Skocz do zawartości

Nowa 5 G60/G61


speedofsound

Rekomendowane odpowiedzi

Co do Singapuru - rejestracja auta kosztuje tam 106k dolarów, chyba nie mamy tak źle 🙂 Za to z naszego podwórka - na Ukrainie nowe G60 530i (u nas nie występuje) zaczyna się od ok. 215.000 zł i to już mnie mocno uwiera, nie dość że optymalny silnik to i cena mocno okazyjna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Betelhem napisał(a):

Co do Singapuru - rejestracja auta kosztuje tam 106k dolarów, chyba nie mamy tak źle 🙂 Za to z naszego podwórka - na Ukrainie nowe G60 530i (u nas nie występuje) zaczyna się od ok. 215.000 zł i to już mnie mocno uwiera, nie dość że optymalny silnik to i cena mocno okazyjna. 

Nie mamy możliwości kupna tam i zarejestrowania go tutaj? Nawet dolczając vat i cło wychodzi korzystnie. No i silnik 530i...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Betelhem napisał(a):

Co do Singapuru - rejestracja auta kosztuje tam 106k dolarów, chyba nie mamy tak źle 🙂 

tylko o jakich dolarach mówimy .. bo jak policzyć te właściwe i po kursie wymiany i dodasz do ceny zakupu to jednak mamy bardzo źle 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kubul napisał(a):

Nie mamy możliwości kupna tam i zarejestrowania go tutaj? Nawet dolczając vat i cło wychodzi korzystnie. No i silnik 530i...

faktycznie jak się przeliczy najtańsze 520i to ceny  zaczynają  się od 205 tyś PLN , u nas od 257 tyś PLN  ,ciekawe czy specyfikacja na rynek ukraiński się czymś różni

Edytowane przez Woytas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Woytas napisał(a):

faktycznie jak się przeliczy najtańsze 520i to ceny  zaczynają  się od 205 tyś PLN , u nas od 257 tyś PLN  ,ciekawe czy specyfikacja na rynek ukraiński się czymś różni

Rozni i to bardzo.

Na ukrainie nie trzeba brac pakietu travel zeby miec otwierana klape bagaznika elektrycznie i dostep komfortowy... nie trzeba brac pakietu komfort aby dodac elektryke do foteli podstawowych...

Na ukrainie mozna sobie dodac do konfigu interaction bar.

Pakiety sa zupelnie inaczej skonstruowane. Nie wiem czy korzystniej czy niekorzystniej względem naszych bo nie analizowalem tego.

To pokazuje tylko jak unia europejska nam narzuca czym mozemy jezdzic czym nie. Ukraina rowniez jest w europie wiec mozna smialo nazwac to "rynkiem europejskim" i u nich mozna zamowic juz silnik 530i, u nas nie. Co dziwne 530i jest dostepne tylko z RWD. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, s0nar napisał(a):

