davidpl Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca Boczki pompuje się w komfortach przez ustawienia foteli w iDrive
Moderatorzy Randall Opublikowano 13 Czerwca Moderatorzy Opublikowano 13 Czerwca Ale to głupie. Akurat to mogli zostawić fizyczne sterowanie bo często się przydaje, nawet w zależności czy mamy grubą kurtkę czy cienką.
Członkowie klubu stuffman Opublikowano 13 Czerwca Członkowie klubu Opublikowano 13 Czerwca @Randall ale wychodzi taniej🫣 Nie miałem okazji siedzieć w komfortach, ale się zastanawiam, czy nie ma tam takiej opcji, jak w X1, czyli ukryty w iDrive sam masaż odcinka lędźwiowego. Moje babyBmw: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=227956no i eM: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=322283
kivlov Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca Czyli jak mam fotele bez komfortów ale dodatkowo regulacja lędźwiowa to nie mam pompowanych boczków? Przy zakupie m pro to chyba takie coś to powinien być standard.
Fenol Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca Godzinę temu, kivlov napisał(a): Czyli jak mam fotele bez komfortów ale dodatkowo regulacja lędźwiowa to nie mam pompowanych boczków? Przy zakupie m pro to chyba takie coś to powinien być standard. Nie martw się, masz pompowane boczki. W sportach z pakietem podparcie lędźwiowe i w komfortach są pompowane poprzez dotykowy ekran. Sprawdzałem w salonie w jednych i drugich siedzeniach. Co ciekawe sporty były dla mnie bardziej wygodne od komfortowych. Czytam ten wątek i widzę sporo nieprawdziwych informacji jakie są tu zamieszczane.
kivlov Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca @Fenoldzięki za inf - warto dopłacić te 1200 zł za lędźwie i mieć pompowane fotele 🙂 Naprawdę dużo jest sprzecznych danych, tak samo informacje od sprzedawcy często są różne. Szkoda, że nie ma tu na forum kogoś z ASO co mógłby prostować dementować informacje. Ma ktoś info jakie są silniki miękkiej hybrydy w 520D i 540D? Czy są aktywowane tylko przy przycisku boost czy pomagają cały czas? Czy pomiar do setki jest mierzony z boostem czy bez?
davidpl Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca Handlowcy z autoryzowanej sieci dealerskiej też często nie wiedzą takich smaczków- powiedzą, że jest nowszy=lepszy itp 😉
jaworq Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca (edytowane) . Edytowane 14 Czerwca przez jaworq Warte nowego wątku Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
ratoN Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca Będzie ktoś tak miły i napisze jak ustawić klimę na auto. aby szybko schłodziła wnętrze a potem utrzymywała żądaną temp. bez konieczności manualnego ustawiania siły nawiewu? Czy o zgrozo nie ma w g60 takiej opcji?
freeq93 Opublikowano 20 Czerwca Opublikowano 20 Czerwca W dniu 12.06.2024 o 21:56, davidpl napisał(a): Dużo narzekań było na nowe zegary, a teraz tylko czekać aż wejdzie nowy car play:... Gdzieś przeczytałem, że ten nowy CarPlay ma być niedostępny w BMW. Mam nadzieję, że zmienili zdanie. 😄
Leo1971 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca (edytowane) A jak jest ze Screen Mirroring? nie mogę się doszukać w ID8.5 🤨 Edytowane 24 Czerwca przez Leo1971
maxgru Opublikowano 30 Czerwca Opublikowano 30 Czerwca W dniu 4.06.2024 o 14:32, Pawlar napisał(a): Skieruję pytanie do posiadaczy aut z zawieszeniem adaptacyjnym professional. Zamówiłem 520i z tym zawieszeniem i nie wiem czy warto? Na jeździe próbnej jeździłem autem z zawieszeniem sportowym ale na feldze 19 cali. Ja mam zamówione felgi 20 cali. Bardziej mi się podoba zawieszenie sportowe ze względu na obniżenie 8 mm ale zależy mi na komforcie. Czy widać różnicę pomiędzy zawieszeniem sportowym a adaptacyjnym jeżeli chodzi o odległość koła do nadkola? Czy jest to bardzo mała różnica? Nie widziałem tego zawieszenia na żywo. Podbijamy pytanie, bo stoję przed podobnym dylematem, ale ja zostaję przy 19tkach.
