kivlov Opublikowano 1 Listopada Udostępnij Opublikowano 1 Listopada Zamówiony 24 lutego wczoraj odbiór 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 1 Listopada Udostępnij Opublikowano 1 Listopada Ps. Nigdzie nie znajdę schowka na okulary słoneczne? Macie jakieś na to patenty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mg85 Opublikowano 2 Listopada Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 9 godzin temu, kivlov napisał(a): Ps. Nigdzie nie znajdę schowka na okulary słoneczne? Macie jakieś na to patenty? Chińszczyzna, ale się sprawdza u mnie i mogę polecić, czyli schowek zamiast cykorki. Pierwszy lepszy link: https://allegro.pl/oferta/schowek-na-okulary-przeciwsloneczne-do-samochodu-15326145279 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brak_nazwy Opublikowano 2 Listopada Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 21 godzin temu, kivlov napisał(a): 20 procent na 520d xdrive? Panowie wczoraj odebrałem swoja czarną bestię, ale za nic nie mogę znaleźć schowka na okulary - nie ma go w standardzie? więcej niż 20% dawali na koniec poprzedniego kwartału, ale tylko na touring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryb55 Opublikowano 2 Listopada Udostępnij Opublikowano 2 Listopada z każdym silnikiem czy tylko 20d? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 2 Listopada Udostępnij Opublikowano 2 Listopada Czy ktoś poradził sobiez zainstalowanie e-SIM w samochodzie, mam multi sim w play i chciałbym dodać to do BMW lecz jakoś nie moge nic zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 2 Listopada Udostępnij Opublikowano 2 Listopada Mam jeszcze jeden problem, gdyż nie mogę włączyć AR - cały czas mam komunikat: augmented view dostepny po ok 10 min.... Ma ktoś na to jakiś sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratm Opublikowano Niedziela o 08:45 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:45 Musisz dłużej jechać 😜 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brak_nazwy Opublikowano Niedziela o 20:09 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 20:09 W dniu 2.11.2024 o 13:55, ryb55 napisał(a): z każdym silnikiem czy tylko 20d? z każdym niewchodzącym w wyższą akcyzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witexus Opublikowano Poniedziałek o 19:32 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 19:32 W dniu 2.11.2024 o 12:02, Brak_nazwy napisał(a): więcej niż 20% dawali na koniec poprzedniego kwartału, ale tylko na touring 22% teraz na Touring 520d xdrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderatorzy Rufio Opublikowano Poniedziałek o 20:09 Moderatorzy Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 20:09 Chyba nikt tego nie kupuje skoro dają na nowy model 22% rabatu. W zeszłym roku na schodzący model G31 dawali 24% http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryb55 Opublikowano Poniedziałek o 20:17 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 20:17 A jaki jest rabat na 6 cylindrowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekk23 Opublikowano Poniedziałek o 20:51 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 20:51 (edytowane) Rabaty z tego co piszecie są gigantyczne, jak na świeżutki model. Takiego czegoś nie dają nawet w Audi w schodzącym modelu A6, gdzie można dostać w zależności od silnika pomiędzy 10 a 20 %. O Mercedesie już nie wspominam. Ciekawe czy ta polityka rabatowa przy G60 rzeczywiście podyktowana jest tak słabą sprzedażą. Edytowane Poniedziałek o 20:51 przez przemekk23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witexus Opublikowano Wtorek o 06:13 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 06:13 9 godzin temu, przemekk23 napisał(a): Rabaty z tego co piszecie