Piszę tak może dlatego, że moje ostatnie dwa auta (tak się złożyło, że to były G30-tki - przedliftowa i poliftowa) konfigurowałem praktycznie na maksa, co się dało. Bo tego używam i doceniam. W obu tych autach nie miałem dosłownie czterech pierdół typu hak, szyberdach, system rozrywki z tyłu i pakietu dla palących. Całą resztę brałem co do jednego łącznie z najdroższymi opcjami. Ktoś powie, że dureń. Mógł kupić M5 albo serię 7. Tyle tylko, że ja chciałem piątkę i tylko piątkę, ale z bardzo dobrym wyposażeniem i silnikiem. Takie możliwości były zarówno w E60, w F10, jak i w G30. Teraz to się skończyło. W G60 nie zrobisz wersji ponadstandardowo wyposażonej. I jest jak w PRL-u, czyli wszyscy mają g...wno, ale po równo. I dlatego wielu użytkowników BMW przyzwyczajonych do opcji premium teraz parska śmiechem widząc G60. Bo to jest pierwszy model od 20 lat, w którym coś się zacięło. Pierwszy od 20 lat model, do którego ochoczo nie chcę się przesiąść, bo jest jakby niedopracowany i wybrakowany. Pierwszy model, z którego zadowoleni będą dotychczasowi użytkownicy (nie obraźcie się) nieco słabszych i gorzej wyposażonych samochodów. Bo inaczej być nie może. Nikt kto kupował dobrze wyposażone Beemki w przeszłości nie będzie dumny z tego co się stało w G60. I było to wiadomo już 1,5 roku temu. Dlatego był taki run na G30 kiedy można je było jeszcze zamawiać (a zwłaszcza w przypadku M550i, bo było wiadomo, że w G60 nie będzie takiego odpowiednika). Potwierdzi Ci to dowolny handlowiec z dowolnego salonu BMW. Nie chcę wywoływać gównoburzy, ale takie są fakty co już wielokrotnie zostało nawet w tym wątku wskazane. A działania producenta typu: rok po premierze dorzucimy jakiś 6-cylindrowy silnik (bo sprzedaż siadła?) albo 2 lata po premierze dorzucimy opcję masażu (bo klienci kręcą nosem na jego brak?) tylko potwierdza, że to auto jest najsłabszą premierą serii 5 od dwóch dekad. I naprawdę nie rozśmieszajcie mnie, że ktoś tam bierze najtańsze wersje i dlatego BMW stwierdziło, że obetnie połowę wyposażenia premium, bo "nikt tego nie bierze". Jest mnóstwo osób, które byłyby skłonne zapłacić więcej za dodatkowe opcje gdyby tylko była taka możliwość. No, ale ktoś z kierownictwa postanowił inaczej. Czas pokaże czy była to słuszna decyzja, na razie na to za wcześnie. Być może BMW zdobędzie kilku nowych klientów, ale masę dotychczasowych zwyczajnie straci.

I nie porównuj świadomego postępowania ludzi, którzy mogą w środku nocy opowiedzieć jakie opcje oferowano do kilku poprzednich generacji BMW i jaki był ich koszt, bo spędzili dnie i noce na ich konfigurowaniu do handlarzy-Mirków, którzy w życiu nie mieli żadnego BMW, a tylko nimi handlują i dla których sam M-pakiet czy kawałek sztucznej skóry to już full opcja i dlatego wypisują pierdoły w ogłoszeniach. Co do sprzedaży mocno doposażonych aut - moje poprzednie G30 miało 5 lat i sprzedało się ot tak za 250k. Pierwszy klient przyszedł i wziął. A tu ktoś pisał, że jest rzekomy problem w sprzedaniu 2-letniego auta za 200k. Może ma za cienkie wyposażenie? Bo jak pokazuje mój przykład, są ludzie, którzy są w stanie docenić wyposażenie dodatkowe, stan samochodu (że jest oklejone folią i/lub ma ceramikę, bo widać, że ktoś dbał o skóry i wnętrze itd.), jego bezszkodową historię itd. Dlatego nie uważam, że na patologicznym skądinąd rynku polskim, należy brać z salonu najtańsze wersje, bo inne będą niesprzedawalne. A nawet gdyby były niesprzedawalne to mam to w nosie. Samochód kupuję dla siebie na 3-5 lat, a nie dla następnego właściciela. I w czasie mojej eksploatacji chciałbym mieć wszystko co do tej pory było oferowane, bo już się do tego zdążyłem przyzwyczaić i stało się to dla mnie standardem. Wiem, że to może być ciężkie w dłuższej perspektywie, ale dotychczas starałem się, aby każde moje kolejne auto było lepsze od poprzedniego. A to silnik mocniejszy, a to dochodziła jakaś nowinka w wyposażeniu. A teraz klops. Kurtyna. Dobrze, że obecne auto odbierałem rok temu to jeszcze przez chwilę mam spokój z wyborem następcy. Może nawet pojeżdżę dłużej niż 5 lat, przeczekam G60 i doczekam się godnego następcy G30LCI.

