Leo1971 Opublikowano 27 Września Opublikowano 27 Września 5 minut temu, s0nar napisał(a): Nie no, jasne 😀 Subiektywne odczucia subiektywnymi odczuciami, ale G30LCI z tym zawiasem, o którym pisałem prowadzi się niemal tak znakomicie jak M5 F90. Jeśli uważasz, że G60 prowadzi się lepiej od M5 albo tak samo dobrze to gratuluję poczucia humoru 🤣 Szanowny Kolego @s0nar, piszesz o wersjach, o których, typuję 90% czytelników tego forum (oczywiście ze mną włącznie) nie miała do czynienia, nie jeździła, a może nawet na oczy nie widziała, więc proponuję porównywać "jabłka do jabłek". A Tobie oczywiście gratuluję przeglądu tematu i doświadczenia z takimi jak M5 F90, wersjami BMW 🙂
Członkowie klubu stuffman Opublikowano 27 Września Członkowie klubu Opublikowano 27 Września 5 minut temu, Leo1971 napisał(a): Szanowny Kolego @s0nar, piszesz o wersjach, o których, typuję 90% czytelników tego forum (oczywiście ze mną włącznie) nie miała do czynienia, nie jeździła, a może nawet na oczy nie widziała, więc proponuję porównywać "jabłka do jabłek". A Tobie oczywiście gratuluję przeglądu tematu i doświadczenia z takimi jak M5 F90, wersjami BMW 🙂 Mam takiego same spostrzeżenia, wg. mnie G60 prowadzi się i skręca bardzo dobrze, jak na ponad 5 metrową limuzynę. Jednocześnie należy przypomnieć o tym, że cześć osób "nie czuło" układu kierowniczego w G20 i G30, co potwierdza bardzo długi watek na tym forum. Moje babyBmw: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=227956no i eM: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=322283
przemekk23 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Jak dla mnie G60 wpisuje się w koncepcję samochodu dla osób niekoniecznie pasjonujących się motoryzacją w dotychczasowym rozumieniu tego słowa, tylko traktujących auto jak telefon czy tablet, czyli zwykły przedmiot użytkowy. Może niestety taka jest właśnie przyszłość całej motoryzacji i BMW jako jedna z pierwszych marek premium to wyczuła. Zmierzamy w kierunku Tesli- w środku nic oprócz tabletu i wszystko sztuczne.
Brak_nazwy Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września W dniu 5.05.2024 o 22:53, s0nar napisał(a): No bo to się zrobił taki Passat 😞 Bowers&Wilkins za 3 tysiące, świat się kończy. Wystarczy sobie zadać pytanie: czy producent jest taki łaskawy i zjechał z ceny ponad 20 tysięcy na 3 pozostawiając to samo brzmienie czy raczej tak zjechał z jakością i mocą tego zestawu, że jest skłonny sprzedawać go za garść drobniaków? Ja już znam odpowiedź, bo słuchałem tego Kasprzaka. Ale może przeciętny Kowalski nie zauważy 😉 Ten Bowers gra dobrze, moim zdaniem nie gorzej niż volvowy. Aż się zarejestrowałem na forum, żeby Ci odpisać 🙂Ocena brzmienia jest bardzo subiektywna, ludzie mają różne preferencje, a w aucie akustyka jest równie ważna co sam zestaw. Nie zawsze droższe audio zagra lepiej. Moc prawie o niczym nie mówi. Inaczej też będzie grało w sedanie, inaczej w kombi. W ogóle jestem fanem dobrego, angielskiego brzmienia (Bowers, Tannoy, KEF) i tu namiastkę tego mam. Ja zamówiłem właśnie G61, pierwsza 5-tka, która mi się podoba od E39. Widocznie nie mam certyfikatu prawdziwego fana motoryzacji, haha.
Pawlar Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Czytam te wszystkie wypociny i nie rozumię tego narzekania ludzi , którzy nie mają tego samochodu. Samochód mam kilka miesięcy i nie czuję jakiegoś niedosytu brakujących kilku elementów. Jeździ się super, skóra merino ładnie się prezentuje, nowoczesność systemów , jest wygodny(zawieszenie adaptacyjne) co dziwne dla innych tu „piszących „ to wszystkim moim znajomym samochód się podoba. Co do wszystkich bajerów pewnie i tak bym ich nie dokupił bo cena wyszłaby jak z kosmosu. Jak ktoś ma tak duże wymagania są lepsze samochody na rynku. Dla mnie jest to też pierwsza BMW 5 , która mi się zdecydowanie podoba. Przy obecnych cenach samochodów , BMW nie wychodzi wcale tak źle. (Cena po rabatach). Pozdrawiam właścicieli nowej 5, i życzę szerokiej drogi.
