Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Można powiedzieć, że na cito czeka mnie wymiana amortyzatorów w E91 330d.

Mam pytanie odnośnie paru opcji ( czy brać je pod uwagę, czy ktoś może miał z nimi styczność i wypowie się w temacie).


Pierwsza opcja: (będzie parsknięcie jak nic) MTS Gooold ! Chciałem się coś dowiedzieć na temat tego zawieszenia w modelach BMW E9x. Zdania co do amortyzatorów tej marki są podzielone na forach. No ale może znajdzie się ktoś kto używał i coś ciekawego napisze. (zadziałał na mnie ten marketing Eibach na sprężynie) :norty:


Opcja następna: Koni Str.t + Eibach Pro Kit ( ten amor chyba udzwignie obniżenie max - 40mm ? żeby to spełniało swoje zadanie jak należy, bo jakoś na seryjne amory zakładać Eibachy ? No nie wiem)


Ogólnie z tego co wiem mam seryjne zawieszenie bez M-technik. (Przynajmniej Vin mi tak powiedział)


A jak te dwie opcje nadają się aby w cztery litery, to napiszcie od razu "Chłopie daj se spokój wkładaj serie nie wymyślaj bo nic mądrego z tego nie bedzie"

Pozdrawiam. :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Bilstein B8 jest przewidziany do Eibachów. Sprzedają to pod nazwą Bilstein B12 Pro-kit lub Sachsy kup, ale przewidziane do auto z techniką podwozia M.

Możesz założyć zwykłe Bilsteiny B4 jak szkoda kasy na B12, zawsze to lepsze od starych wytłuczonych amorów.

Do zmiany lecą też odboje amorów + osłony, gniazda sprężyn i łożyska amorów. Pamiętaj o tym.

Opublikowano
To teraz jeszcze jedno pytanie. Jak mogę sprawdzić czy ktoś przede mną nie założył już sprężyn z wersji m tech. Z vinu jak juz pisałem wcześniej wynika ze powieniem miec standard. Wiem ze można sprawdzić to po numerze amortyzatora ale mógł ktoś założyć zwykly amortyzator do obniżonej sprezyny jak to można sprawdzić?
  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Fura niżej stoi :D

Po oznaczeniu na sprężynie.

Edytowane przez Ponta
Opublikowano
Tylne sprężyny mają oznaczenie F5, amortyzatory numery standardowego zawieszenia ( założone sachs) chce założyć bilstein b4 jednak obawiam się efektu kozy na przednim zawieszeniu. Wymienić wiem jak. Tyle ze nie moge zbytnio doczytać czemu się to zdarza ze przod wysoko stoi po wymianie amortyzatorów. Dlatego też zastanawiałem się nad obniżeniem. Bo na ta chwile samochod stoi ładnie rowno nie za wysoko. Jak by tak zostało to bym nie cudowal. Jesteś w stanie mnie naprowadzić w temacie wysokiego przodu po wymianie?
Opublikowano

Cenowo dobrze wyjdzie komplet lowteca. Na ich stronie możesz sobie wybrać zestaw amorów ze sprężynami z opcjami rożnego obniżenia.

Co do koni str.t to porównując do standardowych mpakietowych sachsow to zwiększył sie komfort jazdy. Na pewno lepiej wybierały nierówności. Naprawdę bardzo fajnie się na nich jeździło w e46.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Koledzy ja mam z tyłu sprężyny F4, nie che nic obniżać, tylko zastanawia mnie, że tyl siedzi bardziej niż przód. Zakładałem sprężyny f5 trochę wyżej ale to milimetry, na sprężynach c7 jest wyżej o 1cm. Amory wszystkie po 78-80%. Pozdczas przejeżdżania przez policjanta nie nurkuje ani też nie podskakuję , wybiera ładnie. Mogę założyć sprężyny c8 czy to już będzie przesada. Standardowo według Sachs moje F4 mają 327 mm wysokości, grubość drutu 14 mm. F5 mają 329 mm grubość drutu 14.25 mm. C7 340mm wysokości, grubość 14 mm. C8 340 mm wysokości, 14.25 mm grubości. Średnicę zewnętrzne we wszystkich te same 100 mm. Auto E91, 318d, 143 KM, hak, będę woził trochę bagażu i często 5 osób.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.