No czasem ciężko jest się z Tobą zgodzić albo Ci przytaknąć, ale tym razem ja mam niestety dokładnie takie samo zdanie. G60 to dla mnie duże rozczarowanie i to zarówno wizualne jak i silnikowe czy wyposażeniowe. Pierwsza nowa piątka, która mnie utwierdza, że chce mi się dalej jeździć starą G30... Powoli zerkam na X6, tak trochę dla samej zmiany na coś innego, choć samochodów mam aż za dużo i wcale mi się nie pali, mam czym jeździć, ale w X5/X6 są tu jeszcze silniki i wyposażenie. Z naciskiem na jeszcze. A G30 i tak nie sprzedam, zostawię dla syna...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Woytas napisał(a):

faktycznie jak się przeliczy najtańsze 520i to ceny  zaczynają  się od 205 tyś PLN , u nas od 257 tyś PLN  ,ciekawe czy specyfikacja na rynek ukraiński się czymś różni

tylko u nas dostajesz rabat 20% na ładne oczy i wychodzi to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kivlov napisał(a):

Panowie cyz jak jest podany nr VIN tzn, że auto juz jest wcałości wyprodukowane czy coś trzeba jeszcze zrobić, niby w moim pojeździe jest informacja z salonu, że brakuje modułu xDrive i tak już czekam i czekam

Numer VIN auta oznacza tylko tyle, że auto pojawiło się w systemie BMW - np. został już przypisany do niego slot produkcyjny. Co do modułu Xdrive -opóźnienie z tego tytułu wynosi około 4 tygodnie.

Pojazdy, które pierwotnie miały zaplanowaną produkcję na początku września, w tym tygodniu mają już zjeżdżać do Polski. 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezus maria, kilku tutaj, szczególnie właścicieli G30 to ich naczelnym zadaniem życiowym jest krytykować G60. Boli was pupa o to auto, zazdrościcie, czy o co wam właściwie chodzi?

NIKT NIE KAŻE WAM TEGO KUPOWAĆ. NIE MA TAKIEGO OBOWIĄZKU.

Tak, jak ktoś wcześniej tu mądrze napisał - z dobre 70-75% serIi 5 schodziła z silnikami 4 cylindrowymi, masa bez lepszego audio H&K choćby ( głównie biedna podstawa lub to pośrednie audio ), bez lepszych świateł, bez systemów professional, często bez komfortów i nawet shadowline, a wy tu non stop płaczecie, że nie ma z dupy night-vision, które zasadniczo jest nieprzydatne, dociągi spoko, ale to żaden game changer. Lasery WSZĘDZIE znikają, bo matrycowe są świetne i wystarczają. Może jeszcze mają oferować ten dach jak w 7-er albo lakiery za 22-28 tys zł? Czy może Bowers&Wilkins za 37 tys zł, którego NIKT  nie weźmie do 520d? Obudźcie się, to całkiem nieźle wycenione auto ( mowa o rabatach ), które odpowiada aktualnie kupującym. Dziś głupi Superb kosztuje 240-250 tys zł, a kompaktowa Astra z 1.6 kosztuje 190 kawałków.

Nowe 5-er G60 jest bardzo nowoczesne, dobrze jeździ, ma niezłe wyciszenie, dobrze wygląda jak się je doposaży ( dla mnie lepiej, niż G30 jak się weźmie pakiet M, M Pro i felgi 20" )

To auto odpowiada aktualnie preferencjom klientów, bo takie mamy czasy.

Jest opcja na 550e, 540d i M5, więc skończcie narzekać.

Edytowane przez zalezi
  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
5 godzin temu, zalezi napisał(a):

To auto odpowiada aktualnie preferencjom klientów, bo takie mamy czasy.

Z takim podejsciem (brakiem wymagan wobec marki nomen omen premium w segmencie E) to w sumie mozna isc rownie dobrze do salonu Toyoty.

