Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No dokładka trochę dziwna. Moim skromnym zdaniem podstawowy zderzak w E90 wygląda najlepiej bez jakich kolwiek udziwnień. Jednak są dokładki i są ludzie którym się te dokładki podobają (podoba Ci się ? zakładaj)
Opublikowano

Zgadzam się z kolegami wyżej, ta dokładka to jakaś parodia, to replika ac schnitzera, ale wyglada po prostu komicznie z tym dziobem. Inny zderzak to m-pakiet lub m3 look (ten drugi wygląda o niebo lepiej).

Jeśli dokładki, to splittery, alpina lub sobmart:

Nowy-obraz-mapy-bitowej.jpg

ale podobno tragedia do spasowania.


Ja wolałem alpinę bez napisów:

20210401-185300.jpgnaprawa plików jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Alpina jest do alpiny a nie kazdego sztrucla :D

Jak zmiana wygladu to tylko zabawa w m-pakiet.

Opublikowano
Alpina jest do alpiny a nie kazdego sztrucla :D

Jak zmiana wygladu to tylko zabawa w m-pakiet.

Popieram... ;)

Wiadomo, że wymiana całego przedniego zderzaka to inny $$$ niż samej dokładki, ale uważam, że wyrzucona kasa na takie badziewia.. Chociaż, wiadomo, że każdy może mieć swoje zdanie... ;)

F31 320d+

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Alpina jest do alpiny a nie kazdego sztrucla :D

Jak zmiana wygladu to tylko zabawa w m-pakiet.

 

Akurat w tej budzie alpiny wchodziły dokładnie z tym silnikiem, często bez wyposażenia, na zwykłych materiałowych stołkach z nicią alpiny, więc dziękuję, wystarczy mi tylko lotka. :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dobrze doczytaj co Alpina robila z silnikiem i zawieszeniem a pozniej sie wypowiadaj. Ori nie jest dokladka tylko czescia zintegrowana ze zderzakiem. Zakladac m-pakiet tak, dokladki ala alpiny sa do alpiny. :nienie:
Opublikowano
To dobrze doczytaj co Alpina robila z silnikiem i zawieszeniem a pozniej sie wypowiadaj. Ori nie jest dokladka tylko czescia zintegrowana ze zderzakiem. Zakladac m-pakiet tak, dokladki ala alpiny sa do alpiny. :nienie:

 

Gdybym nie wiedzial, to bym sie nie odzywal. Na stacjonarce, mam gdzies na dysku Zusamnemstellung wszystkich mozliwych czesci dla tego modelu do alpiny, i akurat przedliftowe d3, jest bardzooo ubogie w porownaniu do innych modeli przerabianych przez alpine. Mocowo chyba turbo, ic i wtryski, zawias bilstein na springach eibacha. Tak wiec poza unikatowym vinem w tym modelu zadnych wodotryskow nie ma. I zarowno front jak i heckspoiler sa dokladkami do dokupienia oddzielnie, wiec to ja radze koledze doczytac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz, poczytaj moj profil, jakie auta stoja w garazu. Wiecej nie musze pisac w tym temacie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale ja nie chce abys sie ze mna zgadzal. Napisales ze d3 ma dokladnie taki sam silnik jak 320d, co jest bzdura, pozniej napisales ze dokladka z alle jest taka sama co d3 co jest bzdura. Naklej jeszcze naklejki alpiny z boku i mow ze to alpina, aaa, nie mozesz, vin jest zmieniany w fabryce Alpiny. Nie szkaluj producenta aut twierdzac ze wychodzily jakies gole itp itd, to nie istotne. Poczytaj o historii dlaczego tak bylo. Alpina to Alpina.
Opublikowano
hahaha, napisz mi zatem, co ten konkretny model ma takiego kosmicznego w tym m47, bo tylko rzucasz jakimis wyswiechtanymi frazesami, a ja odnioslem sie do oryginalnego wykazu czesci dla tego modelu z katalogu alpiny. Malo tego, po twojej ostatniej odpowiedzi, widze, ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem i fajnie przeinaczasz wypowiedzi pod swoje teorie. I tak sa, egzemplarze, ktore nie maja nawet multifunkcyjnej kierownicy czy sportsitze. Specjalnie nie kupilem dokladki z wielkim napisem alpina, zeby byc alpina wanabe, tylko ze wzgledow czysto estetycznych, bo nie jest wielka i nachalna, przez co, pasuje do tego zderzaka, a mpak w e9x srednio mi lezy. A dwa lata temu, gdy zobaczylem co ten konkretnie model oferuje za te cene, to parsknalem i podziekowalem. Zreszta, jeszcze kilka miesiecy temu taki wlasnie golasek wisial za okolo 30k i chetnych, na tzw. alpine dla biedakow(bo wiele razy spotkalem sie z takim okresleniem wlasnie przedliftowego e9x od alpiny) nie bylo. A i gowno mnie obchodzi, co masz w garazu, odniosles sie do konkretnego zdjecia i tak jak alpina od dawna swietnie przerabia bmw, tak 200konne 320d to bylo troche przegiecie i szukanie innego targetu, z czego jak widac sami nie byli dumni, bo juz w polifcie kombinowali z bi turbo na n47. Dziekuje za nierzeczową dyskusje, dobranoc i ochlon, bo nikt nie jest alfą i omegą.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty nia nie jestes na pewno. Cos tam sie naczytales i udajesz znawce. Wypowiadaj sie na temat auta ktore masz, tak jak ja na temat aut ktore mam/mialem i jak ty to nazwales, gowno mnie interesuje co tam sobie myslisz.

