Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema


Opiszę problem krok po kroku co robiłem i co się zrobiło

Niedziela zmiana felgi na letnią 20", wymiana na własną rękę lewarek cegła pod koło i tak razy 4, felga siedzi auto +50 do wyglądu


Następny dzień trasa ok.250 km wszystko w porządku autko odstawiam zamykam GIT


2 GODZINY POZNIEJ

Otwieram auto lusterka się nie "otwierają" doświetlenie również się nie włącza (ale nie o tym) typowy symptom słabego aku, zapłon komunikat "słabe napięcie" myślę ok trasa do pracy i się naładuje ( dodam że kompresor pracował po zaprarkowaniu chyba nieco dłużej przy następnym odstawieniu auta niby normalnie plus popuścił sobie tyle ile potrzebował)


Nastepny dzień decydujący


Rano wsiadam zero komunikatu o słabym napięciu ale po paru KM komunikat REGULACJA WYSOKOSCI ZAWIESZENIA, dojeżdżam do miejsca docelowego auto już zglebione ale nie do końca, następnie trasa 110 km utrzymanie poziomu obniżenia, od godziny 6 do 15:30 powrót w miejsce zaparkowania tak jakby ten sam poziom może cm niżej, trasa z powrotem 110 KM i tu zaczyna się przygoda, od odpalenia jakby zeszło niżej i komfort jazdy ? Jak w Golfie mk2 z gwintem skręconym na maximum co dziura to JEB jakby z tyłu zawieszenie zastąpiono kółkiem, dojazd do celu wychodzę a rant felgi już na wysokości błotnika, kolejne 30km do domu 70km/h i jakoś dojechałem ciężko było ale dojechałem.


PYTANIE/PROSBA KOLEDZY

Co poszło nie tak, co się zepsuło, co mam robić i od czego zacząć?


Z góry dziękuję za podpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę dziwne, że po trasie 250km i dwugodzinnym postoju masz komunikat o słabym aku.

Ja zacząłbym od tego. Albo bateria rzeczywiście wyzionęła ducha i nic jej nie pomaga, albo alternator nie ładuje.

Słaby aku może np. być powodem braku załączania kompresora.

pzdr

yaz

Opublikowano

Aku to wiem że do wymiany bo zimą problem byl taki ze przez niego wyłączały się np stabilizacja jazdy albo tempomat był uszkodzony do czasu aż nie przejechałem z 10 km zgasiłem i odpaliłem i wszystko do normy wracało.


Mam jedynie domysły takie że aku się rozładowało bo może kompresor chodził przez długi czas i się uszkodził bo po odpaleniu nie słychać jego pracy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja na twoim miejscu zacząłbym od aku.

Jeżeli nie chcesz jednak wydawać pieniędzy w ciemno, to podjedź do sklepu z akumulatorami i tam sprawdzą Ci twoją baterię pod obciążeniem.

Wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.


Auto, przy słabym aku, odłącza poszczególne moduły w celu zapobieżenia dodatkowemu jego drenażu.

Jeżeli podstawowy składnik systemu, jakim jest aku, jest słaby to może to negatywnie wpływać na peryferia.

pzdr

yaz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.