Zasłużeni forumowicze s0nar Opublikowano 28 Września Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Września 4 godziny temu, Brak_nazwy napisał(a): Ten Bowers gra dobrze, moim zdaniem nie gorzej niż volvowy. Aż się zarejestrowałem na forum, żeby Ci odpisać 🙂Ocena brzmienia jest bardzo subiektywna, ludzie mają różne preferencje, a w aucie akustyka jest równie ważna co sam zestaw. Nie zawsze droższe audio zagra lepiej. Moc prawie o niczym nie mówi. Inaczej też będzie grało w sedanie, inaczej w kombi. W ogóle jestem fanem dobrego, angielskiego brzmienia (Bowers, Tannoy, KEF) i tu namiastkę tego mam. Ja zamówiłem właśnie G61, pierwsza 5-tka, która mi się podoba od E39. Widocznie nie mam certyfikatu prawdziwego fana motoryzacji, haha. Gra dobrze. I na tym w zasadzie można by było poprzestać, bo potwierdzasz to o czym pisałem, że G60 i jego wyposażenie to taka namiastka BMW i premium. Dobrze to i Harman Karton gra. A od Bowersa i ogólnie od najwyższego, rzekomo hi-endowego wyposażenia w marce premium oczekuję tego, że będzie grało wybitnie. W G30 jest dużo lepiej, a w G60 już tak niestety nie gra. I nie musisz mi tłumaczyć, że ten sam zestaw gra różnie w aucie z szyberdachem i bez niego.
J.D. Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Trochę nie rozumiem piania nad W214. Długo się prosiłem, pojeździłem, popatrzyłem, zamówiłem G60. Jak dla mnie, nie ma przepaści jakościowej - zarówno w jednym jak i drugim znajdziemy się elementy na poziomie jakościowym plastiku zrecyklingowanego z paczek po chipsach. Owszem, W214 ma trochę więcej opcji do wyboru, ale...co z tego, że ma masaż w fotelach jak nawet zwykłe fotele sportowe z G60 biją na głowę pod względem komfortu fotele wielokonturowe z masażem z mesia. Rzecz, w której W214 ma przewagę nad g60 to wyciszenie (jest ciut lepiej) i ambient (jest o niebo lepiej). Poza tym, w mercedesie odbiór premium totalnie zaburza obsługa w salonach i polityka sprzedażowa. W dwóch salonach w Poznaniu prosiłem się 3 miesiące o zobaczenie nowej e klasy - mieli oddzwonić, nie oddzwonili, mieli napisać maila, nie napisali...raz mnie nawet wyprosili z salonu, bo przyszedłem 1.5 godziny przed zamknięciem i nikomu się nie opłacało nawet zaprowadzić mnie do samochodu, żebym mógł sobie chociaż sam posiedzieć, pomacać i poklikać. Podczas, gdy po jednej wizycie w salonie BMW tydzień później dostałem auto demonstracyjne na 4 dni. Generalnie, obsłudze mercedesa udało się sprawić, że poczułem się jak żebrak, bo musiałem żebrać o zaprezentowanie czegoś, za co mogłem zostawić u nich blisko 400 tys. Rzeczywiście można poczuć się klientem premium. Owszem, mercedes ma bogatszą gamę silnikową, tylko, że zarówno w BMW jak i w mercedesie, flagowymi wersjami 5 i e są...520xd i e220d 4 matic. Te dwie wersje są królami sprzedaży. 1
przemekk23 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września (edytowane) Zgoda co do żenującego poziomu obsługi w salonie Mercedesa. Natomiast jeśli chodzi o same porównanie G60 i E klasy to niestety BMW nie ma żadnych argumentów (poza niższą ceną). Pomimo tego że Mercedes nie zawiesił poprzeczki zbyt wysoko. Edytowane 28 Września przez przemekk23
