speedofsound Opublikowano 27 Lipca 2023 Autor Opublikowano 27 Lipca 2023 Wewnątrz samochód robi dobre wrażenie, przede wszystkim jest nowocześnie. Widać, że jest to spójna konstrukcja i pomysł, a nie tylko dołożony duży ekran. Pomimo zmian, można powiedzieć, że kierowca BMW będzie się tutaj czuł jak u siebie. Z ciekawostek, to roleta szklanego dachu zwija się z kierunku do przedniej szyby, czyli najpierw robi się jasno na tylnych siedzeniach. Samochód w salonie miał mpakiet i on też wygląda bardzo korzystnie. Na minus brak nadal adaptive drive, ale to może się zmienić. Więcej informacji o nowych wersjach we wrześniu...
Zasłużeni forumowicze Krakus3 Opublikowano 27 Lipca 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 27 Lipca 2023 10 godzin temu, speedofsound napisał(a): Wewnątrz samochód robi dobre wrażenie, przede wszystkim jest nowocześnie. Widać, że jest to spójna konstrukcja i pomysł, a nie tylko dołożony duży ekran. Pomimo zmian, można powiedzieć, że kierowca BMW będzie się tutaj czuł jak u siebie. Z ciekawostek, to roleta szklanego dachu zwija się z kierunku do przedniej szyby, czyli najpierw robi się jasno na tylnych siedzeniach. Samochód w salonie miał mpakiet i on też wygląda bardzo korzystnie. Na minus brak nadal adaptive drive, ale to może się zmienić. Więcej informacji o nowych wersjach we wrześniu... Gdzie go widziałeś ?
dawozbj Opublikowano 27 Lipca 2023 Opublikowano 27 Lipca 2023 (edytowane) Cytat Gdzie go widziałeś ? Silesia Ring, BMW Festiwal. Dilerzy też mieli go lokalnie na 1-2 dni, w Szczecinie była jakaś szara wersja podobno (dzwonili z zaproszeniem na "pokaz") ale nie widziałem, gdyż widziałem ją parę dni wcześniej. Edit: się wyrwałem do odpowiedzi, a pytanie było nie do mnie :D. Edytowane 27 Lipca 2023 przez dawozbj
Zasłużeni forumowicze Krakus3 Opublikowano 28 Lipca 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Lipca 2023 pytam bo dostałem zaproszenie na Close Room na początku sierpnia do oglądania i5 , jako zamknięty pokaz przedpremierowy
speedofsound Opublikowano 28 Lipca 2023 Autor Opublikowano 28 Lipca 2023 Tak, to jest ta okazja, samochód jeździ po dealerach. Jutro idę zobaczyć nowego Cayenne. Suv chodził mi po głowie, ale x5 i x6 nie przypadło mi do gustu.
Zasłużeni forumowicze Krakus3 Opublikowano 28 Lipca 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Lipca 2023 Mam zabrać dowód ze sobą? Jakoś nadzwyczajnie się ubierać ? Bo ja to pierwszy raz na takie rzeczy 😉 1
Zasłużeni forumowicze s0nar Opublikowano 28 Lipca 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Lipca 2023 12 minut temu, Krakus3 napisał(a): Mam zabrać dowód ze sobą? Jakoś nadzwyczajnie się ubierać ? Bo ja to pierwszy raz na takie rzeczy 😉 Koniecznie smoking. I nie zapomnij wypolerować butów. 1
Zasłużeni forumowicze Krakus3 Opublikowano 28 Lipca 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Lipca 2023 jeszcze się nie odzwyczaiłem od chodzenia boso po urlopie , a Ty od razu polerować buty 😅
Zasłużeni forumowicze s0nar Opublikowano 28 Lipca 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Lipca 2023 1 minutę temu, Krakus3 napisał(a): jeszcze się nie odzwyczaiłem od chodzenia boso po urlopie , a Ty od razu polerować buty 😅 Ja dzisiaj wróciłem z 40-stopniowych upałów po ponad 2-tygodniowej labie i próbuję się odnaleźć w aurze, która nas powitała (17-18C) 🥶❄️ Taki żarcik z tym ubiorem. Zazwyczaj wbijam na takie imprezy na luzaku, bo wiadomo, że w gajerach chodzą szeregowi pracownicy, a w t-shirtach szefowie 💪 Poza tym nie szata zdobi człowieka i takie tam. Ważne czy masz kasę 😄
Zasłużeni forumowicze --maly-- Opublikowano 28 Lipca 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 28 Lipca 2023 (edytowane) Mam wrażenie że w tym temacie jest wielu byłych wieloletnich użytkowinków skody i vw a nie bmw 🙃 Na szczęście bmw mądrzeje i w np w X5 LCI nie ma już 2.0d bo to była bzdura. 520d stało się popularne dopiero w modelu f10 gdzie właśnie wiele osób z innych marek przesiadało się na bmw, które było korzystne cenowo. 10s do 100km/h mają już tylko podstawowe wersje słabych marek nawet proste auta mają 7 czy 8s dzięki dobrym skrzyniom biegów i odpowiednim przełożeniom patrz x5 2.0d. Edytowane 28 Lipca 2023 przez --maly--
Quash Opublikowano 29 Lipca 2023 Opublikowano 29 Lipca 2023 W dniu 23.07.2023 o 13:31, Rufio napisał(a): Nosz kur..... Czy ja dobrze widzę że oni znów w Touring'u nie chcą zaoferować 550e ?? Czemu kuźwa czemu się pytam ?? A 540d to będzie tak naprawdę stare 530d.