są gigantyczne, jak na świeżutki model. Takiego czegoś nie dają nawet w Audi w schodzącym modelu A6, gdzie można dostać w zależności od silnika pomiędzy 10 a 20 %. O Mercedesie już nie wspominam. Ciekawe czy ta polityka rabatowa przy G60 rzeczywiście podyktowana jest tak słabą sprzedażą. Na audi a6 czy a7 bez większego problemu wynegocjowalem 21,5%. Jest koniec roku, lepiej sprzedac na większym rabacie niż w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzet Opublikowano Wtorek o 13:58 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 13:58 Pewnie widzieliście newsy w ostatnim czasie - jest spowolnienie, wiele marek planuje cięcia. Popyt siedzi, a rok zaraz się skończy, więc jakoś trzeba podratować sprzedaż. Ja w ubiegłym miesiącu wykupiłem G30 LCI z leasingu (z dociągami ofc xD) i… spokojnie sobie poczekam, poobserwuje rynek. Mam jeszcze 2 lata gwarancji. Może nowa ósemka GC będzie spełniać oczekiwania, a jak nie to zobaczymy co przyniesie lift G60 i W214 (z eklasą mam problem z tylnymi lampami, które totalnie mi nie leżą z tymi elblematami MB w środku). Co do Bowersa - akurat rozmawiałem ze znajomym, który jest dźwiękowcem w Harmanie (pod Harmanem jest marka Bowersa) - o samym przypadku G60 mi nie mówił, ale ogólnie: Bowers dziś oferuje dwa systemy. Tańszy i droższy i po prostu - z tego co ja rozumiem - BMW zdecydowało się na wybór tego tańszego, a ekipa z HK dostarczyła sprzęt i go dostroiła do tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witexus Opublikowano Wtorek o 14:27 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 14:27 27 minut temu, wzet napisał(a): Pewnie widzieliście newsy w ostatnim czasie - jest spowolnienie, wiele marek planuje cięcia. Popyt siedzi, a rok zaraz się skończy, więc jakoś trzeba podratować sprzedaż. Ja w ubiegłym miesiącu wykupiłem G30 LCI z leasingu (z dociągami ofc xD) i… spokojnie sobie poczekam, poobserwuje rynek. Mam jeszcze 2 lata gwarancji. Może nowa ósemka GC będzie spełniać oczekiwania, a jak nie to zobaczymy co przyniesie lift G60 i W214 (z eklasą mam problem z tylnymi lampami, które totalnie mi nie leżą z tymi elblematami MB w środku). Co do Bowersa - akurat rozmawiałem ze znajomym, który jest dźwiękowcem w Harmanie (pod Harmanem jest marka Bowersa) - o samym przypadku G60 mi nie mówił, ale ogólnie: Bowers dziś oferuje dwa systemy. Tańszy i droższy i po prostu - z tego co ja rozumiem - BMW zdecydowało się na wybór tego tańszego, a ekipa z HK dostarczyła sprzęt i go dostroiła do tego auta. Nie jestem audiofilem, ale czuc różnice w g60 między HK, a Bowers. Dlatego zdecydowałem sie dopłacić te 290ozl po zniżkach za Bowers. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Członkowie klubu stuffman Opublikowano Środa o 08:21 Członkowie klubu Udostępnij Opublikowano Środa o 08:21 Niby sprzedaży nie ma, więc dają duże rabaty ale na furę czekasz pół roku... Dziwne tez te rzeczy z audio, skoro H&K i B&W to jedna marka. W G60 jest dostępny H&K tam około 450W tak jak we wszystkich BMW dotychczas i topowy B&W około 650W, czyli słabszy niż dotychczas, za to w nowym X3 dali topowe granie około 750W i nazywa się H&K🫣 Moje babyBmw: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=227956no i eM: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=322283 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzet Opublikowano Środa o 13:53 Udostępnij Opublikowano Środa o 13:53 Może inaczej. Marki są dwie, ale działają w jednej grupie Harman. A to już w jaki sposób systemy rozdzielane są między modelami to już zależy od managerów BMW. Techniczne dostrajanie, dobór komponentów jest po stronie dostawcy, zapewne w ramach ustalonego budżetu. https://car.harman.com/solutions/car-audio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brak_nazwy