J.D. Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Oczywiście każdy ma własne subiektywne odczucia, ale dla mnie w214 jest bardzo niewygodne - do g60 wsiadłem, ustawienie fotela zajęło mi 10 sekund i tak już zostało na 4 dni. W w214 fotel ustawiałem 40 minut, nie znalazłem ustawienia, w którym byłoby mi chociaż w miarę wygodnie, co więcej, kolejne dwa dni po tych eksperymentach bolały mnie plecy. W przypadku wysokich osób, g60 bije w214 ma głowę: 1) deska przy tunelu środkowym jest w g60 bardziej wycięta. W w214 jest bardziej rozbudowana, przez co, żeby nie obijać jej kolanem, trzeba się mocniej odsunąć. 2) tu pojawia się kolejna słabość mercedesa - kolumna kierownicy ma znacznie krótszy zakres wysunięcia kierownicy w stronę kierowcy, niż g60. efekt dwóch powyższych czynników jest taki, ze w Mercedesie mogłem ustawić fotel tylko w taki sposób, ze czułem się jakbym siedział na taborecie mocno odsunięty od stołu, na którym chce oprzeć łokcie. moc więcej, w tym ustawieniu, można było zapomnieć o oparciu łokci o podłokietnik na tunelu środkowym czy boczek w drzwiach. Kolejna rzecz, w której g60 góruje nad w214 to systemy wspomagania kierowcy - w BMW działają zdecydowanie lepiej. Jesli komuś nie zależy na masażach, odciągacz czy 3.0 benzynie, w przypadku dwóch podobnie skonfigurowanych w214 i g60, biorąc pod uwagę różnice w cenie zakupu i serwisów, nie potrafię znaleźć powodu innego, niż aspekt wizualny (o gustach nie będę dyskutował, każdy ma swoje), żeby kupić mercedesa. Mam świadomość, ze jestem reprezentuje dość specyficzna grupę odbiorców, w dodatku z niespotykanymi doświadczeniami - miałem f10, które było totalnie bezawaryjne i mam g30, które potrzebuje wizyt u mechanika częściej, niż ja u fryzjera- ale w moim odbiorze g60 naprawdę nie odbiega jakościowo od g30. Oczywiście nie mówię o takich rzeczach jak nagłośnienie, bo do tego nie mam porównania - w obu poprzednich piątkach miałem największa biedę i uważałem, ze gra i tak lepiej niż podstawowe nagłośnienia innych producentów, w testowym g60 miałem hk i byłem zachwycony różnica, a podobno BW jest jeszcze lepszy. oczywiscie jak ktoś miał g30 z mocnym motorem i napchane pod korek bajerami, może faktycznie nie odnaleźć się w g60. Problem leży w tym, ze alternatywy za bardzo nie ma- tak jak napisałem w214 mnie nie porwało, audi to zupełnie inny świat, lexus nie ma samochodu, który mozna przyrównać do 5er, a z kolei kolejne alternatywy typu 7er czy panamera to już zupełnie inny poziom finansowy. Finalnie można jeszcze pójść w x5 czy x6 jak ktoś akceptuje suvy.
Brak_nazwy Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 1 godzinę temu, s0nar napisał(a): Gra dobrze. I na tym w zasadzie można by było poprzestać, bo potwierdzasz to o czym pisałem, że G60 i jego wyposażenie to taka namiastka BMW i premium. Dobrze to i Harman Karton gra. A od Bowersa i ogólnie od najwyższego, rzekomo hi-endowego wyposażenia w marce premium oczekuję tego, że będzie grało wybitnie. W G30 jest dużo lepiej, a w G60 już tak niestety nie gra. I nie musisz mi tłumaczyć, że ten sam zestaw gra różnie w aucie z szyberdachem i bez niego. Nie da się zrobić w samochodzie systemu audio grającego wybitnie czy high-endowo - fizyka. Czy w G30 grało lepiej? Można dyskutować. 1
Brak_nazwy Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września 45 minut temu, J.D. napisał(a): Jesli komuś nie zależy na masażach, odciągacz czy 3.0 benzynie, w przypadku dwóch podobnie skonfigurowanych w214 i g60, biorąc pod uwagę różnice w cenie zakupu i serwisów, nie potrafię znaleźć powodu innego, niż aspekt wizualny (o gustach nie będę dyskutował, każdy ma swoje), żeby kupić mercedesa. Ja potrzebuję kombi, a jak patrzę na W214 kombi to widzę karawan. Myślałem, że czerwony będzie spoko, ale czerwony na żywo wygląda jak karawan pomalowany na czerwono, haha.