Ps, Alpina niczego nie poprawiala. D3 byla najmocniejszym 2.0d na rynku, zlamala granice 200ps a polift byl pierwszym biturbo, zaadaptowanym przez bmw do x1 oraz 1er. Teraz to moze smieszyc ale wtedy to bylo cos i za to cos trzeba zaplacic, nawet jesli teraz to jest nic. Nie jezdziles, nie wiesz jaka jest roznica. Zadne podkrecone 320d nie ma szans do alpiny.

Ps2 B5 to zwykle n62 na kompresorze, smiechu warte....

Opublikowano
Koles ja udaje znawce? Ja cie tylko wyprostowalem, bo ty wciskasz tu jakies brednie o kosmicznej technologii. I po raz kolejny nie trafiles, bo bywajac czesto w monachium mialem okazje jezdzic takim autem, myslalem nad jego zakupem i dlatego sprawdziem dokladnie jego specfikacje w buchloe. Ten konkretny egzemplarz mimo deklarowanych przez alpine 200km, wyplul na hamowni 212km, co i tak jest niewystarczajace vs "zwykle" m47 z ic i hybryda, wiec tu tez nie masz racji, bo chlopaki stroja takie setupy na 235/490 i dopiero po remapie d3 mogloby miec podejscie, tylko po co kupowac unikatowe auto, gdzie jego 100% zgodnosc jest jego wartoscia, zeby pozniej je jeszcze modyfikowac. Wiec schowaj tę swoją butę w stylu "nie jezdziles, to morda, bo mam alpine i wiem wszystko", bo az przyko sie czyta takie cwaniakowanie. I nie wyskakuj mi na koniec z innymi modelami alpiny, bo tak jak wczesniej napisalem (co oczywiscie pominales), to swietne i unikatowe auta nawet w dieselu, jak np. e39 biturbo. Ale ten konkretny model odradzal mi nawet wlasciciel, bo daleko tu do ciarek w czasie jazdy, jakie powinna oferowac alpina. Wiec konczac watek, mam nadzieje, ze wystarczajaco jasno uargumentowalem, ze ostatnia rzecza, dla ktorej kupilem te dokladke, bylo udawanie chyba jednej z najgorszych alpin w historii- co cie tak bardzo zbulwersowalo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jestem dla ciebie koles. Nie wciskam zadnej kosmicznej technologii. Gdzie to wyczytales. O czym ty piszesz. Ja mowie o standarcie a wyskakujesz z jakimis hybrydami i ic. D3 vs stock 320d. Mowie o przeszlosci a ty piszesz o modach. Dla mnie m3 e36 nie jest autem szybkim w dzisiejszy czasach, co nie zmienia faktu ze jest fajne. W 2006 alpina d3 byla autem fajnym, szybkim, ekonomicznym, po to byla zbudowana i taka zostala do dzis czy tobie sie to podoba czy nie. Czytaj co kto pisze. Ty zaczales glupia gadke piszac ze d3 to to samo co 320d...Mnie nie bulwersuje ze ktos pisze ze d3 to badziew, niech sobie bedzie, co mnie to interesuje. Nie lubie jak ktos mija sie z prawda a zakladanie ala dokladki z auta ktorym sie gardzi zakrawa na hipokryzje....
Opublikowano
To dobrze doczytaj co Alpina robila z silnikiem i zawieszeniem a pozniej sie wypowiadaj.

