Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 8.11.2024 o 09:09, SieKieR napisał(a):

Nie wiem jak sprawuje się nagłośnienie B&W ale ja jestem zawiedziony HK w moim G60. Fakt dopłata do HK nie była duża ale dla mnie po prostu gra to kiepsko. O ile jeśli słucham cicho jest przyzwoicie to jeśli ktoś lubi mocno to przesterowany dźwięk jest już obecny od 75%-80% skali głośności. Słabo, bardzo słabo. Jeżdżę też służbowo Skodą Octavią i nagłośnienie standardowe za które się nie dopłaca i nie ma żadnej marki gra mocniej bez przesterów.

To problem głośników czy słabego wzmacniacza HK?

Pamiętam jak odebrałem swoją X3 kilka lat temu to wracając do domu byłem mega zniesmaczony jakością grania (mam co prawda tylko HiFi), ale z dnia na dzień było tylko lepiej, a teraz moim zdaniem gra całkiem ładnie (mam porównanie z innym autem, w którym jest beats audio) - więc możliwe, że membrany muszą się lekko "wypracować". Podobne wrażenie miałem z zawieszeniem, pierwsze kilometry były dziwne. 

Opublikowano

Koła 21 & Zawieszenie adaptacyjne Professional

Czy ktoś użytkuje i może podzielić się opinią jak z komfortem na takim zestawie?

Jestem w trakcie zamówienia, Koła 21 wyglądają obłędnie ale zależy mi też na komforcie, dlatego dołożyłem do konfiguracji zawieszenie adaptacyjne, ponieważ tam jest możliwości wyboru sport/komfort.

 

 Cytuj

Opublikowano
Godzinę temu, ryb55 napisał(a):

Są akcesoryjne do dokupienia Alu lub Carbon 

Możesz podesłać link? 

Opublikowano
4 minuty temu, Kinio_24 napisał(a):

Mam oryginalny komplet listwę Alu z logiem M na sprzedaż 

IMG_8557.jpeg

Jaka cena?

Opublikowano

Do tej pory nie mogę zrozumieć jak można wypuścić zestaw listw ochronnych tylko na przód. Rozumiem sprzedaż osobno przód, osobno tył, ale brak dostępności tyłu słaby.

Opublikowano
W dniu 19.11.2024 o 11:03, Kinio_24 napisał(a):

600 zł za 2 szt , kupiłem sobie lecz wstawiłem carbonowe 

 

IMG_8557.jpeg

IMG_8556.jpeg

pokaż jak wyglądaja carbony na żywo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, --maly-- napisał(a):

Jeszcze ze dwa modele i trzeba będzie sobie kierownicę dokupować...

😄 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Wiecie co jest ciekawe? Jestem na wielu zagranicznych grupach i forach dotyczących G60. W większości, ludzie mega jarają się tymi samochodami i są z nich zadowoleni. Tylko w Polsce wylewa się tyle gorzkich żali na G60.

Opublikowano

Ja zapytałem Chata GPT. Opinie są zróżnicowane…

 

The reception of the new BMW 5 Series G60 among enthusiasts and owners appears to be mixed. Here are the main points based on discussions in forums and reviews:

 

Positive Feedback:

 

1. Modern Design and Classic Appeal: Many enthusiasts appreciate the G60’s modern updates while retaining the recognizable BMW sedan aesthetics. It is often praised for balancing contemporary elements with its heritage design  .

2. Improved Driving Dynamics: The handling and ride comfort, especially in models equipped with BMW’s advanced suspension systems, are receiving positive reviews. Many note that it offers a smooth and powerful drive .

3. Electrification Options: The introduction of the electric i5 version, alongside hybrid and ICE options, is seen as a positive step forward. The electric variant’s power and range are appreciated, even if some want more variety in drivetrains .

 

Criticisms:

 

1. Grille Design: The grille design has been divisive. Some feel it is overly large or poorly integrated with the rest of the front fascia, describing it as awkward compared to previous models .

2. iDrive 8 Interface: The touchscreen-based iDrive 8 system has drawn complaints for being less intuitive and distracting to use while driving, especially for those accustomed to physical controls .

3. Price and Customization Options: A few forum members expressed disappointment with pricing, especially for specific configurations like the hybrid models, and some note that customization options may feel limited in certain markets  .

 

Overall, the G60 has a strong following among BMW enthusiasts, but the new design and tech-heavy interior are polarizing. It appeals to those looking for electrified options and modern aesthetics but might alienate purists seeking more traditional BMW elements.