Moderatorzy Rufio Opublikowano 29 Września Moderatorzy Opublikowano 29 Września To tylko kwestia co się komu podoba. Pozatym dlaczego zrobili tak duże G61? W użytkownik miejskim katastrofa. Jak zaparkowałem obok swoim G31, to czułem się jakbym stał obok serią 3 http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
Zasłużeni forumowicze s0nar Opublikowano 29 Września Zasłużeni forumowicze Opublikowano 29 Września 9 godzin temu, Brak_nazwy napisał(a): Nie da się zrobić w samochodzie systemu audio grającego wybitnie czy high-endowo - fizyka. Czy w G30 grało lepiej? Można dyskutować. Uwielbiam teksty typu "nie da się" (typowe zazwyczaj dla inteligentnych inaczej albo nienachalnych umysłowo millennialsów czy zetek). Gdy coś takiego pada z ust moich podwładnych, przychodzę i sprawiam, że jednak się da. Miny tych ludzi bezcenne. Karp to mało powiedziane. Dlatego proszę Cię, skończ już. Udanej niedzieli.
Brak_nazwy Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września 28 minut temu, s0nar napisał(a): Uwielbiam teksty typu "nie da się" (typowe zazwyczaj dla inteligentnych inaczej albo nienachalnych umysłowo millennialsów czy zetek). Gdy coś takiego pada z ust moich podwładnych, przychodzę i sprawiam, że jednak się da. Miny tych ludzi bezcenne. Karp to mało powiedziane. Dlatego proszę Cię, skończ już. Udanej niedzieli. To wszystko kwestia oczekiwań, doświadczeń. Ja kiedyś wpadłem w audioholizm (audiovoodoo), mam w domu zaadaptowany do odsłuchów salon, niezły sprzęt w cenie dobrego auta, wiedzę na temat akustyki ale też audiopsychiki. I powiem Ci, że te różnice w sprzęcie grającym między autami to są niuanse od pewnego poziomu. A czynnikiem ograniczającym nie są komponenty systemu czy jego zestrojenie tylko fizyka pomieszczenia (małe, dużo szyb, plastików, etc.)
Moderatorzy Rufio Opublikowano 29 Września Moderatorzy Opublikowano 29 Września 35 minut temu, s0nar napisał(a): Uwielbiam teksty typu "nie da się" (typowe zazwyczaj dla inteligentnych inaczej albo nienachalnych umysłowo millennialsów czy zetek). Gdy coś takiego pada z ust moich podwładnych, przychodzę i sprawiam, że jednak się da. Miny tych ludzi bezcenne. Karp to mało powiedziane. To ciesz się że zetka przyszła do pracy i możesz zobaczyć jego minę. U mnie zetki mają permanenerty workl life balance czytaj mają wyj.. na przychodzenie do pracy. Tzn przychodzą kiedy mają ochotę. NIestety po G31 nie widzę aut dla siebie. Najgorsze co może spotkać osoby lubiące jeździć, to że za parę lat będą tylko SUVy. Mówię o autach klasy średniej i wyższej http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
kivlov Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września Ale nagle nastała "walka" g30 vs G60 🙂 Ogólnie każdy ma rację i każdy ma inne oczekiwania. Warto zauważyć, że większość aut to 2 litrowy diesel i wyposażenie w większości podstawowe z kilkoma dodatkami. To się nie zmienia od lal. Ktoś powie premium, to dlaczego S klasy także nie sprzedają się w max opcji, ba tak mało jeździ Maybachów? Każdy konfiguruje wg swojego uznania, a jak ktoś kupuje używany to decyduje się na kompromisy. W213 dla mnie wygrało z G30 i to bardzo, a jak ktoś szuka dźwięku to naprawdę zapraszam do Mercedesa, ale to i tak nie ma porównania do tego co posiadam w domu w dedykowanym pomieszczeniu tylko do kina i audio, gdzie mam dwa różne zestawy, ale nie o tym che pisać. Super jest zawsze krytykowanie nowego, tak samo było z poprzednimi BMW, że brzydkie, że BMW się skończyło i tak samo było z G30, a teraz okazuje się, że to był - jest najlepszy model. Tak samo niebawem będzie jak za 6-8 lat wyjdzie następca G60. Chyba trochę temat tej dyskusji nie poszedł tą stronę co powinien, ale fajna merytoryczna rozmowa zawsze jest wskazana i wypunktowanie oczywistych faktów. Z innej beczki, czy ktoś posiada informację, jakie są hamulce G60/61 w M PRO względem standardowych? Chodzi o ilość tłoczków i wielkość tarcz przód tył. Drugie pytanie czy ktoś już robił jakiś tuning, albo chip? Jak to jest w nowym modelu czy można go stosować bez utraty gwarancji - bo tutaj chyba jeszcze więcej danych jest przesyłanych do BMW niż w poprzednich modelach.
