Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Gdybym patrzył tylko na parametry to bym nic nie kupił 🙂 

Tak można wszystkie szukać w każdym modelu. Dlaczego W213 jest lepsze od G30, a mając oba modele kocham G60? hmmmm Motoryzacja to nie tylko cyferki itp. Gdybym szukał luksusu to kupiłbym Maybacha, a i tam by ludzie marudzili, ze nie ma tego i tego, a że ciężkie....

 

Toyota Corolla VI Kombi  - zobacz jaką ma średnicę zawracania.

Edytowane przez kivlov
Opublikowano

Posiadasz to auto? Jeździłeś?  a może tylko na pokazie demo, albo pokonałeś minimum 2 tyś km? Czy tylko po obrazkach oceniasz pojazd? Poczekam na nastepce G60 i będzie lament, jak to G60 to jednak była klasa...... o G30 kazdy pisał  przy premierze Bueee.....

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, Rufio napisał(a):

Z cyframi nie będę dyskutował, piszę o faktach a nie wrażeniach.

 

Jak dla mnie, samochód jest do jeżdżenia, nie do analizowania. Dostałem demo na 4 dni i to było wystarczające, żeby się przekonać do zakupu. 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, J.D. napisał(a):

Jak dla mnie, samochód jest do jeżdżenia, nie do analizowania. Dostałem demo na 4 dni i to było wystarczające, żeby się przekonać do zakupu. 

Wam naprawdę nie przeszkadzają wymiary tej nowej 5? Samochód jest 6 cm krótszy od BMW 7 G11. Nie chciało im się zrobić dwóch platform dla elektryka oraz spalinówki, przez co ten samochód jest jak czołg a nie broni się ilością miejsca w środku. Jednak Audi czy MB mają swoje elektryki jako inne modele, chyba choć nie jestem pewien, to chyba nie wyszedł żaden model w którym spalinówkę dostosowano pod elektryka, a nie odwrotnie. Jakość wykończenia teraz w każdej marce przeżywa downgrade. Mnie brak dociągów nie przeszkadza, czy nagłośnienia za 20k - naprawdę mało ludzi to brało, a jak wiemy audiofile mogą te samochody oddać do firm, które zrobią z samochodów sale koncertową. Mnie najbardziej drażni to piano black na konsoli centralnej... Jest w każdym samochodzie, który wychodzi. Od Audi A3 po Panamere i się nie da w konfiguratorach zamówić fabrycznie np. aluminium, carbonu tylko można na własną rękę to wymienić, albo chociaż okleić ppf/okleiną carbon. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Wymiary przeszkadzają? Jeżdżę ok 2 tys km tygodniowo z tego 60% trasa, 40% miasto i nie mam żadnego problemu z parkowaniem. Fakt jestem można powiedzieć zawodowym kierowcą i kompletnie nie mam problemu z jazda i parkowaniem. Czyli ludzie co mają 7 czy klasę S to im to przeszkadza? Wiem, ze czasami wystają na parkingach, ale nie zawsze i chyba każdy ma tego świadomość, że nie wszytskieparkingu są PREMIUM 😄 

Opublikowano
53 minuty temu, GrzegorzKo napisał(a):

Wam naprawdę nie przeszkadzają wymiary tej nowej 5? Samochód jest 6 cm krótszy od BMW 7 G11. Nie chciało im się zrobić dwóch platform dla elektryka oraz spalinówki, przez co ten samochód jest jak czołg a nie broni się ilością miejsca w środku. Jednak Audi czy MB mają swoje elektryki jako inne modele, chyba choć nie jestem pewien, to chyba nie wyszedł żaden model w którym spalinówkę dostosowano pod elektryka, a nie odwrotnie. Jakość wykończenia teraz w każdej marce przeżywa downgrade. Mnie brak dociągów nie przeszkadza, czy nagłośnienia za 20k - naprawdę mało ludzi to brało, a jak wiemy audiofile mogą te samochody oddać do firm, które zrobią z samochodów sale koncertową. Mnie najbardziej drażni to piano black na konsoli centralnej... Jest w każdym samochodzie, który wychodzi. Od Audi A3 po Panamere i się nie da w konfiguratorach zamówić fabrycznie np. aluminium, carbonu tylko można na własną rękę to wymienić, albo chociaż okleić ppf/okleiną carbon. 

Zawsze chciałem mieć kilka centymetrów więcej…

No dobra, tak na poważnie i bez głupot- dla mnie czuć różnice w gabarytach między g30 i g60. G30 parkowaniem w garażu maksymalnie na dwa razy (jak sąsiad stanął jak upośledzony), g60 w tych samych warunkach na 4 razy. Ale jak już w tym wątku kilka razy wspominałem - oglądałem a6 (dla mnie padaka), oglądałem a7 (niby spoko, ale to już stary model No i za te same pieniądze to jednak wolałem BMW lub MB), oglądałem MB w214 (który jak dla mnie niczym nie bije g60, a w dodatku 2 salony miały mnie głęboko w dupie i 3 miesiące prosiłem się o…możliwość umówienia z doradzcą w salonie, żeby pokazał mi samochód, który widziałem tylko w internecie- finalnie pozycja za kierownica to dla mnie dramat) i nie znalazłem alternatywy dla g60. 
Gdyby lexus nadal robił odpowiednik 5er, na pewno nim bym się zainteresował. Ale nie robi. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
19 godzin temu, J.D. napisał(a):

Zawsze chciałem mieć kilka centymetrów więcej…

No dobra, tak na poważnie i bez głupot- dla mnie czuć różnice w gabarytach między g30 i g60. G30 parkowaniem w garażu maksymalnie na dwa razy (jak sąsiad stanął jak upośledzony), g60 w tych samych warunkach na 4 razy. Ale jak już w tym wątku kilka razy wspominałem - oglądałem a6 (dla mnie padaka), oglądałem a7 (niby spoko, ale to już stary model No i za te same pieniądze to jednak wolałem BMW lub MB), oglądałem MB w214 (który jak dla mnie niczym nie bije g60, a w dodatku 2 salony miały mnie głęboko w dupie i 3 miesiące prosiłem się o…możliwość umówienia z doradzcą w salonie, żeby pokazał mi samochód, który widziałem tylko w internecie- finalnie pozycja za kierownica to dla mnie dramat) i nie znalazłem alternatywy dla g60. 
Gdyby lexus nadal robił odpowiednik 5er, na pewno nim bym się zainteresował. Ale nie robi. 

