kivlov Opublikowano Sobota o 12:32 Opublikowano Sobota o 12:32 (edytowane) Gdybym patrzył tylko na parametry to bym nic nie kupił 🙂 Tak można wszystkie szukać w każdym modelu. Dlaczego W213 jest lepsze od G30, a mając oba modele kocham G60? hmmmm Motoryzacja to nie tylko cyferki itp. Gdybym szukał luksusu to kupiłbym Maybacha, a i tam by ludzie marudzili, ze nie ma tego i tego, a że ciężkie.... Toyota Corolla VI Kombi - zobacz jaką ma średnicę zawracania. Edytowane Sobota o 12:34 przez kivlov
Moderatorzy Rufio Opublikowano Sobota o 13:04 Moderatorzy Opublikowano Sobota o 13:04 Auto większe w każdą stronę a mniejsze: bak bagaznik mniej miejsca dla pasażerów. Dodatkowo mniejszy prześwit o 1cm Normalnie cud inżynierii. 1 http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
kivlov Opublikowano Sobota o 14:15 Opublikowano Sobota o 14:15 Posiadasz to auto? Jeździłeś? a może tylko na pokazie demo, albo pokonałeś minimum 2 tyś km? Czy tylko po obrazkach oceniasz pojazd? Poczekam na nastepce G60 i będzie lament, jak to G60 to jednak była klasa...... o G30 kazdy pisał przy premierze Bueee..... 1
J.D. Opublikowano Sobota o 14:48 Opublikowano Sobota o 14:48 Siedząc w G60 ma się wrażenie, ze to auto jest w środku większe, niż g30.
Moderatorzy Rufio Opublikowano Sobota o 15:04 Moderatorzy Opublikowano Sobota o 15:04 Z cyframi nie będę dyskutował, piszę o faktach a nie wrażeniach. http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
J.D. Opublikowano Sobota o 20:47 Opublikowano Sobota o 20:47 5 godzin temu, Rufio napisał(a): Z cyframi nie będę dyskutował, piszę o faktach a nie wrażeniach. Jak dla mnie, samochód jest do jeżdżenia, nie do analizowania. Dostałem demo na 4 dni i to było wystarczające, żeby się przekonać do zakupu.
Moderatorzy Rufio Opublikowano Sobota o 21:20 Moderatorzy Opublikowano Sobota o 21:20 Przesiadka z jakiego auta? http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
J.D. Opublikowano Sobota o 21:52 Opublikowano Sobota o 21:52 31 minut temu, Rufio napisał(a): Przesiadka z jakiego auta? Z g30. Wcześniej miałem f10.
GrzegorzKo Opublikowano Sobota o 22:05 Opublikowano Sobota o 22:05 (edytowane) Godzinę temu, J.D. napisał(a): Jak dla mnie, samochód jest do jeżdżenia, nie do analizowania. Dostałem demo na 4 dni i to było wystarczające, żeby się przekonać do zakupu. Wam naprawdę nie przeszkadzają wymiary tej nowej 5? Samochód jest 6 cm krótszy od BMW 7 G11. Nie chciało im się zrobić dwóch platform dla elektryka oraz spalinówki, przez co ten samochód jest jak czołg a nie broni się ilością miejsca w środku. Jednak Audi czy MB mają swoje elektryki jako inne modele, chyba choć nie jestem pewien, to chyba nie wyszedł żaden model w którym spalinówkę dostosowano pod elektryka, a nie odwrotnie. Jakość wykończenia teraz w każdej marce przeżywa downgrade. Mnie brak dociągów nie przeszkadza, czy nagłośnienia za 20k - naprawdę mało ludzi to brało, a jak wiemy audiofile mogą te samochody oddać do firm, które zrobią z samochodów sale koncertową. Mnie najbardziej drażni to piano black na konsoli centralnej... Jest w każdym samochodzie, który wychodzi. Od Audi A3 po Panamere i się nie da w konfiguratorach zamówić fabrycznie np. aluminium, carbonu tylko można na własną rękę to wymienić, albo chociaż okleić ppf/okleiną carbon. Edytowane Sobota o 22:08 przez GrzegorzKo