Moderatorzy Randall Opublikowano 29 Września Moderatorzy Opublikowano 29 Września 1 minutę temu, kivlov napisał(a): Jak to jest w nowym modelu czy można go stosować bez utraty gwarancji Nie można a sterownik jest zablokowany. 1
kubul Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września 13 godzin temu, J.D. napisał(a): Podczas, gdy po jednej wizycie w salonie BMW tydzień później dostałem auto demonstracyjne na 4 dni. Generalnie, obsłudze mercedesa udało się sprawić, że poczułem się jak żebrak, bo musiałem żebrać o zaprezentowanie czegoś, za co mogłem zostawić u nich blisko 400 tys. Nie wiedzialem ze mozna dostac demo na dluzej niz godzine czy dwie. To zalezy od salonu? Czy trzeba uzyc jakis argumentow zeby dali auto na kilka dni?
przemekk23 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września 1 godzinę temu, kivlov napisał(a): Super jest zawsze krytykowanie nowego, tak samo było z poprzednimi BMW, że brzydkie, że BMW się skończyło i tak samo było z G30, a teraz okazuje się, że to był - jest najlepszy model. Tak samo niebawem będzie jak za 6-8 lat wyjdzie następca G60. Ale dotychczas nie było takiego regresu z generacji na generację jeśli chodzi o jakość wnętrza i wyposażenia. Można dyskutować nad wyglądem z zewnątrz i właściwościami jezdnymi, niech będzie że tutaj nie jest gorzej niż w G30. Ale to uczucie „taniości” po wejściu do G60 jest jednak dojmujące i bezdyskusyjne. 1
Brak_nazwy Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września (edytowane) 32 minuty temu, przemekk23 napisał(a): Ale dotychczas nie było takiego regresu z generacji na generację jeśli chodzi o jakość wnętrza i wyposażenia. Można dyskutować nad wyglądem z zewnątrz i właściwościami jezdnymi, niech będzie że tutaj nie jest gorzej niż w G30. Ale to uczucie „taniości” po wejściu do G60 jest jednak dojmujące i bezdyskusyjne. Kwestia percepcji/estetyki, dla mnie G30 to jest taka tania, udawana elegancja nie wiadomo po co. Układ deski jak w 30-letnim samochodzie. A G61 to taki fajniejszy passat z torsenem, rodzinne kombi, które niczego nie udaje i zew. wyglądem batmobila i wew. sci-fi. Edytowane 29 Września przez Brak_nazwy
J.D. Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września 2 godziny temu, kivlov napisał(a): Ale nagle nastała "walka" g30 vs G60 🙂 Ogólnie każdy ma rację i każdy ma inne oczekiwania. Warto zauważyć, że większość aut to 2 litrowy diesel i wyposażenie w większości podstawowe z kilkoma dodatkami. To się nie zmienia od lal. Ktoś powie premium, to dlaczego S klasy także nie sprzedają się w max opcji, ba tak mało jeździ Maybachów? Każdy konfiguruje wg swojego uznania, a jak ktoś kupuje używany to decyduje się na kompromisy. W213 dla mnie wygrało z G30 i to bardzo, a jak ktoś szuka dźwięku to naprawdę zapraszam do Mercedesa, ale to i tak nie ma porównania do tego co posiadam w domu w dedykowanym pomieszczeniu tylko do kina i audio, gdzie mam dwa różne zestawy, ale nie o tym che pisać. Super jest zawsze krytykowanie nowego, tak samo było z poprzednimi BMW, że brzydkie, że BMW się skończyło i tak samo było z G30, a teraz okazuje się, że to był - jest najlepszy model. Tak samo niebawem będzie jak za 6-8 lat wyjdzie następca G60. Chyba trochę temat tej dyskusji nie poszedł tą stronę co powinien, ale fajna merytoryczna rozmowa zawsze jest wskazana i wypunktowanie oczywistych faktów. Z innej beczki, czy ktoś posiada informację, jakie są hamulce G60/61 w M PRO względem standardowych? Chodzi o ilość tłoczków i wielkość tarcz przód tył. Drugie pytanie czy ktoś już robił jakiś tuning, albo chip? Jak to jest w nowym modelu czy można go stosować bez utraty gwarancji - bo tutaj chyba