 

Wypowiedzialem się- alpina włozyla turbo, ic, wtryski, amory i springi. Czyli w tym silniku zestaw na zlamanie 240km i pewnie 500nm, po to zeby wystroic to na 205-215, czyli mniej wiecej gorne widelki zdrowego m47 na seryjnych gratach. Bo kto by dopłacił, tyle €, gdyby okazalo sie, ze jest tam tylko wiekszy ic...

 

Nie jezdziles, nie wiesz jaka jest roznica. Zadne podkrecone 320d nie ma szans do alpiny.

 

Tutaj tez sie juz rzeczowo wypowiedzialem.

 

B5 to zwykle n62 na kompresorze, smiechu warte....
Dla mnie m3 e36 nie jest autem szybkim w dzisiejszy czasach, co nie zmienia faktu ze jest fajne.

 

Ile jeszcze modeli masz zamiar wyciągnąc, jak szmate zza wersalki, gdzie wiemy do jakiej dokladki sie dosrałes. A co do alpiny, to sam producent ma/mial w swojej gamie wiele swietnych modeli i wiele razy poprawial bmw, czy nawet następował na odcisk M gmbh- tu 100% zgoda, ale to juz pisałem.

 

Nie lubie jak ktos mija sie z prawda a zakladanie ala dokladki z auta ktorym sie gardzi zakrawa na hipokryzje....

 

Chyba już dwa razy napisałem, dlaczego zdecydowałem się na tę konkretną dokładkę, a sprawdzilem chyba wszystkie dostępne opcje i specjalnie szukalem wersji bez napisu, dzieki czemu na czarnym aucie zlewa sie ze zderzakiem i malo osob kojarzy, ze jest to w ogole wzor alpiny- na czym tez mi zalezalo.

 

Wiesz, poczytaj moj profil, jakie auta stoja w garazu. Wiecej nie musze pisac w tym temacie.

 

"Wiesz, jestem wyrocznia forum, mam 4 tysiace postow i spedzam tu wiecej czasu niz w domu, wiec byle parpec z 30 postami nie ma prawa podważac mojego zdania, a jak ci nie pasuje to zajrzyj do mojego garazu"- Punktowanie takiego buraka, to byla czysta przyjemnosc. I na pewno ktos, kto tak odnosi sie do innych nie jest dla mnie kolesiem- po raz kolejny sie zgadzam.

A ze jak widze, twoje i tak musi być na wierzchu, to zegnam, tasuj sie w tym swoim garazu i produkuj sie dalej. Ja nie mam nic do dodania. (Mod moze usunąć te wszystkie posty, bo do samego tematu autora nic nie wniosly i sa zwyklą gow..burzą. Chyba, ze uzytkownik kkx nie zgodzi sie na pomniejszenie jego statysk, bo bedzie zmuszony spedzic piatkowy wieczor na klepaniu sredniej offtopujac w innych tematach)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Buraku, to co stoi w garazu bylo napisane abys wiedzial ze d3 stoi w garazu i rozmawiasz z osoba, ktora zna sie na tym aucie. Nie jestem na tym forum aby nabijac statystyki, jestem aby sluzyc pomoca i prostowac takich cwaniakow jak ty. Powodzenia w dojsciu swoim 320d do poziomu alpiny. Jak wstawisz to co ma d3 moze cos z tego bedzie bo wypisywanie w profilu ze auto ma 205/450 jest smieszne.
Opublikowano
Buraku, to co stoi w garazu bylo napisane abys wiedzial ze d3 stoi w garazu i rozmawiasz z osoba, ktora zna sie na tym aucie. Nie jestem na tym forum aby nabijac statystyki, jestem aby sluzyc pomoca i prostowac takich cwaniakow jak ty. Powodzenia w dojsciu swoim 320d do poziomu alpiny. Jak wstawisz to co ma d3 moze cos z tego bedzie bo wypisywanie w profilu ze auto ma 205/450 jest smieszne.