kivlov Opublikowano Sobota o 22:13 Opublikowano Sobota o 22:13 Wymiary przeszkadzają? Jeżdżę ok 2 tys km tygodniowo z tego 60% trasa, 40% miasto i nie mam żadnego problemu z parkowaniem. Fakt jestem można powiedzieć zawodowym kierowcą i kompletnie nie mam problemu z jazda i parkowaniem. Czyli ludzie co mają 7 czy klasę S to im to przeszkadza? Wiem, ze czasami wystają na parkingach, ale nie zawsze i chyba każdy ma tego świadomość, że nie wszytskieparkingu są PREMIUM 😄
J.D. Opublikowano Sobota o 23:05 Opublikowano Sobota o 23:05 53 minuty temu, GrzegorzKo napisał(a): Wam naprawdę nie przeszkadzają wymiary tej nowej 5? Samochód jest 6 cm krótszy od BMW 7 G11. Nie chciało im się zrobić dwóch platform dla elektryka oraz spalinówki, przez co ten samochód jest jak czołg a nie broni się ilością miejsca w środku. Jednak Audi czy MB mają swoje elektryki jako inne modele, chyba choć nie jestem pewien, to chyba nie wyszedł żaden model w którym spalinówkę dostosowano pod elektryka, a nie odwrotnie. Jakość wykończenia teraz w każdej marce przeżywa downgrade. Mnie brak dociągów nie przeszkadza, czy nagłośnienia za 20k - naprawdę mało ludzi to brało, a jak wiemy audiofile mogą te samochody oddać do firm, które zrobią z samochodów sale koncertową. Mnie najbardziej drażni to piano black na konsoli centralnej... Jest w każdym samochodzie, który wychodzi. Od Audi A3 po Panamere i się nie da w konfiguratorach zamówić fabrycznie np. aluminium, carbonu tylko można na własną rękę to wymienić, albo chociaż okleić ppf/okleiną carbon. Zawsze chciałem mieć kilka centymetrów więcej… No dobra, tak na poważnie i bez głupot- dla mnie czuć różnice w gabarytach między g30 i g60. G30 parkowaniem w garażu maksymalnie na dwa razy (jak sąsiad stanął jak upośledzony), g60 w tych samych warunkach na 4 razy. Ale jak już w tym wątku kilka razy wspominałem - oglądałem a6 (dla mnie padaka), oglądałem a7 (niby spoko, ale to już stary model No i za te same pieniądze to jednak wolałem BMW lub MB), oglądałem MB w214 (który jak dla mnie niczym nie bije g60, a w dodatku 2 salony miały mnie głęboko w dupie i 3 miesiące prosiłem się o…możliwość umówienia z doradzcą w salonie, żeby pokazał mi samochód, który widziałem tylko w internecie- finalnie pozycja za kierownica to dla mnie dramat) i nie znalazłem alternatywy dla g60. Gdyby lexus nadal robił odpowiednik 5er, na pewno nim bym się zainteresował. Ale nie robi. 1
Brak_nazwy Opublikowano Niedziela o 18:13 Opublikowano Niedziela o 18:13 19 godzin temu, J.D. napisał(a): Zawsze chciałem mieć kilka centymetrów więcej… No dobra, tak na poważnie i bez głupot- dla mnie czuć różnice w gabarytach między g30 i g60. G30 parkowaniem w garażu maksymalnie na dwa razy (jak sąsiad stanął jak upośledzony), g60 w tych samych warunkach na 4 razy. Ale jak już w tym wątku kilka razy wspominałem - oglądałem a6 (dla mnie padaka), oglądałem a7 (niby spoko, ale to już stary model No i za te same pieniądze to jednak wolałem BMW lub MB), oglądałem MB w214 (który jak dla mnie niczym nie bije g60, a w dodatku 2 salony miały mnie głęboko w dupie i 3 miesiące prosiłem się o…możliwość umówienia z doradzcą w salonie, żeby pokazał mi samochód, który widziałem tylko w internecie- finalnie pozycja za kierownica to dla mnie dramat) i nie znalazłem alternatywy dla g60. Gdyby lexus nadal robił odpowiednik 5er, na pewno nim bym się zainteresował. Ale nie robi. W Lexusie odpowiednikiem jest ES, ale tam to dopiero jest porażka w silnikach, nie ma 4x4, nawet haka nie można zamówić.