Opublikowano Środa o 16:13 Udostępnij Opublikowano Środa o 16:13 7 godzin temu, stuffman napisał(a): Niby sprzedaży nie ma, więc dają duże rabaty ale na furę czekasz pół roku... Dziwne tez te rzeczy z audio, skoro H&K i B&W to jedna marka. W G60 jest dostępny H&K tam około 450W tak jak we wszystkich BMW dotychczas i topowy B&W około 650W, czyli słabszy niż dotychczas, za to w nowym X3 dali topowe granie około 750W i nazywa się H&K🫣 Wydaje mi się, że te rabaty wynikają z CAFE, tj. przygotowali wyższe ceny już wyjściowo, żeby potem nie podnosić od nowego roku i mogą sobie rabatami to dyskretniej i elastyczniej modulować, patrząc na strukturę sprzedaży EV/PHEV/spalinowe w ciągu roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietras85 Opublikowano Środa o 17:28 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:28 W temacie nagłośnienia to z tego co mi wiadomo system B&W w g60 używa amplitunera HK i bazuje na Logic7, czyli tak samo jak zestaw HK, więc pod kątem amplitunera to prawdopodobnie to samo - tyle, że w B&W ma on większą moc wyjściową (zgaduje, że ze względu na większą ilość głośników). Główna różnica to nieco lepsza jakość głośników po stronie B&W. Gdyby to porównać do nagłośnienia dostępnego w g30, to możemy powiedzieć, że aktualny B&W w g60 to podkręcony/poprawiony HK w g30 a HK w g60 to poprawiony/podkręcony hi-fi w g30. B&W w g30 w porównaniu z B&W w g60 to zupełnie inne nagłośnienie. O tyle o ile jeszcze sama jakość głośników jest ciut lepsza w g30 i nie odgrywa tak dużego znaczenia o tyle amplitunery, przetwarzanie dźwięku i ich moce wyjściowe to dwie różne bajki. Pomimo pewnego downgradu w dostępnym systemie nagłośnienia w g60 względem g30, uważam że to słuszny kierunek zmian - bardziej nakierowany pod klienta. Za nieduże pieniądze można bowiem kupić sobie przyzwoite nagłośnienie, które będzie grało lepiej niż HK z poprzedniej generacji. Co prawda wypadł nam z opcji ten prawilny B&W, ale nie oszukujmy się, prawie nikt go nie brał ze względu na wysoką cenę. Po wybitne audio szło się do wyspecjalizowanych w tej dziedzinie firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brak_nazwy Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu W dniu 6.11.2024 o 18:28, Pietras85 napisał(a): W temacie nagłośnienia to z tego co mi wiadomo system B&W w g60 używa amplitunera HK i bazuje na Logic7, czyli tak samo jak zestaw HK, więc pod kątem amplitunera to prawdopodobnie to samo - tyle, że w B&W ma on większą moc wyjściową (zgaduje, że ze względu na większą ilość głośników). Główna różnica to nieco lepsza jakość głośników po stronie B&W. Gdyby to porównać do nagłośnienia dostępnego w g30, to możemy powiedzieć, że aktualny B&W w g60 to podkręcony/poprawiony HK w g30 a HK w g60 to poprawiony/podkręcony hi-fi w g30. B&W w g30 w porównaniu z B&W w g60 to zupełnie inne nagłośnienie. O tyle o ile jeszcze sama jakość głośników jest ciut lepsza w g30 i nie odgrywa tak dużego znaczenia o tyle amplitunery, przetwarzanie dźwięku i ich moce wyjściowe to dwie różne bajki. Pomimo pewnego downgradu w dostępnym systemie nagłośnienia w g60 względem g30, uważam że to słuszny kierunek zmian - bardziej nakierowany pod klienta. Za nieduże pieniądze można bowiem kupić sobie przyzwoite nagłośnienie, które będzie grało lepiej niż HK z poprzedniej generacji. Co prawda wypadł nam z opcji ten prawilny B&W, ale nie oszukujmy się, prawie nikt go nie brał ze względu na wysoką cenę. Po wybitne audio szło się do wyspecjalizowanych w tej dziedzinie firm. Dzisiaj wzmocnienie jest tanie, wszystko chodzi na wzmacniaczach klasy D, które jakością doścignęły A/B, co było kiedyś nie do pomyślenia (a kontrolą basu je nawet prześcigają). Dlatego