Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem okazję użytkować nową 5tkę przez 3 dni robiąc 350km i jestem pozytywnie zaskoczony autem, fakt są rzeczy które irytują szczególnie słabo działające przyciski dotykowe. Miałem do dyspozycji 520 xdrive dość dobrze skonfigurowaną na 375 000 zł. Wyciszenie, komfort zdecydowanie lepszy niż w G30, wsiadając następnie do swojej G30 czułem się jakbym wsiadł do auta z innej epoki znacznie tańszego. Zastanawiam czy zamawiać 520d czy poczekać do maja i zamówić mocniejszego diesla.

Btw w aucie był system grający Bowers&Wilkins który dla mnie był mocnym rozczarowaniem. 

  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten bowers kosztuje teraz 3800zł wiec to takie wczesniejsze hifi lub harman tylko marketing nic więcej. Piszesz o dobrym wyciszeniu a wielu testerów narzeka na głośne dźwięki w trasie przez brak podwójnych szyb. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 15.01.2024 o 16:08, darthvader napisał(a):

Miałem okazję użytkować nową 5tkę przez 3 dni robiąc 350km . Wyciszenie, komfort zdecydowanie lepszy niż w G30, wsiadając następnie do swojej G30 czułem się jakbym wsiadł do auta z innej epoki znacznie tańszego. 

Btw w aucie był system grający Bowers&Wilkins który dla mnie był mocnym rozczarowaniem. 

czy wspomniany G60 miał zawias M czy zwykły , i jaki zawias ma Twoje G30 ? co do szyb, są identyczne w G60 i G30 - przód i tył - ,  natomiast pukając w drzwi - wiem że to dziwaczne , ale tak mam od kiedy wygłuszam moje auta 😅- G60 ma wyraźnie stłumiony odgłos w porównaniu do G30 , co może świadczyć o dodatkowym wygłuszeniu drzwi - ale to moja teoria- , co do uczucia taniości jest subiektywne , obiektywny natomiast jest to że jakość materiałów w kabinie G30 jest na wyższym poziomie . B&W wręcz smutek , ale jak pisał @--maly-- ,za 3800zł z tej firmy -czyli w cenie słuchawek nausznych -można jedynie mieć logo 😞 a ja nie mogę się doczekać spalinówki do testu w Krakowie

Opublikowano
Godzinę temu, Krakus3 napisał(a):

czy wspomniany G60 miał zawias M czy zwykły , i jaki zawias ma Twoje G30 ? 

G60 posiadało sportowy zawias M i było na 20" kołach zimowych. Ja również posiadam sportowe zawieszenie M z kołami zimowymi 18" z jednolitymi 245/45r18. W moim odczuciu G60 na 20" była bardziej komfortowa niż G30 na 18". Co do szyb, miałem te podwójne szyby w G20 w porównaniu do G30, które ich defacto nie ma to G30 w jest ciszej. Autem testowym nie przekraczałem 130 km/h, więc nie wiem jak jest przy większych prędkościach. Każdemu kto ma możliwość jazd testowych nową 5 zdecydowanie polecam. W Warszawie u każdego dealera jest możliwość użyczenia auta. Harman w G30 gra o niebo lepiej niż B&W w G60, myślę że jest na równi z półkę niżej HIFI. 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja uważam że HK w g30LCI to sprzęt który ma swoją  magię,  tu jest kolejna piosenka która niesamowicie brzmi na tym sprzęcie w surround,  choć ciekaw jestem jak może brzmieć na B&W u @s0nar , pewnie jeszcze magiczniej 😉

https://music.youtube.com/watch?v=KTEOIgXyChA&si=r4kN9vl3wc9-RuDg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Krakus3 napisał(a):

ja uważam że HK w g30LCI to sprzęt który ma swoją  magię,  tu jest kolejna piosenka która niesamowicie brzmi na tym sprzęcie w surround,  choć ciekaw jestem jak może brzmieć na B&W u @s0nar , pewnie jeszcze magiczniej 😉

https://music.youtube.com/watch?v=KTEOIgXyChA&si=r4kN9vl3wc9-RuDg

Muzyki w surround raczej się nie słucha, ale to oczywiście kwestia preferencji. Co do B&W to pewnie brzmi czyściej i mocniej, ale mowa o tym prawdziwym B&W, bo to co oferują w G60 to jakaś tandetna podróbka za ułamek kwoty jaką trzeba było wydać jeszcze w czasach G30/G30LCI. No i też oferująca obecnie ułamek mocy i pewnie też jakości w stosunku do poprzedniej wersji. Teraz B&W stanie się pewnie takim wcześniejszym H&K. Tyle tylko, że w cenniku nie ma już nic bardziej przypominającego hi-end i to jest smutne.