Brak_nazwy Opublikowano Niedziela o 18:21 Opublikowano Niedziela o 18:21 W dniu 23.11.2024 o 12:10, --maly-- napisał(a): To odróżniało premium od reszty. G60 już nie jest premium jest konkurencją dla passata czy superba ale i tak wygra z nimi technologią. Tak na szybko co było a nie ma. Sufit alcantara, deska i boczki skóra wraz z opcjami individual, audio prawdziwy bowers, soft close, podwójne szyby, night vision z wyłapowaniem pieszych i zwierzyny. Pomijając już detale jak listwy progowe itp wg mnie ogromny downgrade z modelu na model. Dla ludzi którzy kupują 520d w podstawie nie ma to znaczenia ale w przypadku 550e jest już inaczej bo chciało by się mieć coś premium a nawet w M5 szału nie ma bo doszła jedynie alcantara na suficie a akurat w tych modelach często klienci szaleli i powstawały piękne konfiguracje. Suift czarna alcantara jest w opcji. Samochód jest cichszy w środku niż poprzednik z klejonymi szybami. Auto jest też dużo sztywniejsze, te 100 kg różnicy to dodatkowe żelastwo (pewnie żeby chronić baterię), w testach zderzeniowych się tak nie składa - w Niemczech były już dwa czołowe zdarzenia, kierowcy przeżyli bez dużych obrażeń, w pojeździe z przeciwka niestety trupy. Dla mnie jedynym problemem jest brak 3-litrowej benzyny saute. Moim zdaniem te PHEV-y będą się sypać (zimą zimne starty przy porannym wyprzedzaniu, latem praca na wodzie 0w12). To jest fajne jak ktoś chce samochód na krótki leasing i zwrot. Do 3 litrowego diesla też nie chcę dopłacać prawie 100 koła samej akcyzy, bo przez ten cały osprzęt, depefy srefy nie będzie trwalszy niż 2 litrowa jednostka.
J.D. Opublikowano Niedziela o 18:33 Opublikowano Niedziela o 18:33 17 minut temu, Brak_nazwy napisał(a): W Lexusie odpowiednikiem jest ES, ale tam to dopiero jest porażka w silnikach, nie ma 4x4, nawet haka nie można zamówić. Es nie jest odpowiednikiem 5er. wczesniej lexus miał isa, gsa oraz lsa. Później postanowili, ze dla naszego rynku zrobią 2w1 i zamiast isa i gsa powstał es. Takie coś ni w dupe, ni w oko. Ani tam silnika, ani tam napędu, ani tam możliwości konfiguracji. A ls to nie mój budżet.