Dam Ci przyklad a Ty mi powiedz czy takie sa "preferencje klientow" wobec i5 M50, ktore katalogo zaczyna sie od pol miliona zlotych - spojrz na tunel srodkowy i to morze twardego plastiku najgorszego sortu 🤮

Wiesz jak wyglada komfort jazdy kilka h autostrada jak opierasz o to kolano/noge?

303_e3a30b02-36a3-4911-a2b8-82d64d7372ec

W 10 letniej 1-er doklejano tam z litosci kawalek miekkiej poduszki:

326_bd28f50b-e7f3-446c-b07d-1870e35decf1

W dzisiejszej i4 (segment nizej) masz tam miekki material obszyty skora zeby bylo komfortowo na noge:

014_ad3cea5d-eb06-41f1-b9d2-1a1ca7e02d73

Konkurencja - A6 jakies stare - miekka poduszka dla komfortu

419_4e7e1a0f-b175-40ae-b40d-7074886a22ec

 

Ciecie kosztow gdzie sie da, to nie ma nic wspolnego z "preferencjami klientow" - wez zwaz kluczyk od nowej 5-er, nawet tam jest ciecie kosztow, plastik jest cienszy i badziewniejszy i to czuc w reku 🤣

Generalnie w nowych BMW gdzie nie zajrzysz (doslownie gdziekolwiek) tam widzisz jak piszczy bieda w porownaniu do poprzednich generacji i ludzie sa po prostu rozczarowani bo BMW rowna w dol do aut nie-premium zamiast trzymac jakas tam jakosc.

Z pobocznego podforum, slabo sie takie komentarze czyta dzien w dzien, ale co tam, takie sa "preferencje klientow" ^^

W dniu 3.10.2024 o 18:47, Godlike napisał(a):

Wpadłem dzisiaj do salonu, zobaczyć czy moje auto już się nie pojawiło. Na salonie stało nowe X3 M50i... powiem tak.. po tym co zobaczyłem, może być tak, że będę odbierał moje ostatnie nowe BMW. Ten cały eko szajs, albo twardy plastik jaki załadowali do tego auta to jest kpina. KIA/HUNDAI są lepiej wykończone w tej chwili. Naprawdę niczym się to nie różni od SKODY, a może jest nawet gorzej.

 

Z tego tez kisne niemilosiernie - BMW zerznelo tacke z Tesli i jednoczesnie pozalowali 1 euro zeby oba telefony ladowaly sie indukcyjnie --> tylko z lewej strony jest QI, z prawej nie ma ROTFL 😄

681_f815a7f6-6f3c-4bba-a3bc-85be03a35f56

 

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, zalezi napisał(a):

płaczecie, że nie ma z dupy night-vision, które zasadniczo jest nieprzydatne

Czy Ty wiesz chociaż o czym piszesz, jeździłeś kiedyś w nocy z Night Vision? Chyba jednak nie. Więc nie wypowiadaj się o sprawach o których nie masz pojęcia. To jeden z najlepszych systemów, jeżeli jeździ się dużo w nocy po drogach na których możesz spotkać nieoświetlonych ludzi albo dzikie zwierzaki.

Cały hałas o G60 wynika z tego, że obecni właściciele G30, F10, a nawet E60 nie widzą w nowej 5 godnego następcy całej serii pod względem wyposażenia (które już często od wielu lat użytkowali w swoich samochodach) i często pomimo sympatii/przyzwyczajenia do marki będą zmuszeni szukać następnego samochodu w innych firmach.

