Skocz do zawartości

M62B35 Problem z odpaleniem po wymianie alternatora.


visq7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam mały problem ponieważ w padł mi alternator więc postanowiłem go wymienić ,samochód rozłożyłem i złożyłem wszystko książkowo , podładowałem akumulator i ucieszony już powrotem Beaty do świata żywych włożyłem kluczyk do stacyjki i nagle doznałem szoku. Samochód kręci kręci i nie może za żadne skarby wejść na obroty , jak już uda mu się wystartować to wciąż Palo się ikonka akumulatora i po paru sekundach gaśnie lub kuleje na obrotach zaczyna śmierdzieć benzyną strzela w dolot i zapala się komunikat "Stop. oil pressure too low" więc w tym momencie gaszę samochód. Rozłożyłem więc znowu samochód i sprawdzam czy na pewno wszystko dobrze podłączone czy pasek napięty i czy leży idealnie w rowkach.Wszystko jest niby dobrze a jednak coś ją boli dodam że przed wymiana alternatora odpalała normalnie. Czy spotkał się ktoś już z takim problemem?. Jutro może uda mi się skombinować laptopa to podepnę samochód pod INPE. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak dla mnie to miałeś mocno rozjechane adaptacje a po odpięciu akumulatora się wykasowały i teraz sterownik nie może się pozbierać. Dziwne że następny alternator nie ładuje. Sprawdź nieszczelności i wyczyść zawór wolnych obrotów. Jak wystąpiła usterka? Przestał ładować w czasie jazdy?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to miałeś mocno rozjechane adaptacje a po odpięciu akumulatora się wykasowały i teraz sterownik nie może się pozbierać. Dziwne że następny alternator nie ładuje. Sprawdź nieszczelności i wyczyść zawór wolnych obrotów. Jak wystąpiła usterka? Przestał ładować w czasie jazdy?

 

Dolot szczelny , silniczek krokowy gdy nim się rusza to klika więc raczej wszystko z Nim w porządku . A co do alternatora to przy mocniejszym przygazowaniu się zapaliła kontrolka więc zgasiłem samochód zapaliłem na nowo i wszystko było OK , potem coraz częściej się zapalała podczas jazdy i gasła przeważnie przy hamowaniu aż w końcu zapaliła się na dobre więc postanowiłem wymienić alternator. Ewidentnie czuć że zatarły się w starym łożyska. Ale zaraz podepnę samochód pod kompa i ewentualnie zobaczę co mi tam pokaże. Czy możliwe że mam za mało paliwa w baku lub coś z pompą paliwa że nie podaje?


@EDIT1

Problem udało się rozwiązać okazało się że był brak synchronizacji niech DDE-EWS wystarczyło w Inpie zrobić na nowo adaptację i samochód odpalił :lol: ale pojawił się następujący problem ze dalej Pali się ikonka ładowania i samochód utrzymuje na jałowym biegu około 11.8-12.2v.Gdzie dalej mogę szukać przyczyny? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.