Opublikowano

A w temacie audio w G60 to czy teraz podstawowe odpowiada parametrom HIFI z G30? Chodzi mi o moc, ilosc glosnikow itp.

I drugie pytanie od kiedy dokladnie bedzie mozna zamawiac G61 czyli Touringa? I czy te zdjecia w necie to sa oficjalne czy to jakies rendery poki co?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Są tylko zdjęcia aut testowych z oklejoną częścią nadwozia jw. Reszta to rendery. Zamówienia od marca.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla mnie muzyka w aucie jest bardzo ważna niestety BMW we wszystkich nowszych modelach strasznie z tym poleciało. Moje 12-letnie F10 ze zwykłym hifi nie żadne dsp, gra po prostu pięknie dużo lepiej niż m3 z Harman Kardon i X5 z Harman Kardon. Dzisiaj na przykład mimo że przejechałem F10 ponad 300 km zamiast skręcić pod dom zrobiłem dodatkową rundę 15 minutową żeby dosłuchać jeszcze kilku piosenek...

W m3 w ogóle nie słucham głośno bo po pierwsze gra do dupy a po drugie na zewnątrz wszyscy słyszą tak samo wyraźnie jak ja w środku...

Opublikowano

To prawda, ja też w F10 LCI byłem pozytywnie zaskoczony systemem Hi-Fi, grało to super - niestety w G30 Hi-Fi to już półka niżej. Jeździłem G60, ale M60i, czyli elektrykiem i powiem, że komfort i wiele aspektów auta na plus - pomijając oczywiście napęd, bo elektryki dla mnie to jakaś motoryzacyjna farsa. Sam mam wątpliwości, co do zamówienia G60 z 3 litrowym dieslem, rozważam jeszcze Mercedesa 450d, tu silnik jest mocarny i auto ogólnie niezłe, tylko jest kilka aspektów, co mi w Mercu nie leżą, sam nie wiem. Może skończy się tym, że pobujam się jeszcze jakiś czas swoją G30 i może do czegoś w międzyczasie dorosnę, na razie nie jestem jakoś mega podniecony tymi nowymi autami...

  • Moderatorzy
Opublikowano
W dniu 18.01.2024 o 11:09, Gizli napisał(a):

A w temacie audio w G60 to czy teraz podstawowe odpowiada parametrom HIFI z G30? Chodzi mi o moc, ilosc glosnikow itp.

I drugie pytanie od kiedy dokladnie bedzie mozna zamawiac G61 czyli Touringa? I czy te zdjecia w necie to sa oficjalne czy to jakies rendery poki co?

Od marca/kwietnia można będzie zamawiać.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.01.2024 o 09:48, karlos91 napisał(a):

Potencjalnie to mój cel za kilka lat no i cóż jako tako przejdzie przy fajnym konfigu, albo niestety bo mniejszy ale M3 Touring co by normalnie wyglądał. Nie wiem czy to nie za daleko dla mnie ta nowa 5, ale w 3 nie ma aż tyle miejsca 😞

Edit to auto wygląda jakby ktoś zdecydował że wszystko trzeba zrobić odwrotnie, żeby wszystko drażniło oczy ale że jest znaczek bmw to nawet gwuno pachnie jak fiołki xD 

Edytowane przez Użytkownik525xd
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W dniu 18.01.2024 o 11:09, Gizli napisał(a):

A w temacie audio w G60 to czy teraz podstawowe odpowiada parametrom HIFI z G30? Chodzi mi o moc, ilosc glosnikow itp.

I drugie pytanie od kiedy dokladnie bedzie mozna zamawiac G61 czyli Touringa? I czy te zdjecia w necie to sa oficjalne czy to jakies rendery poki co?