jeszcze więcej danych jest przesyłanych do BMW niż w poprzednich modelach. Nie wiem jak jest z ilością tłoczków, ale w przypadku tarcz, zmienia się średnica z 330mm na 348mm. Nie ma nigdzie takiej informacji, znalazłem to kiedyś jak sprawdzałem ceny części i w liście serwisowej były różne tarcze dla wariantu zwykłego i mPro. 2 godziny temu, kubul napisał(a): Nie wiedzialem ze mozna dostac demo na dluzej niz godzine czy dwie. To zalezy od salonu? Czy trzeba uzyc jakis argumentow zeby dali auto na kilka dni? W skrócie załatwiłem to tak - powiedziałem, że w F10 miałem najzwyklejsze szmaciane fotele i były dla mnie super wygodne (to było moje pierwsze BMW i poziom mojej świadomości wyglądał tak, że fotel jest tylko jeden, a różnica polega na tym, że ma skórę lub nie), kupując G30 wziąłem sportowe, bo założyłem, że skoro podstawowe fotele były mega wygodne, to te muszą być jeszcze wygodniejsze, ale okazało się, że siedzenie w tym fotelu trochę dłużej to dla mnie mega kara, bo jest cholernie niewygodny. W związku z tym, nie wydam tyle kasy na auto po to, żebym znów miał karę jak będę musiał jechać gdzieś dalej. A, że trudno ocenić czy coś jest wygodne czy nie do jazdy w trasy, siedząc w aucie przez godzinę, dostałem auto na 4 dni - odbierałem w piątek popołudniu, zdawałem w poniedziałek do południa, samochodem mogłem przejechać w tym czasie 350 km.
gregwlkp Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września W dniu 27.09.2024 o 11:58, Leo1971 napisał(a): "..przepaść na korzyść G30.." z tą przepaścią to bym nie przesadzał 😄 to wszystko są subiektywne odczucia. Ja mam po prostu inne. Wczorajsza wizyta w salonie audi , A7 jakość materiałów środka bije na głowę nową 5 , mimo iż A7 jest na rynku już długo. Mam bardzo duży sentyment dla Bmw ale te wszystkie eco materiały w Bmw wyglądają słabo.
Pietras85 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września Godzinę temu, gregwlkp napisał(a): Wczorajsza wizyta w salonie audi , A7 jakość materiałów środka bije na głowę nową 5 , mimo iż A7 jest na rynku już długo. A6/A7 ma również swoje bolączki. Zapraszam na grupę poświęconą temu autu. Dowiesz się wtedy o trzeszczących podczas jazdy plastikach, szybko zużywających/wycierających fotelach, problemami z silniko-alternatorem, skrzynią s-tronic…
J.D. Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września 14 godzin temu, Pietras85 napisał(a): A6/A7 ma również swoje bolączki. Zapraszam na grupę poświęconą temu autu. Dowiesz się wtedy o trzeszczących podczas jazdy plastikach, szybko zużywających/wycierających fotelach, problemami z silniko-alternatorem, skrzynią s-tronic… Właśnie chciałem to napisać. Kiedyś chwile chodziło za mną A6/A7. Jak wszedłem na grupę facebookową i poczytałem trochę to wierz mi, że nawet na grupie od F10 nie ma takich dramatów.
Leo1971 Opublikowano 30 Września Opublikowano 30 Września 15 godzin temu, gregwlkp napisał(a): Wczorajsza wizyta w salonie audi , A7 jakość materiałów środka bije na głowę nową 5 , mimo iż A7 jest na rynku już długo. Mam bardzo duży sentyment dla Bmw ale te wszystkie eco materiały w Bmw wyglądają słabo. @gregwlkp "Klasycznie" wyrwałeś mój cytat z kontekstu. Nasza dyskusja tam dotyczyła trzymania się drogi i zawieszenia, ale jeśli chodzi o materiały to akurat zgadzam się z Tobą. Z generacji na generację jest coraz gorzej, choć o trzeszczeniu jeszcze u mnie nie ma mowy (przebieg 6800km). Wygląd, dotyk tych materiałów nie daje wrażenia kontaktu z segmentem premium, choć akurat najmilej zaskoczyła mnie veganza. Mam białą tapicerkę i jak na razie jest bardzo odporna na wszelkie zabrudzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się