Skocz do zawartości

Nowa 5 G60/G61


speedofsound

Rekomendowane odpowiedzi

Prędkościomierz pewnie w i5 wyskalowany do 220 będzie. Dla elektryka wprowadza jakiś niższy V max. Co do wyglądu to nie jest zbyt dobrze, ok w porównaniu do g70 jest lepiej ale g30 ładniejsze jak dla mnie.

 

Też tak uważam :cool2:


Może po lifcie poprawia.

 

Dla mnie najładniejsze 5er to F10. Od zawsze mi się bardzo podobało. Do tej pory wygląda bardzo dobrze i spójnie aż sobie taką kupiłem rok temu. G30 ładne ale nie trzyma się tak dobrze jak f10 i jakość słaba. Dopiero lifting mocno odświerzył to auto. Wygląda na to że G60 będzie jednak najbrzydszym 5er od lat a szkoda bo pasował by mi ten samochód.

 

Zdecydowanie, takie samo zdanie. W f10/f11 wszystko pasuje mi idealnie, z zewnątrz super - w zasadzie wygląda jak nowe auto dla kogoś kto nie do końca się zna na bmw. Do tego w środku navi wkomponowane w deskę co bardzo lubię, a nie jakieś wystające tablety jak np w f30 czy g30. Jakość materiałów w f10 lci też bardzo dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja trafiłem F11 po żonie prezesa, prawie wszystkie opcje, mięciutka skóra, brazowa w macie na felgach za 15k, cenowo wyszło bardzo przystępnie a nowa kosztowała 450k, teraz będę tarcze wymieniał i powinienem się zamknąć w 5k oryginały z klockami. Byłem w salonie po olej do vtg i te nowe 5ki fajne gruby lakier ale w środku to słabo, no ale pokazówkę to trudno porównać do indywidualnych. Mam nadzieję że G61 będzie fantastyczna i będę mógł sobie jezdzic F11 i nazbierać żeby polifta G61 kupić, bo wcześniej to chyba nic lepszego nie znajde i za 300 patyków nawet :) wiadomo nie chce urazić tutaj użytkowników M'ek, mnie tylko zależy na niskim spalaniu i komforcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem informację że w serii 5 V8 tylko w M5, pozostałe modele tylko R6 wspomagane eletryką.


Aczkolwiek mogą zrobić na USA wersje V8, bo też mój "szpieg" mi mówi, że V8 nie będzie w nowej 7mce, a okazało się, że nie będzie w EU. Ameryka rządzi się swoimi prawami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Film z pokazem możliwości interfejsu 8.5, który będzie w g60

To już naprawdę poszło w złą stronę. Jakie nowe funkcje daje ten system? Takie, że z poziomu ekranu można sterować tym, co do tej pory było wygodnie i przede wszystkim bezpiecznie dostępne na przyciskach! Ta tabletyzacja nie niesie za sobą absolutnie żadnego postępu technologicznego. Nie widać tu ani jednej funkcji, której nie byłoby w poprzednim modelu. Wręcz uwstecznienie. Co kogo boli w pokrętach do klimatyzacji? Pamiętam jak kiedyś w e46 miałem przyciski do klimy i jak mnie to denerwowało, że jak chcę podnieść o kilka stopni temperaturę to muszę podczas jazdy klikać a w e90 było już pokrętło. Teraz w aktualnych 3 przed liftem były znów przyciski a po lifcie już tylko ekran dotykowy :duh:

Oczywiście i tak BMW jeszcze nie idzie w taką skrajność jak Mercedes z nową E klasą, gdzie wytapetowali całe wnętrze ekranami i reklamują to angrybirds i kreskówkami - biznesową limuzynę...

Przecież wnętrza tych samochodów tak szybko się zestarzeją przez te ekrany. No cóż, motoryzacja zjada swój własny ogon. Chyba trzeba trzymać g30 pod kocem.

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już naprawdę poszło w złą stronę.

 

To co BMW odstawia w nowym ID8 to jest dramat.

Mam zdanie podobnie jak z designem, wpuszczono "młodych", którym mówi się (zgodnie z narracją w dzisiejszym świecie), że doświadczenie i wiedza nie mają znaczenie, liczy się tylko to, co oni "chcą i uważają za stosowne".


