Skocz do zawartości

Bmw e60 535d Chip - jaki intercooler?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam bmw 535d lci 382km/762nm na serii z downpipe.

Szukam jakiegoś dobrego intercoolera w normalnych pieniądzach. Może ktoś coś polecić? Wagner odpada ewentualnie myślałem nad podróbka wagnera czyli jakims Chińczyku. Montował kiedyś ktoś coś takiego, warto? czy lepiej dołożyć i kupić coś lepszego?

Druga sprawa przy takiej mocy temperatury w dolocie są spore czy może to coś zaszkodzić silnikowi?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam podróbę Bordga - TA. Jest jeszcze turboworks, zazwyczaj niedostępny, dlatego kupiłem TA performance. Ogólnie te borgo-podobne są na oko ze 3 razy większe od standardowego z 530D.


Jedyny jaki mogę teraz znaleźć to właśnie ten - oczywiście niedostępny.

https://turboworks.pl/product-pol-46605-Intercooler-TurboWorks-BMW-E60-535I-525D-530D-635D-140-230mm.html


Wchodzi bardzo ładnie po przycięciu kilku plastików w oryginalne rury, za dużo kombinowania nie ma.


Możesz też uniwersalny wrzucić, takie zestawy też są. Ale po zmianie intercoolera chyba na mapę trzeba by pojechać, inny przepływ powietrza itp.

Opublikowano
Dzięki, chyba właśnie zdecyduje się na tego turboworks. Tuner twierdzi ze spokojnie bez poprawki mapy mogę zakładać inny cooler ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

Ten od FMIC nie ma nic wsólnego z " BMW" aby go zamontować, musisz robić totalne druciarstwo wywalać, ciąć plastiki, masakra a potem wygląda to jak gówno i ledwo się trzyma.. Wydasz 900 zł na intercooler i drugie tyle aby dopasować rury i mocowania... i dalej będzie to wyglądało jak gówno

Natomiast ten od Turboworks montujesz p&p na 4 śruby i tyle, wygląda bardzo dobrze i wszystko trzyma się kupy, włącznie z wentylatorem chłodnicy a nie jak w fmci lada i trzyma się na włosku..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki, chyba właśnie zdecyduje się na tego turboworks. Tuner twierdzi ze spokojnie bez poprawki mapy mogę zakładać inny cooler ;)

 

Z tego co ja widziałem na YT (co prawda w przedziałach mocy około 1000km) to ma znaczenie. Większy IC ma inny przepływ, inną pojemność, opór powietrza itp, turbo też raczje inaczej wstaje i trzyma ciśnienie.


A schodząc na ziemię - u mnie po wymianie IC na standardowej mapie sterownik zajoba dostał i przez kilka km nie wiedział co się dzieje - spalanie stało na maksymalnej wartości, dziwnie się zbierał, ale po czasie się dostosował. Jak już masz mapę zrobioną może też da radę, ale wydaje mi się, że dobrze by było sprawdzić chociaż.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.