 

420 misiu- tak jak pisałem, masz straszny problem z przeinaczaniem faktów.


A ze osiagnales kolejny szczyt hipokryzji, to pozwole sobie ostatni raz odpisać:

Ja nie mam prawa napisać, mocy, którą mam zmierzoną. Ty za to masz prawo pisać "D3 n57 8hp" czyli cos, czego nigdy nie było, cos, czego tak zaciekle bronisz, a mimo to, skoro wsadziles tam n57 ze skrzynia 8hp, to musiałes tez zmienic zawias, heble, dyfer, polosie i wiele wiecej, wiec waliles wszystko, co do tego auta wsadzili inzynierowie alpiny. Bo co? Wysypało się, czy moze ta alpina wlasnie nie jechala? W kazdym razie została ci ta nieszczesna dokladla, a tak masz 320d ze skreslonym przez alpine vinem po swapie na n57+8hp- czyli na pewno jadący nieporownywalnie lepiej, ale składak po swapie.


Koniec konców, zeby zrozumiec twoja pokręconą retorykę- jak ktos do 200konnego auta wrzuci, PODOBNĄ lotke z 200 konnej alpiny i tylko dlatego, ze jest podobnego ksztaltu, bo odlew jest na pewno inny jest taki BEEE, bo niby udaje alpine, ktora koniec końców była tak slaba, ze wywalies wszsytko co zamontowała w tym modelu, zeby jednak dalej w opisie miec dumne D3, bo wsadziles tam swoją mocniejszą inwencję twórczą, która z alpiną jednak nie ma nic wspolnego i to jest ok?

Serio, gruuuby tok myslenia, ale co tam #F?CKLOGIC.

 

Powodzenia w dojsciu swoim 320d do poziomu alpiny. Jak wstawisz to co ma d3 moze cos z tego bedzie

 

Dzięki, ale nie mam zamiaru nigdzie dochodzic, bo to zwykly, zadbany dupowoz i ma sluzyc do sprawnego poruszania sie, a nie wyscigów i chocbym wystroil to na 240km, to na nikim nie zrobi to wrazenia, ale skoro sam wyprułes alpine, zeby wsadzic pod maske r6 to chyba nie musze tego tlumaczyc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I tu sie z toba calkowicie zgadzam. Bez ironii. Jest dokladnie tak jak napisales. D3 jest na dzisiejsze czasy autem slabym i dlatego wszystko o czym piszesz zostalo wymienione. Chodzi tylko o zdanie, od ktorego zaczela sie ta dyskusja, od stwierdzenia ze silnik d3 jest taki sam. To ze jest slaby i niczego nie oferuje, zgadzam sie w 100%. Tak samo m3 e36, dla mnie nie jedzie. Dziekuje za dyskusje. Nie ciagnijmy tego juz.
Opublikowano
I tu sie z toba calkowicie zgadzam. Bez ironii. Jest dokladnie tak jak napisales. D3 jest na dzisiejsze czasy autem slabym i dlatego wszystko o czym piszesz zostalo wymienione. Chodzi tylko o zdanie, od ktorego zaczela sie ta dyskusja, od stwierdzenia ze silnik d3 jest taki sam. To ze jest slaby i niczego nie oferuje, zgadzam sie w 100%. Tak samo m3 e36, dla mnie nie jedzie. Dziekuje za dyskusje. Nie ciagnijmy tego juz.

 

Dziękuję również, miłego weekendu.

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.