No i potem mamy:

- design, który jest coraz gorszy (można odpuścić sobie krytykę modeli aktualnych, jak nowa 7mka czy XM, ale zobaczcie na concept cary od BMW, jaka tu jest tragedia i w jakim kierunku ta marka chce iść),

- użyteczność rozwiązań technicznych jest zerowa, co widać na tym filmiku z "pokazem możliwości": cofamy się do ery kamienia łupanego, gdzie zamiast pamięci mieśniowej, która pozwalała nam bez odrywania wzroku od drogi ustawiać większość opcji w samochodzie, musimy klikać po bzdurnych ikonkach i szukać 100 opcji aby COKOLWIEK zrobić czy zmienić.


Co wartościowego "młodzi gniewni" wnieśli do marki? Jak dla mnie nic wartościowego czy wartego uwagi: "halo feature" w nowej 7mce czyli otwierane drzwi to żadna nowość, po prostu ktoś wymyślił jak zrobić to tanio i zapakować do aut z półki niżej, ekran z tyłu w aucie gdzie podczas jazdy do streamingu chociażby 4k potrzeba wydajnej sieci to jest taka bzdura, że głowa boli i co najwyżej bajer do pochwalenia się przed kolegami, że "ja mam większy" ekran w aucie.


Nowa piątka ze względu na trochę bardziej konserwatywny design źle wyglądać nie będzie - chociaż ja wolę aktualny model. Ale i tak czeka mnie polowanie na M5 do garażu na stałe, bo zapakowany bateriami, hybrydowy M5 w nowym wydaniu nie bardzo mi pasuje jako "auto sportowe".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już naprawdę poszło w złą stronę.

 

To co BMW odstawia w nowym ID8 to jest dramat.

Mam zdanie podobnie jak z designem, wpuszczono "młodych", którym mówi się (zgodnie z narracją w dzisiejszym świecie), że doświadczenie i wiedza nie mają znaczenie, liczy się tylko to, co oni "chcą i uważają za stosowne".


 

Pełna zgoda. Chociaż pewnie bliżej mi do tych młodych niż oldbojów.

„Poprawianie” pewnych funkcjonalności nie ma sensu:

- fotel powinien się dać ustawić w 100% w trakcie jazdy i bez odrywania pleców od oparcia

- przy 200 km/h w nocy powinienem być w stanie zwiększyć / zmniejszyć temperaturę jednym intuicyjnym kliknięciem

- wyświetlacze nie przeszkadzają w szybkim prowadzeniu w nocy


Jak dla mnie nie jest potrzebny wiekszy ekran nawigacyjny niż 10 cali. Co najwyżej można pracować nad jakością (ale tu również już nie ma zastrzeżeń, choć wolałbym by był nieco bliżej i pod kątem do kierowcy jak w G20 przed liftem).


Kierunek w którym zdecydowanie powinni iść to niezawodność, brak trzeszczenia itd. a mam wrażenie, że tu z roku na rok będzie tylko gorzej.


Nowy design jest karykaturalny. Śmieszny. Ratuje go tylko tyle, że z czasem się opatruje. Ale i tak wolę klasykę w stylu G20, G30, G11 czy G05. Albo E39, E38. To są mega dobrze narysowane auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że to dno i nikt tego nie kupi, ale jest nowy teaser frontu (grill z led obwódką jak w nowej E klasie oraz potwierdzenie kształtu świateł dziennych) - https://www.instagram.com/reel/CrxuHc5KlbQ/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

i ciekawostka, przez chwilę (błąd?) był dostępny teaser kokpitu i wygląda na to, że idzie w stronę nowej 7

edit, pełny teaser jest tutaj: https://www.instagram.com/reel/CrxuHLTK15n/?utm_source=ig_web_copy_link Jak dla mnie obiecujące.

75fdf9d3b9c8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że wiele osób nie rozumie dzisiejszego świata, już służę pomocą.

Wielki ekran zamiast sterowania wszystkim jest po to by:

- sprzedawać w abonamencie większość funkcji samochodu, od podgrzewanych foteli po zawieszenie adaptacyjne, to już jest w 1, 7, x5 lci, nie zapłacisz za kolejny rok to od jutra jeździsz golasem

- wyświetlanie reklam zawsze i wszędzie, to będzie niedługo, tak jak np reklamy w niektórych telefonach już są nawet na liście z smsami

- zbieranie informacji absolutnie o każdym działaniu, stały gps z podglądem w centrali i kamera wewnątrz np mercedesa już nikogo nie dziwi

- zwiększenie zyskowności, zamiast kilkudziesięciu zegarów i paneli do każdego modelu w zależności od wersji, robimy jeden ekran za 20$ do wszystkiego

Producent ma gdzieś ergonomię i bezpieczeństwo, sterowanie klimą może być nawet w bagażniku, a i tak kupicie z pocałowaniem rączki bo nie macie wyboru.