  • Lubię to 1
Opublikowano
10 godzin temu, J.D. napisał(a):

Wiecie co jest ciekawe? Jestem na wielu zagranicznych grupach i forach dotyczących G60. W większości, ludzie mega jarają się tymi samochodami i są z nich zadowoleni. Tylko w Polsce wylewa się tyle gorzkich żali na G60.

Jakoś niewiele widzę osób, które jeździły F10 albo G30 i są zachwycone G60. To nie jest złe auto,ale wad ma jednak sporo. 

Fakt, że wielu tych wad nawet nie dostrzegą osoby jeżdżące wcześniej inną marką. 

Opublikowano
Godzinę temu, przemekk23 napisał(a):

Jakoś niewiele widzę osób, które jeździły F10 albo G30 i są zachwycone G60. To nie jest złe auto,ale wad ma jednak sporo. 

Fakt, że wielu tych wad nawet nie dostrzegą osoby jeżdżące wcześniej inną marką. 

Nie do końca przekonuje mnie gloryfikowanie g30. Miałem f10 i był to świetny samochód (2.0d b47). Mam g30 z tym samym silnikiem i o dziwo…pracuje on zupełnie inaczej (wiec ten w f10 był wyjątkowy, albo ten w g30 to śmietnik), ale jakbym porównał kulturę pracy mojego silnika w g30 oraz diesla 1.6 z Forda transita (nie wiem dokładnie jako to model, ale to taki mały vanik, jak caddy), którego mam w firmie, to BMW mogłoby iść na korepetycje do forda. Ja wiem, ze moje g30 to jakiś super pechowy egzemplarz, ale nie mogę się doczekać, aż przyjdzie g60, bo mam już dość tego dziadostwa, którym obecnie jeżdżę. 

Opublikowano
W dniu 22.11.2024 o 09:04, J.D. napisał(a):

Wiecie co jest ciekawe? Jestem na wielu zagranicznych grupach i forach dotyczących G60. W większości, ludzie mega jarają się tymi samochodami i są z nich zadowoleni. Tylko w Polsce wylewa się tyle gorzkich żali na G60.

Bo nie ma dociągów i audio za 30 koła, bez tego to już Polak nie kupi, haha

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Brak_nazwy napisał(a):

Bo nie ma dociągów i audio za 30 koła, bez tego to już Polak nie kupi, haha

To odróżniało premium od reszty. G60 już nie jest premium jest konkurencją dla passata czy superba ale i tak wygra z nimi technologią. 

Tak na szybko co było a nie ma. Sufit alcantara, deska i boczki skóra wraz z opcjami individual, audio prawdziwy bowers, soft close, podwójne szyby, night vision z wyłapowaniem pieszych i zwierzyny. Pomijając już detale jak listwy progowe itp wg mnie ogromny downgrade z modelu na model. 

Dla ludzi którzy kupują 520d w podstawie nie ma to znaczenia ale w przypadku 550e jest już inaczej bo chciało by się mieć coś premium a nawet w M5 szału nie ma bo doszła jedynie alcantara na suficie a akurat w tych modelach często klienci szaleli i powstawały piękne konfiguracje. 

  • Lubię to 2
Opublikowano

Wyłapywanie pieszych i zwierzyny jest i działa bardzo dobrze i świetnie to wygląda w AR.

Ogólnie sama jazda i wygoda jest dużo lepsza od BMW G30 czy Mercedesa W213, którego nadal jeszcze posiadam w sowim garażu. Żona jest zakochana w nowym pojeździe. Wygląda w m pakiecie pro i felgami 20" to sztos, na żywo to robi robotę.... G30 brałem pod uwagę kupując W213 i niestety BMW wtedy nie dało rady 🙂 

  • Moderatorzy
Opublikowano

AleTylko, że w G60 jest porażka silnikowa.

Albo padaczki 200KM

Albo od razu grubo, hybryda plug in lub duży diesel.

Pod względem użytkowym G60 jest gorsze niż G30

 

Porównanie 520d:

Bagażnik:

Większy G30 530l  vs G60 520l

Srednica zawracania:

Zwrotniejsze G30 12.0m G60 12,3m

Pojemność baku:

G30 66l  G60 60l, mniejszy zasięg w G60

Waga G60 cięzsze o 100kg = gorsze osiagi, większe spalanie

G60 większy współcznynnik oporu, w efekcie  w teście WLTP, G60 więcej pali.

Większa ładowność o 40kg dla G30.

 

 

No i kij, technicznie gorzej, ale nawet w G60 nie mogę sobie pomacać skóry na desce.

W BMW serii 4 z 2016r mogę sobie pomacać Nappe na desce rozdzielczej...., no siedzę na skórze z merynosów,.

Nie na  skórze z plasikowego węża czy tam innych włokien. Przypomina to burgery sojowe o smaku wołowiny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.