A gadanie, że i tek 70-75% to były silniki 2.0 jest tak ..... słabe, że szkoda gadać. Jako właścicielowi firmy, mam wrażenie, że zależałoby mi na sprzedaży tych marnych 25-30% na których można zrobić przecież większą marżę. Ale co ja tam mogę wiedzieć 😄

Niestety prawda jest taka, że G60 jest efektem projektowania przez księgowych, którzy nie mają pojęcia o budowaniu wizerunku firmy i o sprzedaży. Smutne to. Jeśli nie zgadzasz się z tym, to pomyśl, dlaczego np. Porsche wciąż utrzymuje w ofercie 911 z taką marginalną sprzedażą modelu. Bo dba o swój wizerunek.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, erbi2222 napisał(a):

Czy Ty wiesz chociaż o czym piszesz, jeździłeś kiedyś w nocy z Night Vision? Chyba jednak nie. Więc nie wypowiadaj się o sprawach o których nie masz pojęcia. To jeden z najlepszych systemów, jeżeli jeździ się dużo w nocy po drogach na których możesz spotkać nieoświetlonych ludzi albo dzikie zwierzaki.

Cały hałas o G60 wynika z tego, że obecni właściciele G30, F10, a nawet E60 nie widzą w nowej 5 godnego następcy całej serii pod względem wyposażenia (które już często od wielu lat użytkowali w swoich samochodach) i często pomimo sympatii/przyzwyczajenia do marki będą zmuszeni szukać następnego samochodu w innych firmach.

A gadanie, że i tek 70-75% to były silniki 2.0 jest tak ..... słabe, że szkoda gadać. Jako właścicielowi firmy, mam wrażenie, że zależałoby mi na sprzedaży tych marnych 25-30% na których można zrobić przecież większą marżę. Ale co ja tam mogę wiedzieć 😄

Niestety prawda jest taka, że G60 jest efektem projektowania przez księgowych, którzy nie mają pojęcia o budowaniu wizerunku firmy i o sprzedaży. Smutne to. Jeśli nie zgadzasz się z tym, to pomyśl, dlaczego np. Porsche wciąż utrzymuje w ofercie 911 z taką marginalną sprzedażą modelu. Bo dba o swój wizerunek.

Piszesz głupoty. 
 

Night Vision wszędzie znika, bo taki jest trend, po prostu, tego nie zatrzymasz. 
Rozumiem, że wspominacie z żalem, ze kiedyś to było, ale to było kiedyś. Stare BMW to było coś i była jakość na tle reszty. Dziś tak już nie ma, zachodzi zacieranie jakości, czyli ŠKODA/Mazda jest coraz lepsza, a BMW/Audi/Merc coraz gorsze ( i tak się dzieje patrząc na wnętrza G60/X3/E klasy czy nowego A5 ).

Jeśli myślisz, że koncern pokroju BMW/Mercedes wyżyje z tych 20% 6 cylindrowych aut i ma na nich nieskazitelnie marże to tak prawdopodobnie nie jest. Żyją z dużego wolumenu. Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale raczej w ogromnym BMW lepiej liczą, niż jakiś anonim z polski płaczący za night vision, który w życiu nie miał styczności z naprawdę wielkim biznesem i planowaniem zysków bardzo długofalowo w ujęciu globalnym tak potężnej struktury.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Z takim podejsciem (brakiem wymagan wobec marki nomen omen premium w segmencie E) to w sumie mozna isc rownie dobrze do salonu Toyoty.

Dam Ci przyklad a Ty mi powiedz czy takie sa "preferencje klientow" wobec i5 M50, ktore katalogo zaczyna sie od pol miliona zlotych - spojrz na tunel srodkowy i to morze twardego plastiku najgorszego sortu 🤮

Wiesz jak wyglada komfort jazdy kilka h autostrada jak opierasz o to kolano/noge?

303_e3a30b02-36a3-4911-a2b8-82d64d7372ec

W 10 letniej 1-er doklejano tam z litosci kawalek miekkiej poduszki:

326_bd28f50b-e7f3-446c-b07d-1870e35decf1

W dzisiejszej i4 (segment nizej) masz tam miekki material obszyty skora zeby bylo komfortowo na noge:

014_ad3cea5d-eb06-41f1-b9d2-1a1ca7e02d73

Konkurencja - A6 jakies stare - miekka poduszka dla komfortu

419_4e7e1a0f-b175-40ae-b40d-7074886a22ec

 

Ciecie kosztow gdzie sie da, to nie ma nic wspolnego z "preferencjami klientow" - wez zwaz kluczyk od nowej 5-er, nawet tam jest ciecie kosztow, plastik jest cienszy i badziewniejszy i to czuc w reku 🤣

Generalnie w nowych BMW gdzie nie zajrzysz (doslownie gdziekolwiek) tam widzisz jak piszczy bieda w porownaniu do poprzednich generacji i ludzie sa po prostu rozczarowani bo BMW rowna w dol do aut nie-premium zamiast trzymac jakas tam jakosc.