J.D. Opublikowano 4 Lipca Opublikowano 4 Lipca W dniu 30.06.2024 o 22:02, maxgru napisał(a): Podbijamy pytanie, bo stoję przed podobnym dylematem, ale ja zostaję przy 19tkach. Może to głupie, a może nie, ale też rozważałem zawieszenie adaptacyjne i zrezygnowałem z jednego względu - stwierdziłem, że nie przekonuje mnie połączenie tył napęd + skrętna tylna oś. Przy xDrive nie miałbym wątpliwości 😉
kivlov Opublikowano 4 Lipca Opublikowano 4 Lipca Hejka macie może jakieś informacje na temat pakietach BSI BRI do G60? Nie mogę od serwisów wyciągnąć informacji odnośnie innych niż w konfiguratorze.
davidpl Opublikowano 5 Lipca Opublikowano 5 Lipca A są inne niż w konfiguratorze? Możesz wpisać w BMW connected drive storę vin jakiegoś samochodu ze stocka i sprawdzić, czy jest tam coś innego
Hernandes Opublikowano 5 Lipca Opublikowano 5 Lipca Czy ktoś wie, czy przy M pakiecie dopłata do niebieskich zacisków to tylko cena za farbę, czy jest tu jakaś wartość techniczna? W opisie jest, że są to większe tarcze, ale przyznam, że macałem, patrzyłam i różnicy nie widzę. Może moja miarka w oku jest nie teges...
scooterek Opublikowano 5 Lipca Opublikowano 5 Lipca 1 godzinę temu, Hernandes napisał(a): Czy ktoś wie, czy przy M pakiecie dopłata do niebieskich zacisków to tylko cena za farbę, czy jest tu jakaś wartość techniczna? W opisie jest, że są to większe tarcze, ale przyznam, że macałem, patrzyłam i różnicy nie widzę. Może moja miarka w oku jest nie teges... Nie ma różnicy pomiędzy czerwonym i niebieskim sportowym układem hamulcowym. Jest natomiast spora różnica względem standardowego układu hamulcowego ("bez koloru").
Zasłużeni forumowicze adamjttk Opublikowano 5 Lipca Zasłużeni forumowicze Opublikowano 5 Lipca 1 godzinę temu, Hernandes napisał(a): Czy ktoś wie, czy przy M pakiecie dopłata do niebieskich zacisków to tylko cena za farbę, czy jest tu jakaś wartość techniczna? W opisie jest, że są to większe tarcze, ale przyznam, że macałem, patrzyłam i różnicy nie widzę. Może moja miarka w oku jest nie teges... Jak masz m-pakiet to zaciski sa juz "sportowe" czyt. wieksze, a czy maja kolor szary, niebieski czy czerwony to juz tylko estetyka, opisy w konfiguratorze sa skrajnie mylace (podejrzewam ze celowo) .
Hernandes Opublikowano 5 Lipca Opublikowano 5 Lipca No właśnie tak myślałem. Na żywo, obie tarcze są moim zdaniem identyczne. Na oko. Z opisu technicznego też wynika, że zaciski są (z przodu) 4 tłoczkowe. I tak sobie pomyślałem, że ta dopłata to za ładny kolor tylko. Fajnie że jest wybór, ale niefajnie, że jest to opakowane w marketingową opowieść. Ja sobie to kupię, bo ładne i w sumie niedrogie. Ale już nie za fajne jest to, że mogłem spodziewać się lepszego działania takich hamulców. A tu lipa.
