Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej


Przy wymianie klocków hamulcowych zauważyłem, że prawy amor skapitulował, dość mocno się pocił. Oczywiście wcześniej na stacji nic nie wyszło :mad2:

Mierzyłem wtedy także wysokość od płytek w garażu do rantu błotnika, różnica pomiędzy lewą, a prawą stroną wynosiła 1,5cm (66,5 Lewa / 65 Prawa, chyba tak to było).

Kupiłem amortyzatory Sachsa, nowe odboje z osłonami, łożyska/poduszki amortyzatorów.

Obydwa amortyzatory okazały się wybite, można było je bez problemu wcisnąć.


Wszystko poskładane... pojeździłem trochę autem. A różnica pomiędzy stronami dalej taka sama.

Opony oczywiście z dobrym ciśnieniem (nowe, założone tydzień przed wymianą amortyzatorów), sprężyny (eibach pro-kit) też siedzą na swoim miejscu w amortyzatorze.


Teraz pytanie... co oprócz sprężyny wpływa na wysokość? Jakieś wahacze? Tuleje? Co sprawdzić przed zakupem nowych sprężyn?


Tył stoi idealnie równo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawy przód w sumie najbardziej obrywa na dziurach to też siada najwięcej . Mogła się też cała buda po latach trochę skrzywić . Tak to pozostają jakieś poduszki bo podobno od x-drive są inne .
Opublikowano

Nie no, wykrzywić buda to się może w aucie po dzwonie jak źle pospawają, a nie sama z siebie, w dodatku dając różnice tylko na jednym kole.

Ale tutaj na 100% auto bezwypadkowe

Części dobierane po VIN, wszystko jak się należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.