Z pobocznego podforum, slabo sie takie komentarze czyta dzien w dzien, ale co tam, takie sa "preferencje klientow" ^^

 

Z tego tez kisne niemilosiernie - BMW zerznelo tacke z Tesli i jednoczesnie pozalowali 1 euro zeby oba telefony ladowaly sie indukcyjnie --> tylko z lewej strony jest QI, z prawej nie ma ROTFL 😄

681_f815a7f6-6f3c-4bba-a3bc-85be03a35f56

 

 

 

Co do kluczyka, 95% ludzi używa teraz telefonu jako formę cyfrowego kluczyka. Jest to super wygodne i nie trzeba dodatkowo nosić zbędnych rzeczy w kieszeniach. Posiadam G60 i wcale nie używam zwykłego kluczyka. Przydaje się tylko jak zostawiasz samochód w serwisie. Moim zdaniem inżynierowie od BMW wiedzą co robią. Co do ładowania indukcyjnego na jeden telefon też uważam, że zostało to przemyślane celowo- bo po co ładować cały czas telefon? Ja używam 90% miesjsca na telefon bez ładowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Z takim podejsciem (brakiem wymagan wobec marki nomen omen premium w segmencie E) to w sumie mozna isc rownie dobrze do salonu Toyoty.

Dam Ci przyklad a Ty mi powiedz czy takie sa "preferencje klientow" wobec i5 M50, ktore katalogo zaczyna sie od pol miliona zlotych - spojrz na tunel srodkowy i to morze twardego plastiku najgorszego sortu 🤮

 

Wiesz jak wyglada komfort jazdy kilka h autostrada jak opierasz o to kolano/noge?

303_e3a30b02-36a3-4911-a2b8-82d64d7372ec

W 10 letniej 1-er doklejano tam z litosci kawalek miekkiej poduszki:

326_bd28f50b-e7f3-446c-b07d-1870e35decf1

W dzisiejszej i4 (segment nizej) masz tam miekki material obszyty skora zeby bylo komfortowo na noge:

014_ad3cea5d-eb06-41f1-b9d2-1a1ca7e02d73

Konkurencja - A6 jakies stare - miekka poduszka dla komfortu

419_4e7e1a0f-b175-40ae-b40d-7074886a22ec

 

Ciecie kosztow gdzie sie da, to nie ma nic wspolnego z "preferencjami klientow" - wez zwaz kluczyk od nowej 5-er, nawet tam jest ciecie kosztow, plastik jest cienszy i badziewniejszy i to czuc w reku 🤣

Generalnie w nowych BMW gdzie nie zajrzysz (doslownie gdziekolwiek) tam widzisz jak piszczy bieda w porownaniu do poprzednich generacji i ludzie sa po prostu rozczarowani bo BMW rowna w dol do aut nie-premium zamiast trzymac jakas tam jakosc.

Z pobocznego podforum, slabo sie takie komentarze czyta dzien w dzien, ale co tam, takie sa "preferencje klientow" ^^

 

Z tego tez kisne niemilosiernie - BMW zerznelo tacke z Tesli i jednoczesnie pozalowali 1 euro zeby oba telefony ladowaly sie indukcyjnie --> tylko z lewej strony jest QI, z prawej nie ma ROTFL 😄

681_f815a7f6-6f3c-4bba-a3bc-85be03a35f56

 

 

 

Tak po krótce:

- tunel nie jest wcale z najtańszego plastiku. Może nie jest jakiś super-hiper, ale bardzo przyjemny w dotyku, klasa wyżej niż np. G20, które miałem wcześniej.