bartas3 Opublikowano 30 Lipca 2023 Opublikowano 30 Lipca 2023 Przynajmniej bedzie 540d i 540i można zapomnieć 😞 1
p0sitiv Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Opublikowano 1 Sierpnia 2023 (edytowane) Jak dla mnie W213 jest lepszym wyborem od g60 1. Bardziej klasyczne wnętrze 2. Molżliwość zamówienia benzynowego R6 bez Pheva (E450), a ma być jeszcze dostępny e53. Edytowane 1 Sierpnia 2023 przez p0sitiv
p0sitiv Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Opublikowano 1 Sierpnia 2023 (edytowane) W dniu 30.07.2023 o 21:04, bartas3 napisał(a): Przynajmniej bedzie 540d i 540i można zapomnieć 😞 Tylko 540d będzie miało moc obecnego 530d (286 km, plus moc silnika elektrycznego) Edytowane 1 Sierpnia 2023 przez p0sitiv 1
speedofsound Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2023 2 godziny temu, p0sitiv napisał(a): Jak dla mnie W213 jest lepszym wyborem od g60 1. Bardziej klasyczne wnętrze 2. Molżliwość zamówienia benzynowego R6 bez Pheva (E450), a ma być jeszcze dostępny e53. Czy MB potwierdził ten silnik dla Europy?
p0sitiv Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Opublikowano 1 Sierpnia 2023 2 godziny temu, speedofsound napisał(a): Czy MB potwierdził ten silnik dla Europy? Tak, i ma być też e53 AMG czyli 476 km bez Mheva. Także, jeśli wrócę do kombi to już wiem do jakiego...
Moderatorzy Rufio Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Moderatorzy Opublikowano 1 Sierpnia 2023 No raczej mowa o MB W214. E450 mhev 381KM E53 mhev moc jeszcze nie znana. Oba silniki R6 3.0l. http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
Quash Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Opublikowano 2 Sierpnia 2023 18 godzin temu, p0sitiv napisał(a): Jak dla mnie W213 jest lepszym wyborem od g60 1. Bardziej klasyczne wnętrze 2. Molżliwość zamówienia benzynowego R6 bez Pheva (E450), a ma być jeszcze dostępny e53. A przestań..... jakoś materiałów i wykonania w obecnych i nowych mercedesach to jest jakiś ponury żart, o ile design to kwestia gustu to w życiu bym im nie zapłacił tej kasy za taki wyrób.
QWERtyy Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Mhm, bo przecież nowe bmw są lepiej wykonane. Szczególnie te badziewne ekrany na patykach.
speedofsound Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Jest coś w tym co piszesz, ale akurat w nowej 7 i 5 ten ekran jest fajnie wkomponowany. Co innego w modelach, gdzie dołożyli go przy okazji liftu - x5 czy 3.