nie ma co porównywać cen samego wzmocnienia teraz i nawet 10 lat temu. Można kupić obecnie wzmacniacz stereo HiFi o mocy ponad 200 wat na kanał za 500 zł i to gra bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieKieR Opublikowano 13 godzin temu Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Nie wiem jak sprawuje się nagłośnienie B&W ale ja jestem zawiedziony HK w moim G60. Fakt dopłata do HK nie była duża ale dla mnie po prostu gra to kiepsko. O ile jeśli słucham cicho jest przyzwoicie to jeśli ktoś lubi mocno to przesterowany dźwięk jest już obecny od 75%-80% skali głośności. Słabo, bardzo słabo. Jeżdżę też służbowo Skodą Octavią i nagłośnienie standardowe za które się nie dopłaca i nie ma żadnej marki gra mocniej bez przesterów. To problem głośników czy słabego wzmacniacza HK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brak_nazwy Opublikowano 12 godzin temu Udostępnij Opublikowano 12 godzin temu Godzinę temu, SieKieR napisał(a): Nie wiem jak sprawuje się nagłośnienie B&W ale ja jestem zawiedziony HK w moim G60. Fakt dopłata do HK nie była duża ale dla mnie po prostu gra to kiepsko. O ile jeśli słucham cicho jest przyzwoicie to jeśli ktoś lubi mocno to przesterowany dźwięk jest już obecny od 75%-80% skali głośności. Słabo, bardzo słabo. Jeżdżę też służbowo Skodą Octavią i nagłośnienie standardowe za które się nie dopłaca i nie ma żadnej marki gra mocniej bez przesterów. To problem głośników czy słabego wzmacniacza HK? Krótka odpowiedź - głośniki, długa - system gra jako system i tego nie da się tak łatwo rozbić, ale generalnie w jakości brzmienia najważniejsze są - akustyka pomieszczenia (co jest słabe w samochodzie z definicji), potem głośniki, potem długo długo nic i dopiero jakość źródła (DAC) i wzmocnienie. Jak głośniki mają słabą efektywność to potrzebujesz dużo większej mocy wzmacniacza. Dwa razy większa moc wzmocnienia to przyrost głośności o raptem 3db. Dlatego takie porównanie 500W vs 1000 W jest mylące, ten drugi z tym samym zestawem głośników zagra ledwie słyszalnie głośniej, a nie dwa razy głośniej. Ale jak włożysz głośniki o wyższej efektywności, to przy tej samej mocy wzmacniacza może być dużo głośniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witexus Opublikowano 11 godzin temu Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) 13 minut temu, Brak_nazwy napisał(a): Krótka odpowiedź - głośniki, długa - system gra jako system i tego nie da się tak łatwo rozbić, ale generalnie w jakości brzmienia najważniejsze są - akustyka pomieszczenia (co jest słabe w samochodzie z definicji), potem głośniki, potem długo długo nic i dopiero jakość źródła (DAC) i wzmocnienie. Jak głośniki mają słabą efektywność to potrzebujesz dużo większej mocy wzmacniacza. Dwa razy większa moc wzmocnienia to przyrost głośności o raptem 3db. Dlatego takie porównanie 500W vs 1000 W jest mylące, ten drugi z tym samym zestawem głośników zagra ledwie słyszalnie głośniej, a nie dwa razy głośniej. Ale jak włożysz głośniki o wyższej efektywności, to przy tej samej mocy wzmacniacza może być dużo głośniej. Mimo wszystko roznica miedzy hk i bowers jest wyczuwalna i warto dolozyc te 2800zl🙂 Edytowane 11 godzin temu przez witexus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brak_nazwy Opublikowano 11 godzin temu Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu 1 minutę temu, witexus napisał(a): Btw wzrost o 3db to podwojenie siły dźwięku, dla przykladu 100db vs 110 to nie jest wzrost o 10% 🙂 To samo napisałem, przeczytaj jeszcze raz. Natomiast dla nas, jako dla użytkowników ucha i mózgu te 3 db to ledwie słyszalny wzrost głośności. Zmiana głośności o 0,5 db jest praktycznie niesłyszalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się