Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam BMW E46 z silnikiem N46 problem polega na tym że po przejechaniu około 600-700km z maximum płynu robi się minimum i zapalają się błędy DSC oraz hamulca ręcznego . Pod autem nie ma żadnych plam czy innych wycieków nie wiem co to może być dodam że mój silnik ma przejechane ponad 600 tyś kilometrów
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze szukaj bo płyn ot tak sobie nie znika, postaw auto na suchym podłożu i pedałuje hamulcem na odpalonym silniku przez jakiś czas, mocno wciskaj. To samo ze sprzęgłem, gdzieś się musi pojawić, obstawiam wysprzęglik (będzie ciekło między skrzynią a sprzęgłem.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź przy lewym tylnym kole, tam z reguły gnije sztywny przewód.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.