Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam problem e60 530d automat 218KM. Auto nie zawsze ma moc tzn. Wrzucam w tryb ręczny zmiany biegów na każdym biegu brak mocy chyba że przekroczę na obojętnie jakim biegu 3tys. Obrotow puszcze gaz bez zmiany biegów auto ciągnie normalnie. Jakieś pomysły?
Opublikowano
Podłaczyłem inpe moim zdaniem z poważniejszych kodow błędów: 4b90 4501 4507 4530 3ff0 4293 4590 a0b1 a0b2 a3a8 9e5d tracę głowę już trochę wymienilem silnik w poprzednim miesiącu i skrzynie bo klapki wpadły i skrzynia była uszkodzona w zbiorniku nowa pompa w lewej komorze tez nowe auto gasnie 250km do zrobienia na paliwie raz 270km roznie gasnie jak chce
Opublikowano (edytowane)
4501 wskazuje na problem podciśnienia. Nie ma podciśnienia nie działają prawidłowo zawory podciśnienia a więc i turbo. Inne błędy też wskazują na problem z ciśnieniem doładowania. Bierz się za podciśnienie najpierw. Wakuometr i kontrola wszystkiego po kawałku. Jeśli masz tam fabryczne przewody to wszystko na złom i nowe. Same zawory sterujące też mogą być złom. Edytowane przez darek63
Opublikowano

Jeżeli od 3000 obrotów masz moc i w górę to oznacza, ze rozjechała sie geometria twojej turbosprężarki i również szwankuje nastawnik turbiny to znaczy zalacza doladowanie zbyt późno.


Czeka cie regeneracja turbo sprężarki za jakieś kilka miesięcy odetnie ci doladowanie całkowicie.

b28nl6U.png
Opublikowano
Wymienilem zawór n75, jest odczuwalna poprawa lecz to jeszcze nie to. Chyba jednak turbo do regeneracji pójdzie, bo nawet olej wypluwa z niej. A co do gaśnięcia pojazdu, lewa komora baku pełna az się wylewa jak odkręcę wieczko, prawa w której znajduje się pompka po oproznieniu zostaje pusta. Pompa w zbiorniku prawa komora nowa w lewej komorze używany pływak na podmiankę bez zmian.
Opublikowano
Wymienilem zawór n75, jest odczuwalna poprawa lecz to jeszcze nie to. Chyba jednak turbo do regeneracji pójdzie, bo nawet olej wypluwa z niej. A co do gaśnięcia pojazdu, lewa komora baku pełna az się wylewa jak odkręcę wieczko, prawa w której znajduje się pompka po oproznieniu zostaje pusta. Pompa w zbiorniku prawa komora nowa w lewej komorze używany pływak na podmiankę bez zmian.

 

Kiedy ostatnio zmieniales filtr paliwa i czy turbina w ogole byla kiedykolwiek regenerowana, bo jak juz olejem pluje to jest masakra.

b28nl6U.png
Opublikowano
Turbina nie była nigdy regenerowana i po prostu musze to zrobić a wracając do paliwa bo właśnie stoje na drodze bo mi zgasl co ma filtr paliwa wspólnego z przelewem pomiędzy komorami ? Tym razem udało się wyjeździć więcej paliwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.