GrzegorzKo Opublikowano Niedziela o 19:45 Opublikowano Niedziela o 19:45 Godzinę temu, Brak_nazwy napisał(a): Suift czarna alcantara jest w opcji. Samochód jest cichszy w środku niż poprzednik z klejonymi szybami. Auto jest też dużo sztywniejsze, te 100 kg różnicy to dodatkowe żelastwo (pewnie żeby chronić baterię), w testach zderzeniowych się tak nie składa - w Niemczech były już dwa czołowe zdarzenia, kierowcy przeżyli bez dużych obrażeń, w pojeździe z przeciwka niestety trupy. Dla mnie jedynym problemem jest brak 3-litrowej benzyny saute. Moim zdaniem te PHEV-y będą się sypać (zimą zimne starty przy porannym wyprzedzaniu, latem praca na wodzie 0w12). To jest fajne jak ktoś chce samochód na krótki leasing i zwrot. Do 3 litrowego diesla też nie chcę dopłacać prawie 100 koła samej akcyzy, bo przez ten cały osprzęt, depefy srefy nie będzie trwalszy niż 2 litrowa jednostka. To jest faktycznie plus dużych ciężkich samochodów. Czołówka z X7 czy nawet tą 2 tonową 5 jadąc jakimś hyundaiem sprzed 10 lat dobrze się nie skończy. Mnie takie rzeczy nie cieszą, bo wypadki to są rzeczy jakich oby było jak najmniej, ale dzięki za przywołanie takich statystyk. Ciekawe ile już jest skasowanych w Polsce tych nowych 5 😄
Ratm Opublikowano Niedziela o 20:51 Opublikowano Niedziela o 20:51 (edytowane) Mówisz, masz... 🙂 https://autoblog.spidersweb.pl/pierwsze-nowe-bmw-m5-rozbite-w-polsce Edytowane Niedziela o 20:51 przez Ratm Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac
Brak_nazwy Opublikowano Niedziela o 21:09 Opublikowano Niedziela o 21:09 2 godziny temu, J.D. napisał(a): Es nie jest odpowiednikiem 5er. wczesniej lexus miał isa, gsa oraz lsa. Później postanowili, ze dla naszego rynku zrobią 2w1 i zamiast isa i gsa powstał es. Takie coś ni w dupe, ni w oko. Ani tam silnika, ani tam napędu, ani tam możliwości konfiguracji. A ls to nie mój budżet. To jest ten sam segment E, obecny ES jest bezpośrednim następcą GS i jest od niego nawet większy. Brak możliwości konfiguracji to standard w azjatyckich autach, a brak silników to polityka UE, bo w Stanach można go kupić z V6. Na naszym rynku nie ma IS-a z sedanów.
LeśnyDziad Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu (edytowane) W dniu 22.11.2024 o 20:40, J.D. napisał(a): Nie do końca przekonuje mnie gloryfikowanie g30. Miałem f10 i był to świetny samochód (2.0d b47). Mam g30 z tym samym silnikiem i o dziwo…pracuje on zupełnie inaczej (wiec ten w f10 był wyjątkowy, albo ten w g30 to śmietnik), ale jakbym porównał kulturę pracy mojego silnika w g30 oraz diesla 1.6 z Forda transita (nie wiem dokładnie jako to model, ale to taki mały vanik, jak caddy), którego mam w firmie, to BMW mogłoby iść na korepetycje do forda. Ja wiem, ze moje g30 to jakiś super pechowy egzemplarz, ale nie mogę się doczekać, aż przyjdzie g60, bo mam już dość tego dziadostwa, którym obecnie jeżdżę. No właśnie może nie masz tego samego silnika, w opisie masz 518d, a w f10 mogłeś mieć 520d. Miałem trójkę 320d a później 318d i faktycznie silniki chodziły zupełnie inaczej - zdaje się, że choć pojemność ta sama 2,0l to inny jest układ wtryskowy i 18d zwyczajnie bardziej klepie (oczywiście jest słabszy, jest też kilka innych różnic, jak np. brak klap w kolektorze). Teraz znów mam 20d, jest ciszej i lepiej. Edytowane 14 godzin temu przez LeśnyDziad
J.D. Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu 2 godziny temu, LeśnyDziad napisał(a): No właśnie może nie masz tego samego silnika, w opisie masz 518d, a w f10 mogłeś mieć 520d. Miałem trójkę 320d a później 318d i faktycznie silniki chodziły zupełnie inaczej - zdaje się, że choć pojemność ta sama 2,0l to inny jest układ wtryskowy i 18d zwyczajnie bardziej klepie (oczywiście jest słabszy, jest też kilka innych różnic, jak np. brak klap w kolektorze). Teraz znów mam 20d, jest ciszej i lepiej. W f10 tez miałem 518d.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się