A najśmieszniejsze jest to, że jeszcze w f10 ludzie dopłacali grubo do cyfrowych zegarów i się chwalili jakie to wspaniałe i nowoczesne :D


Co do nowej 5, to są już recenzje tyle, że w kamuflażu, dziwne to :D



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A najśmieszniejsze jest to, że jeszcze w f10 ludzie dopłacali grubo do cyfrowych zegarów i się chwalili jakie to wspaniałe i nowoczesne :D

Ze wszystkimi argumentami nie sposob sie nie zgodzic, chcialem tylko nawiazac do zegarow w F10 (czy F30) - one byly tak nedzne, nieestetyczne i niewyrafinowane, ze te cyfrowe wygladaly przy nich 3x lepiej/nowoczesniej i dla mnie to akurat bylo mocno na plus (w przeciwienstwie do dzisiejszego nieczytelnego i nieestetycznego VC niestety)

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najśmieszniejsze jest to, że jeszcze w f10 ludzie dopłacali grubo do cyfrowych zegarów i się chwalili jakie to wspaniałe i nowoczesne :D

 

Zegary cyfrowe w F10 były najładniej prezentującą się opcją z dostępnych.


To co teraz wsadzają w nowych autach to jest dramat - najtańszy chiński szajs (czy jak poprawił mnie kuzyn pracujący w BMW, mówiąc że wyprasza sobie takie insynuacje - to jest najtańszy wietnamski szajs) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpiękniejsze zegary to są w ostatnim X2 mojej żony, ostatnie zaprojektowane z pasją w 3D, wskazówka i podziałki z plexi - podświetlane diodami na biało lub pomarańczowo, aluminiowe ringi, szkło przyciemniające całość przy wyłączonym silniku, po prostu majstersztyk, za parę lat to będzie opcja w 7er z logo Svarowvskiego za 12 000 :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najśmieszniejsze jest to, że jeszcze w f10 ludzie dopłacali grubo do cyfrowych zegarów i się chwalili jakie to wspaniałe i nowoczesne :D

Ze wszystkimi argumentami nie sposob sie nie zgodzic, chcialem tylko nawiazac do zegarow w F10 (czy F30) - one byly tak nedzne, nieestetyczne i niewyrafinowane, ze te cyfrowe wygladaly przy nich 3x lepiej/nowoczesniej i dla mnie to akurat bylo mocno na plus (w przeciwienstwie do dzisiejszego nieczytelnego i nieestetycznego VC niestety)

co kto lubi, miałem f10 w pełnej opcji ale z zegarami, mam też f33, i uwielbiałem/am patrzeć jak wskazówka obrotomierza tańczy tak jak motor pracuje, w tych nowych już tak nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dawno dawno temu jeździłem Alfami to z uwielbieniem patrzyłem na zegary i deskę w e90 bez ekranu LCD na środku. No po prostu bajka. Piękna linia deski i dwa okrągłe zegary z chromowanymi obwódkami. Cały czas jak to widzę to mi się to podoba. Chociaż Alfy też miały zawsze zegary z charakterem i stylem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A najśmieszniejsze jest to, że jeszcze w f10 ludzie dopłacali grubo do cyfrowych zegarów i się chwalili jakie to wspaniałe i nowoczesne :D

Ze wszystkimi argumentami nie sposob sie nie zgodzic, chcialem tylko nawiazac do zegarow w F10 (czy F30) - one byly tak nedzne, nieestetyczne i niewyrafinowane, ze te cyfrowe wygladaly przy nich 3x lepiej/nowoczesniej i dla mnie to akurat bylo mocno na plus (w przeciwienstwie do dzisiejszego nieczytelnego i nieestetycznego VC niestety)

Akurat owszem zegary w F10 nie były najlepsze, a nawet można by rzec że nędzne.

Ale bumerangi polubiłem na prawdę i dla mnie są spoko. W końcu BMW wyświetla coś więcej na LCD niż wskazówke a i responsywność jest większa.

Mam na mysli to że jest tez coś innego niż emulacja tradycyjnego licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.