- zmartwienie o ból nogi - bardzo mnie rozbawiło. Jak dotąd zrobiłem 2x po 1000km, 2x po 1350km. Noga mnie nie bolała. Co więcej, nic mnie nie bolało, siedzenia bardzo wygodne, samochód cichy, bardzo przyjemna podróż. Tym bardziej taki ból nie jest zmartwieniem w przypadku i5, bo ciężko o kilka godzin autostradowej jazdy elektrykiem 😄

- ładowarka indukcyjna to taki problem? Ja mam to wyłączone, nie potrzebuję smażyć telefonu przy codziennych dojazdach do pracy. Włączam jedynie na trasie.

 

Oszczędości (momentami bezsensowne) są, ale widać gdzie indziej:

- brak schowka na okulary obok lewego kolana,

- brak siateczek za fotelami czy po bokach w bagażniku,

- brak gumowego wykończenia w schowkach drzwi (które są nie wiedzieć czemu takie małe w stosunku do rozmiaru drzwi).

 

Generalnie auto jest bardzo fajne i jestem zadowolony z wyboru. Brak opcji "premium" - już koledzy wyżej napisali, wdrożenie ich kosztuję fortunę, a później klientów można policzyć na palcach jednej ręki.

Jedno mnie ciekawi- ilu z narzekaczy kupiło w salonie g30 i doposażyło po sufit, a ilu kupiło jakieś używki gdzie akurat się ono trafiło 😉

Pozdrawiam,

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wystarczył dwukrotny kontakt z G60 żeby przekonać się że to nie jest auto dla mnie. Po 12 latach przygody z 5er udałem się do konkurencji i dopłaciłem sporo więcej, dostając jednak produkt jakiego oczekiwałem. Niestety przeszkadza mi plastikowe wnętrze G60, brak wielu opcji i dziwaczna sylwetka auta wymuszona przez wspólną platformę z elektrykiem. 

Wiadomo że sporo z tych rzeczy to kwestia gustu, więc zapewne dużo osób będzie się cieszyć z użytkowania G60, czego im życzę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie chciałabym zauważyć, że to jest wątek poświęcony g60 i wydaje mi się, że właściciele tych aut jak i osoby, które te auta mają nabyć w najbliższym czasie są już po prostu zmęczone tym ciągłym bólem 4 liter, wylewanym przez obecnych posiadaczy g30 czy innych 5. Naprawdę, nie interesuje mnie opinia pana Mirka czy innego Staśka. Jak dla mnie możecie do końca życia jeździć g30 z night vision i dociągami w drzwiach (o ile je posiadacie w swoich autach). 
Zdecydowana większość posiadaczy g60 jest zadowolona z tych aut. Auto jest dobrze wyciszone, świetnie się prowadzi i przede wszystkim bardzo wygodne.

Nie musi się wszystkim podobać. I BMW chyba też tak do tego podchodzi.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Godzinę temu, przemekk23 napisał(a):

Mi wystarczył dwukrotny kontakt z G60 żeby przekonać się że to nie jest auto dla mnie. Po 12 latach przygody z 5er udałem się do konkurencji i dopłaciłem sporo więcej, dostając jednak produkt jakiego oczekiwałem. Niestety przeszkadza mi plastikowe wnętrze G60, brak wielu opcji i dziwaczna sylwetka auta wymuszona przez wspólną platformę z elektrykiem. 

Wiadomo że sporo z tych rzeczy to kwestia gustu, więc zapewne dużo osób będzie się cieszyć z użytkowania G60, czego im życzę. 

Co kupione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jak pojezdzisz to zdaj relację.

Po 540i G31, chybą pójdę w kierunku E450 kombi, może all terrain.

G60 nie moją bajka, gabaryty zewnętrzne są przesadzone, nie dają nic w zamian.

Pomijam katastrofalną paletę silnków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.