Skocz do zawartości

G21 M340i - tatowóz sleeperek, zimowe koła s.3


GMike

Rekomendowane odpowiedzi

No i po ponad 5 miechach czekania udało się odebrać mojego nowego sleeperka.


Na razie tylko foty z odbioru, potem zrobię więcej.

http://guitarspot.pl/images/G21/1.jpg

http://guitarspot.pl/images/G21/2.jpg

http://guitarspot.pl/images/G21/3.jpg


Z restrykcyjnych rzeczy na szczęście dostałem wszystko oprócz podparcia lędźwiowego pasażera, więc płaczu nie ma.

Nakulany pierwszy tysiąc km więc na gorąco moje wrażenia co do najważniejszych opcji:


Stały M zawias i 18tki na zwykłych oponach (Bryczston Turanza dali z indexem Y)- bardzo fajne połączenie. Jest wystarczająco komfortowo i przyjemnie resoruje. Stały zawias wiadomo- przewidywalny. Konfig robiony pod kątem usportowionego komfortu i się udało. Bardzo podoba mi się też wzór tej felgi, mimo że bezdopłatowa :)


Wydech - za bardzo go nie słychać póki co, ale wciąż dotarcie więc nie przekraczam 4000 obrotów. Ale chcę żeby było cicho (dzieciaki), więc nic nie będę grzebał.


HK - musi się jeszcze wygrzać, ale już jest bdb po equalizacji. Będę musiał zakodować jeszcze ten lepszy tryb i przetestować


Miękka hybryda - działa doskonale, nie ma potrzeby wykodowywania start-stop wg mnie, bo i tak jeżdzę cały czas na sport individual (wszystko comfort, tylko skrzynia w sport, żeby nie dawała za niskich obrótów). Jeśli chcę skorzystać z start stop - jak np. dziś w wawie w korkach to wrzucam w komfort i nie mam zupełnie oporu żeby korzystać z tego systemu.


Wyciszenie - super, jechałem na razie do 180km/h i jest naprawdę bdb. Jedyne co to właśnie drzwi przy zamykaniu dają dźwięk non-premium i mogłoby być lepiej z tym. Oprócz tego mam wrażenie, że czasami słychać jakiś świst uszczelek przy lewym uchu - jakieś sugestie co/czym posmarować ?


Listwy dąb - polecam, dobrze wygląda z czarną tapicerką i daje więcej premium w środku, ślicznie to jest zrobione


Simply clevery w bagażniku - bardzo fajne, polecam


Automatyczne parkowanie, wycofywanie - mega bajer, choć czasami są problemy by system widział odpowiednie miejsce jeśli jesteśmy w jakimś dzikszym miejscu.


Fotele sportowe i tapicerka z alcantarą - super wykończenie, ślicznie to wygląda w środku. Fotel elektryczny można opuścić bardzo nisko czego się obawiałem, że będzie niemożliwe.


Grill i wstawki w cerium grey - ślicznie to wygląda z białym lakierem, szczególnie w słońcu. Laski już komplementowały, ze czad xD


Z rzeczy, które mi na razie nie podchodzą/walczę:

Aktywny tempomat - w korku przydaje się raczej jak się wszyscy powoli kulają, jeśli stoimy to nie rusza sam z miejsca, poza tym zwalnianie do zatrzymania też ma jakieś skokowe, trochę jakby silnik się dławił, niezbyt to dobrze rozwiązane. Może jakaś aktualizacja pomoże. Bardziej przydatny na autostradzie, ale na razie jestem zawiedziony.


Ingerencja w kierowanie i te systemy zabezpieczające - denerwujące i trochę mam wrażenie walki z kierownicą czasami. Nie działa mi też opcja WSZYSTKO OFF- jest wyszarzona, więc muszę pewnie poczytać instrukcje.