J.D. Opublikowano 5 Lipca Opublikowano 5 Lipca 11 godzin temu, adamjttk napisał(a): Jak masz m-pakiet to zaciski sa juz "sportowe" czyt. wieksze, a czy maja kolor szary, niebieski czy czerwony to juz tylko estetyka, opisy w konfiguratorze sa skrajnie mylace (podejrzewam ze celowo) I to niestety nie jest prawda. Standardowo w Mpakiecie są zaciski z tarczami 330 mm. Możesz wziąć pakiet mpro, w którym zaciski są czerwone lub niebieskie, albo nie brać pakietu mpro i wziąc niebieskie zaciski za dopłatą (chyba 3500 zł). W obu przypadkach - zaciski czerwone i niebieskie - tarcze mają średnicę 348mm. Różnicę widać doskonale tutaj: - standardowe tarcze - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3313 - zaciski czerwone lub niebieskie - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3312 2
Hernandes Opublikowano 6 Lipca Opublikowano 6 Lipca 13 godzin temu, J.D. napisał(a): I to niestety nie jest prawda. Standardowo w Mpakiecie są zaciski z tarczami 330 mm. Możesz wziąć pakiet mpro, w którym zaciski są czerwone lub niebieskie, albo nie brać pakietu mpro i wziąc niebieskie zaciski za dopłatą (chyba 3500 zł). W obu przypadkach - zaciski czerwone i niebieskie - tarcze mają średnicę 348mm. Różnicę widać doskonale tutaj: - standardowe tarcze - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3313 - zaciski czerwone lub niebieskie - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3312 Dzięki! Dobra wiadomość. A swoją drogą, co by im szkodziło napisać o tej średnicy tarczy w opisie w konfiguratorze.
Zasłużeni forumowicze adamjttk Opublikowano 6 Lipca Zasłużeni forumowicze Opublikowano 6 Lipca 15 godzin temu, J.D. napisał(a): I to niestety nie jest prawda. Standardowo w Mpakiecie są zaciski z tarczami 330 mm. Możesz wziąć pakiet mpro, w którym zaciski są czerwone lub niebieskie, albo nie brać pakietu mpro i wziąc niebieskie zaciski za dopłatą (chyba 3500 zł). W obu przypadkach - zaciski czerwone i niebieskie - tarcze mają średnicę 348mm. Różnicę widać doskonale tutaj: - standardowe tarcze - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3313 - zaciski czerwone lub niebieskie - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3312 O stary zabiles mnie, masz racje! To jest kolejna rzecz ktora zostala wykastrowana czy tez podziadowana w porownaniu do poprzedniej generacji G30. W poprzedniej generacji powiekszone tarcze byly domyslnie w m-pakiecie, w obecnej generacji trzeba je dokupywac osobno badz dokupic kolejny pakiet nazwany m-pakiet pro - dokladnie tak jak piszesz Generalnie trzeba sie pilnowac na kazdym kroku konfigurujac auto bo jest pelno zmylek, dzieki jeszcze raz za sprostowanie! w poprzedniej generacji: w obecnej: .
koron1 Opublikowano 6 Lipca Opublikowano 6 Lipca W G30 hamulce mpakietowe też nie zawsze były w mpakiecie! Np w 520D była to osobna pozycja w konfiguratorze, która trzeba było wybrać. Dopiero od większych silników hamulce M (niebieskie) były w Mpakiecie.
Hernandes Opublikowano 8 Lipca Opublikowano 8 Lipca W dniu 5.07.2024 o 22:43, J.D. napisał(a): I to niestety nie jest prawda. Standardowo w Mpakiecie są zaciski z tarczami 330 mm. Możesz wziąć pakiet mpro, w którym zaciski są czerwone lub niebieskie, albo nie brać pakietu mpro i wziąc niebieskie zaciski za dopłatą (chyba 3500 zł). W obu przypadkach - zaciski czerwone i niebieskie - tarcze mają średnicę 348mm. Różnicę widać doskonale tutaj: - standardowe tarcze - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3313 - zaciski czerwone lub niebieskie - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3312 Dziękuję za źródło. I okazuje się, że dla 550e (mój konfig) średnica tarczy jest ta sama dla M-pakietu hamulce podstawowe i "kolorowe": 374 mm. Numer części dla tarczy hamulcowej jest też ten sam. Czyli tutaj różnica (o ile jest) jest bardziej subtelna.
kivlov Opublikowano 26 Lipca Opublikowano 26 Lipca Czy są już modele z systemem BMW idrive 9? Czy seria 5 ma tylko 8.5?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się