p0sitiv Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Opublikowano 2 Sierpnia 2023 4 godziny temu, Quash napisał(a): A przestań..... jakoś materiałów i wykonania w obecnych i nowych mercedesach to jest jakiś ponury żart, o ile design to kwestia gustu to w życiu bym im nie zapłacił tej kasy za taki wyrób. Mój powrót do BMW miał miejsce przy F10. Od tego czasu mam okazję obserwować, jak zmieniają się standardy jakościowe. W X5 mimo tego, że mam deskę obszytą skórą individual widzę, jak BMW oszczędza na materiałach. Kilka przykładów, które pamiętam: Kieszenie w drzwiach w F10 były w całości flokowane, w G31 była już tylko jedna ścianka, a w X5 świeci goły plastik, co mnie irytuje, ponieważ co nie wrzucisz to stuka. Schowek pod podłokietnikiem – w G31 był jeszcze flokowany, G X5 goły plastik Przesłona przeciwsłoneczna – w F10 i G30 były obite tą samą tkaniną co podsufitka, w X5 jest strukturyzowany plastik, ostry na krawędzi. Lampka w przesłonie to najtańsze badziewie – w F10 była ładna lampka w ramce W F11 na klapie do linii okien była taka sama tapicera, jak na burtach bagażnika, w G31 był już goły plastik Foto chromatyczne lusterko tylko po stronie kierowcy W G60 nie będzie już otwieranych uchwytów na napoje w podłokietniku, tylko 2 dziury na środku podłokietnika. Pomijam fakt jak trzeszczały dekory w g31, jak trzeszczały uszczelki w g31 i jak trzeszczą uszczelki g05. Także z tą jakością w BMW nie jest tak różowo. Nie twierdzę, że u innych jest lepiej, bo Audi też mocno obniżyło loty. I mały przykład, którego nie widzimy. Znajomy pracuje w automotivie, który produkuje elektronikę do BMW. Twierdzi, że BMW najbardziej ciśnie na cenę i jakość układów scalonych. W związku z tym płytki z układami scalonymi są zalewane najgorszej jakości laminatem, a jego grubość jest niższa niż u konkurencji. Mówi, że żywotność tych układów BMW przewiduje na 10lat. Do tego w BMW dochodzi pakowanie tych samych klocków do wszystkich modeli od serii 3 do XM. Kupując samochód za bańkę chciałbym mieć inny ekran niż we flotowej trójce za 200k. 1
QWERtyy Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Opublikowano 2 Sierpnia 2023 25 minut temu, p0sitiv napisał(a): I mały przykład, którego nie widzimy. Znajomy pracuje w automotivie, który produkuje elektronikę do BMW. Twierdzi, że BMW najbardziej ciśnie na cenę i jakość układów scalonych. W związku z tym płytki z układami scalonymi są zalewane najgorszej jakości laminatem, a jego grubość jest niższa niż u konkurencji. Mówi, że żywotność tych układów BMW przewiduje na 10lat. Do tego w BMW dochodzi pakowanie tych samych klocków do wszystkich modeli od serii 3 do XM. Kupując samochód za bańkę chciałbym mieć inny ekran niż we flotowej trójce za 200k. Mówiąc w skrócie to od dłuższego czasu plują w twarz kupującym, a ci co są zaślepieni w tej jedynej "słusznej" marce udają, że deszcz pada.
Zasłużeni forumowicze --maly-- Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 2 Sierpnia 2023 W G05 trzeszczą uszczelki? Mam od 3 lat i nic takiego nie występuje. Kompletna cisza. Co do pozostałej części posta kompletnie się zgadzam również na to wszystko zwróciłem uwagę a G30 przedlift to był dramat jakościowy. Mam F10 i wykonanie to niebo a ziemia. Trzeba jednak BMW odlać że na przykład w serii 3 zrobili duży postęp jakościowy względem F30. G20 to najlepiej wykonane auto w swojej klasie. G05 vs F15 to też postęp jakościowy. Plastiki dużo lepszej jakości, fsjne wykonczenie bagażnika całe auto robi wrażenie dużo bardziej premium niż F15 (Mam obie w pełnnych opcjach). Jedyne minusy G05 względem F15 to twarde fotele komfort i wyciszenie nadkoli. Wyraźnie głośniej słychać drogę i opony w G05. Za to podwójne szyby troche pomagają w górnej partii.
QWERtyy Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Opublikowano 2 Sierpnia 2023 To, że jakość wykonania w serii F stoi na takim samym poziomie co silniki serii N to wszyscy wiedzą. Musieli w końcu coś poprawić, żeby pozostać "premium".
Zasłużeni forumowicze luk_byd Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Godzinę temu, QWERtyy napisał(a): To, że jakość wykonania w serii F stoi na takim samym poziomie co silniki serii N to wszyscy wiedzą. Musieli w końcu coś poprawić, żeby pozostać "premium". Osobiście nie uważam żeby N47 był złym silnikiem. No owszem N20 słabo, N57 się dużo pogorszyło... Ale niby N55 nie taki zły z tego co jest? Wiadomo że na tą chwile lepiej B... ale... za jakiś czas może być podobnie ? Po prostu są nowsze/mniej zużyte itp. Choć i tych 2.0d B47 i B48 parę przez ręce mi przeszło i na licytacjach za granicą jest to dość powszechny widok (głownie 2.0d)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się