Wrażenia z jazdy: no zapierdziela :) banan jest mega, moc zawsze pod butem, jaram się. Mocno czuć niestety wagę, czuć że się napędza już konkretny pojazd - i z przodu i z tyłu, dobrze jest moc żeby to napędzic bo kurcze w wersjach wejściowych to musi być straszliwy muł. Po dotarciu przyjdzie czas na jakieś katowanie, a na razie kulam dalej :)

Edytowane przez GMike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Ehh ten silnk :shock:

Ale ta Turanza mi nie leży, to jest taki ogólny standard ? Czy coś innego można otrzymać ?

W konfigu widziałem coś takiego jak 19" i opony performance czy coś takiego, wtedy są jakieś lepsze ?

Turanze do Opla można założyć, ale nie do auta blisko 400 konnego :shock:


Po za tym, mojej żony będzie prawie taki sam, z tym, że ponad dwukrotnie słabszy :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie działają zdjęcia, musiałem na telefonie odpalać.

Te felgi zostaw na zimę, ktoś dobrze powiedział, że to wygląda jak kołpak. Zobacz u Randalla jak wygląda fajnie czarne koło przy tym lakierze. Wtedy już 19".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kół to taczką się najeździłem przez ostatnie 6 lat prawie, więc styknie.

Te 18tki są na granicy komfortu dla mnie, No i topcja nonRFT przewazyla. Oponki oczywiście słabe ale to najmniejszy problem do zmiany jak te podrę :)

Czarne felgi w ogóle do białego mi nie siadają i jeszcze pomniejszają optycznie koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietne auto, gratluje. Bardzo dobrze wyglada z zewnatrz!

W miare mozliwosci pokaz tez wnetrze.

G20 trzeba od razu brac lasery (w ktorych z pelni wlasciwosci i tak korzysta sie sporadycznie), wiec calkowicie zrozumialy wybor z Twojej strony.


BTW - co masz na mysli pod pojeciem simply clever w bagazniku? Co tam za przydatne rozwiazania sa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma takie fajne antypoślizgowe szyny, które podnoszą się do góry po zamknięciu bagażnika. Bagaż się nie przesuwa wtedy. Osobiście nie używam mat bo kojarzą mi się z Paseratti i śmierdzą gumą, wiec rozwiązanie mega. Do tego auto składanie kanapy z bagażnika, haczyki, siatki, 12V. Cała przestrzeń jest dobrze pomyślana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma takie fajne antypoślizgowe szyny, które podnoszą się do góry po zamknięciu bagażnika. Bagaż się nie przesuwa wtedy. Osobiście nie używam mat bo kojarzą mi się z Paseratti i śmierdzą gumą, wiec rozwiązanie mega. Do tego auto składanie kanapy z bagażnika, haczyki, siatki, 12V. Cała przestrzeń jest dobrze pomyślana.

Wydaje mi się, ze 12V w bagazniku to standard. Haczyki to samo. Natomiast pakiet akcesoriów do bagażnika obejmuje

- elektryczne odblokowywanie foteli tylnich

- szyny antypoślizgowe / ślizgowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gratulacje auta kolego!


BMW sie nie popisalo z designem tych podstawowych lamp zbytnio, pewnie dopieszcza w LCI znajac zycie.

Dodatkow malo ale w 100% popieram decyzje przy napietym budzecie, ze R6 bedzie rekompensowac przyjemnosc z jazdy :cool2:


PS. O co chodzi z ACC i nie ruszaniem po kilkusekundowym zatrzymaniu?

Mialem tak w F10 i bylo to strasznie irytujace (trzeba bylo musnac pedal gazu albo wcisnac res zeby jechal dalej) - ale chlopaki na forum mowili, ze w serii G jest to juz poprawione?

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet to klikanie Resume nie jest totalnie tragiczne, najbardziej irytuje zwalnianie, które nie jest płynne tylko skokowe przy najniższych prędkościach.


Foty wnętrza:

CA830-F7-A-E098-48-A8-BAA9-F384-DD96-CE9-C.jpg


F5-F9-AED1-5-B29-421-D-9-BA8-BF6-FECE72-CB7.jpg


BDBFE3-C2-898-C-40-D7-A3-A1-3-CBADA22792-E.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.