H&K teraz ma moc 464W w serii 3, w X6, więc pewnie w pozostałych też. B&W w nowym 5 niewiele powyżej 600W. W X6 B&W ponad 1200W a w serii 7 chyba nawet koło 1900.

Natomiast dane papierowe to nie wszystko. Jeździłem ostatnio poliftowym X6 z H&K i grał lepiej niż w moim 3 pomimo identycznych parametrów. Obstawiam, że różnice robi lepsze wyciszenie budy X6.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 godzin temu, stuffman napisał(a):

Natomiast dane papierowe to nie wszystko. Jeździłem ostatnio poliftowym X6 z H&K i grał lepiej niż w moim 3 pomimo identycznych parametrów. Obstawiam, że różnice robi lepsze wyciszenie budy X6.

Troszeczkę robi też wersja oprogramowania i kodowanie EQ.

W G20 jak zakodujesz G80 to też gra lepiej.

Tak było i za czasów F10, po zakodowaniu F02 - grało lepiej.

Opublikowano
W dniu 26.01.2024 o 09:48, karlos91 napisał(a):

Jeśli w Touringu nie będzie otwieranej tylnej szyby (a po fotkach na to wskazuje), to już naprawdę będzie koniec serii 5 😉

A na serio. Przy okazji serwisu obejrzałem sobie dokładnie stojące w salonie G60. Dużo już zostało napisane w tym wątku i w zasadzie mogę to potwierdzić. Auto na żywo wygląda znacznie lepiej niż na fotkach czy filmach, na mnie zrobiło bardzo dobre pierwsze wrażenie, nawet we wnętrzu. Niestety te wrażenie zostało zepsute przez głupie oszczędności i detale, które albo nie przystają do auta tej klasy, albo są idiotyczne z czysto pragmatycznego punktu widzenia (wybór silników na razie przemilczę). I o ile do G3/G31 wzdychałem, a za moją LCI się nadal oglądam po zaparkowaniu, to tutaj odczucia mam mocno mieszane...

Opublikowano

Czy ktoś już odebrał 550e i coś się może wypowiedzieć?

Z obecnej gamy to chyba najbardziej rozsądny model.. Może MY2025 wprowadzi też dodatki jak dociąganie drzwi etc?

 

 

  • Członkowie klubu
Opublikowano
W dniu 1.02.2024 o 07:38, luk_byd napisał(a):

Troszeczkę robi też wersja oprogramowania i kodowanie EQ.

W G20 jak zakodujesz G80 to też gra lepiej.

Tak było i za czasów F10, po zakodowaniu F02 - grało lepiej.

jak raz zakodowałem, to potem musieli mi subwoofery wymieniać:)

Opublikowano
W dniu 1.02.2024 o 12:53, mm88 napisał(a):

Czy ktoś już odebrał 550e i coś się może wypowiedzieć?

Z obecnej gamy to chyba najbardziej rozsądny model.. Może MY2025 wprowadzi też dodatki jak dociąganie drzwi etc?

 

 

wg info prasowego na stronie bmw, to raczej nic nowego z wyposażenia nie dodają - tylko jakies bzdury w aplikacji dla g60

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 2.02.2024 o 17:41, stuffman napisał(a):

jak raz zakodowałem, to potem musieli mi subwoofery wymieniać:)

Albo to ironia - że tak wiele zmienia - bo rzeczywiście nie jest to zmiana niebo-Ziemia, ale czuć róźnicę

Albo piszesz poważnie i uwierzyłeś we wszystko co powiedzieli 🙂

  • Członkowie klubu
Opublikowano
W dniu 5.02.2024 o 07:17, luk_byd napisał(a):

Albo to ironia - że tak wiele zmienia - bo rzeczywiście nie jest to zmiana niebo-Ziemia, ale czuć róźnicę

Albo piszesz poważnie i uwierzyłeś we wszystko co powiedzieli 🙂

Przecież się nie chwaliłem, że dokonałem zmiany oprogramowania, tylko wgrałem z powrotem serię. I taka awaria jest całkiem logiczna. Jak głośnik dostaje większe wartości prądu, niż te, do których był zaprojektowany, to się w końcu spali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.