciwosci terenowe.

Moze powinni pojsc w specjalne, torowe edycje, wtedy wilk syty i owca cala :think:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

4wd lada dzień wchodzi do oferty. Każdy slyszy co chce. Ja tam widziałem zachwyconego jazda, driftem, szybkością na torze gościa który widać ze umie jeździć takimi autami a ze musiał cos ponarzekać to ponarzekal. Tak zachwycasz się liczbami, tymczasem:

Tesla 3 performance 0-200 13,6 s

Tesla 3 performance 0-250 30,1 wtf??

BMW m4 competition 0-200 11,4

BMW m4 competition 0-250 20,2

Przy 120 km/h czasy się zrównują a później jest tylko niszczenie tesli przez m4. V max 30 km/h wyższa dla m4.

I tak wiele łaskawiej obszedł się jak z elektrycznymi meleksami.

Do posłuchania od minuty 22:30. Podsumowując. Elektryczny samochód w trasę, to nie ma sensu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Samo porownywanie osiagow EV z 2017r za 270k PLN do M3 z 2021r za ~500k PLN jest powiedzialbym dla Tesli calkiem nobilitujace :cool2:

 

Przy 120 km/h czasy się zrównują a później jest tylko niszczenie tesli przez m4.

Tak, szczegolnie, ze na cwiartke oba auta maja ~11,5s przy predkosci 180-190km/h :norty:

 

Elektryczny samochód w trasę, to nie ma sensu.

Jezeli TM3 jest glosna w trasie (a jest) to nawet nie chce myslec co sie dzieje w M3, ktore jest glosniejsze o 2-3dB przy kazdej predkosci


za fastestlaps:


51173499794_645db3945f_o.jpg


PS. Nawiazujac do tematu watku - TM3P po 3 latach uzytkowania bedzie warta ~200 tys PLN, G80 M3 strzelam ~250k PLN.

Wnioski wyciagnij sam :twisted:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.