W Lexusie odpowiednikiem jest ES, ale tam to dopiero jest porażka w silnikach, nie ma 4x4, nawet haka nie można zamówić.

Opublikowano
W dniu 23.11.2024 o 12:10, --maly-- napisał(a):

To odróżniało premium od reszty. G60 już nie jest premium jest konkurencją dla passata czy superba ale i tak wygra z nimi technologią. 

Tak na szybko co było a nie ma. Sufit alcantara, deska i boczki skóra wraz z opcjami individual, audio prawdziwy bowers, soft close, podwójne szyby, night vision z wyłapowaniem pieszych i zwierzyny. Pomijając już detale jak listwy progowe itp wg mnie ogromny downgrade z modelu na model. 

Dla ludzi którzy kupują 520d w podstawie nie ma to znaczenia ale w przypadku 550e jest już inaczej bo chciało by się mieć coś premium a nawet w M5 szału nie ma bo doszła jedynie alcantara na suficie a akurat w tych modelach często klienci szaleli i powstawały piękne konfiguracje. 

Suift czarna alcantara jest w opcji. Samochód jest cichszy w środku niż poprzednik z klejonymi szybami. Auto jest też dużo sztywniejsze, te 100 kg różnicy to dodatkowe żelastwo (pewnie żeby chronić baterię), w testach zderzeniowych się tak nie składa - w Niemczech były już dwa czołowe zdarzenia, kierowcy przeżyli bez dużych obrażeń, w pojeździe z przeciwka niestety trupy.

Dla mnie jedynym problemem jest brak 3-litrowej benzyny saute. Moim zdaniem te PHEV-y będą się sypać (zimą zimne starty przy porannym wyprzedzaniu, latem praca na wodzie 0w12). To jest fajne jak ktoś chce samochód na krótki leasing i zwrot. Do 3 litrowego diesla też nie chcę dopłacać prawie 100 koła samej akcyzy, bo przez ten cały osprzęt, depefy srefy nie będzie trwalszy niż 2 litrowa jednostka. 

Opublikowano
17 minut temu, Brak_nazwy napisał(a):

W Lexusie odpowiednikiem jest ES, ale tam to dopiero jest porażka w silnikach, nie ma 4x4, nawet haka nie można zamówić.

Es nie jest odpowiednikiem 5er. 
wczesniej lexus miał isa, gsa oraz lsa. Później postanowili, ze dla naszego rynku zrobią 2w1 i zamiast isa i gsa powstał es. Takie coś ni w dupe, ni w oko. Ani tam silnika, ani tam napędu, ani tam możliwości konfiguracji. A ls to nie mój budżet. 

Opublikowano
Godzinę temu, Brak_nazwy napisał(a):

Suift czarna alcantara jest w opcji. Samochód jest cichszy w środku niż poprzednik z klejonymi szybami. Auto jest też dużo sztywniejsze, te 100 kg różnicy to dodatkowe żelastwo (pewnie żeby chronić baterię), w testach zderzeniowych się tak nie składa - w Niemczech były już dwa czołowe zdarzenia, kierowcy przeżyli bez dużych obrażeń, w pojeździe z przeciwka niestety trupy.

Dla mnie jedynym problemem jest brak 3-litrowej benzyny saute. Moim zdaniem te PHEV-y będą się sypać (zimą zimne starty przy porannym wyprzedzaniu, latem praca na wodzie 0w12). To jest fajne jak ktoś chce samochód na krótki leasing i zwrot. Do 3 litrowego diesla też nie chcę dopłacać prawie 100 koła samej akcyzy, bo przez ten cały osprzęt, depefy srefy nie będzie trwalszy niż 2 litrowa jednostka. 

To jest faktycznie plus dużych ciężkich samochodów. Czołówka z X7 czy nawet tą 2 tonową 5 jadąc jakimś hyundaiem sprzed 10 lat dobrze się nie skończy. Mnie takie rzeczy nie cieszą, bo wypadki to są rzeczy jakich oby było jak najmniej, ale dzięki za przywołanie takich statystyk. Ciekawe ile już jest skasowanych w Polsce tych nowych 5 😄 

Opublikowano
2 godziny temu, J.D. napisał(a):

Es nie jest odpowiednikiem 5er. 
wczesniej lexus miał isa, gsa oraz lsa. Później postanowili, ze dla naszego rynku zrobią 2w1 i zamiast isa i gsa powstał es. Takie coś ni w dupe, ni w oko. Ani tam silnika, ani tam napędu, ani tam możliwości konfiguracji. A ls to nie mój budżet. 

To jest ten sam segment E, obecny ES jest bezpośrednim następcą GS i jest od niego nawet większy. Brak możliwości konfiguracji to standard w azjatyckich autach, a brak silników to polityka UE, bo w Stanach można go kupić z V6. Na naszym rynku nie ma IS-a z sedanów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.