Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Od jakiegoś tygodnia zauważyłem spadek skuteczności hamowania w moim aucie.Układ mysle ze odpowietrzony.Nowym płynem przelałem każdy zacisk.Myślę ze odpowietrzone jest wszystko ok.Nie jestem pewny jedynie czy dobrze odpowietrzyłem pompe hamulcowa choc użyłem do tego opcji w inpa.Objawy są takie ze,jade i jak chce zahamować ostro to przy pierwszym nacisnieciu hamulca hamulce sa brzytwa,przy drugim naciśnięciu jest juz gorzej.Przy trzecim praktycznie auto juz nie hamuje.Dzieje sie to jesli hamuje kilka razy w krotkim odstepie czasu.PO jakim czasie pierwsze hamowanie znow jest super.Czy to moze byc jeszcze jakies zapowietrzenie????????????? Oczywiście pedał hamulca jest bardzo twardy.I twardnieje przy każdym następnym naciśnięciu podczas jazdy.A nawet czuje jak cos go wypycha do gory.Osobiście obstawiam SERWO.Pompa vacum zasysa choc niewiem czy wystarczająco.W kazdym razie waz idacy od vacum do serwa jest wolny od oleju.Odpalam auto z wciśniętym pedałem hamulca i opada on nie więcej niz 2 cm.Z tego co wiem zapowietrzenie ukladu to miekki pedal a nie twardy. Dodatkowo od jakiegoś czasu pojawia sie błąd 2D29 ????. FS_Lesen _ Detail : Jobstatus: Error_Table. Ale to chyba nie ma związku ze zlym hamowaniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co robiłeś w układzie hamulcowym, że odpowietrzałeś pompę? Wklej ten błąd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ogolnie to nic nie robilem.W lutym mialem wymieniane przewody hamulcowe na miedziane ale po tym bylo wsio ok.Od jakiegos tygodnia gorzej hamuje.A odpowietrzalem tak sobie bo przeczytalem ze w autach z ABSem trzeba tez odpowietrzyc pompe..Znalazlem opcje w inpie gdzie tzreba bylo naciskac pedal hamulca przez 8 sekund i na 80%. Clipper bleeding bodajze.Nie powiem bo babelki w wezyku były ale przeciez zapowietrzenie to miekki pedal a nie twardy.Blad moze miec zwiazek z peknieta opaska ktora laczy przeplywke i obudowe filtra powietrza bo dzis to zauwazylem ze nie sciska. Edit.Takie jeszcze pytanko.Czy zawor zwrotny ktory idzie na przewodzie od vacum pompy do serwa moze dawac objaw twardego hamulca?? Bo jak dmucham w niego to powietrze przechodzi ale jak zasysam to tez moge ciagnac powietrze ,z oporem niewielkim ale powietrze idzie.. A ten zawor chyba powinien tylko w jedna strone puszczac tak??




IMG-20210501-193558-352.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak pedał twardy i twardnieje jeszcze to coś z vacum do serva albo samo servo . Zgaś silnik . Naciśnij tak ze 3-4 razy .Za każdym razem powinno być ciężej . Trzymaj nogę na hamulcu tak lekko powiedzmy i odpal . Powinien pedał w miarę szybko opaść jeszcze .
Opublikowano
Opada o jeden cm w porywach do dwóch.Tak jak mowie hamowanie jest tylko przy pierwszych dwoch nacisnieciach pedalu.Potem jest juz bez wspomagania.Po jakims czasie znow jest dwa hamowania ok.Ciekawe czy to napewno nie powietrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.