Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Także mam drewno, ale jeździłem Airmatic i to całkowicie inna jazda.

Jakie można uzyskać rabaty na 550E?

Opublikowano (edytowane)

Można zamawiać u dealerów 540d ceny dla touringa od 355tys, 299km

 

 

Edytowane przez Damipo
  • Lubię to 1
Opublikowano
17 godzin temu, Damipo napisał(a):

Można zamawiać u dealerów 540d ceny dla touringa od 355tys, 299km

 

 

Czyli z mocą zrobili ten sam manewr co z 740d i na papierze pokazują zaniżoną wartość. No ale Unia sama się o to prosi 😁👌

Opublikowano

Ciekawe jakie kwoty w sedanie i parametry ma wersja 540D xDrive. I czy warto dopłacać względem 520D xDrive?

Opublikowano

Jeśli to jest 70 tys. różnicy między 520D i 540D to moim zdaniem zdecydowanie warto dopłacić do R6. Osiągi i brzmienie silnika nieporównywalne. Miałem 520D i o ile przy przyspieszeniu 0-100 było całkiem nieźle (jeśli przesiadasz się z auta niższej klasy), to dynamika autostradowej jazdy z 2-3 osobami na pokładzie pozostawiała wiele do życzenia. 

Poza tym z tego co widzę to już wybrałeś auto, więc te pytania to chyba już tylko po to, żeby utwierdzić się w swoim wyborze?

Opublikowano

Wiadomo kiedy pojawi się 540d w konfiguratorze? 

Z tym 530i to już przesądzone ze nie bedzie na rynek EU? Ten silnik by mi najbardziej odpowiadał, mam go teraz w G30 i nie potrzeba mi więcej mocy, a 540d to już jednak 3.0, więc akcyza większa. 

540d ma w podstawie xdrive czy jest to opcja tak jak w 520d 

Opublikowano

Mam możliwość jeszcze wymiany silnika tylko termin dostawy 2 miesiące później i trochę dużo kasy do dopłaty. No i chyba dużo gorsze parametry względem 540d w G30. Jeszcze sie mocno zastanawiam, ale patrząc na moje przebiegi i jazdę (dynamiczna, ale bezpieczna i rozsądna) to ogólnie rzadko kiedy przekraczam nawet 130km/h

  • Członkowie klubu
Opublikowano
W dniu 24.05.2024 o 12:47, scooterek napisał(a):

Czyli z mocą zrobili ten sam manewr co z 740d i na papierze pokazują zaniżoną wartość. No ale Unia sama się o to prosi 😁👌

co masz na myśli, że na papierze? na serio mają więcej? ile więcej?

Opublikowano

Nie wiem czy zaniżone skoro G60 540D ma 5,2 do setki, gdzie o ile dobrze pamiętam G30 540D miał 4,6s

Opublikowano

Generalnie BMW często zaniża moc i moment obrotowy. Nie są to jakieś kosmiczne wartości. Dla przykładu F30 330i w serii miało 252 a na hamowni miałem 271 KM. M3 G80 w serii 510, na hamowni 530 KM, moment też miało 20-30 nm większy. 

Nie wiem jak jest z 740d o którym pisze kolega, może to jeszcze jakiś inny przypadek 😄.

Opublikowano
16 godzin temu, stuffman napisał(a):

co masz na myśli, że na papierze? na serio mają więcej? ile więcej?

Jak zapewne wiesz, w niektórych krajach płaci się składkę AC zależnie od mocy silnika. Podobnie ma się sprawa z emisją, jak silnik jest lekko zdławiony to mniej zanieczyszcza. Stąd magiczne 299KM, a nie np. 300KM. A fabrycznie Beemki często mają więcej niż w papierach, tak jak pisze kolega. Ile więcej ? nie dowiemy się dopóki ktoś tego nie zabierze na hamownię.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
42 minuty temu, scooterek napisał(a):

Jak zapewne wiesz, w niektórych krajach płaci się składkę AC zależnie od mocy silnika. Podobnie ma się sprawa z emisją, jak silnik jest lekko zdławiony to mniej zanieczyszcza. Stąd magiczne 299KM, a nie np. 300KM. A fabrycznie Beemki często mają więcej niż w papierach, tak jak pisze kolega. Ile więcej ? nie dowiemy się dopóki ktoś tego nie zabierze na hamownię.

Ale to łatwo mogą puszczać różne wersje softu na różne rynki np. w Belgii, tym bardziej, że w X5 40d ma aż 350 koni.

Jest 540d drive w konfiguratorze. 303 konie, 5,2 s do setki, cena od 340 koła.

Opublikowano (edytowane)

A właśnie dziś przeczytałem informacje o kolejnym lifcie serii 3 i tam jest 340d o mocy 340km to w tej serii 5 to jakiś absurd nie wspominając już o serii 7 🙂

Edytowane przez kivlov
  • Moderatorzy
Opublikowano

To nie lift G20, to kosmetyczne zmiany jak nowa kierownica czy kryształowy przełącznik" biegów i nowe wzory felg.

Opublikowano

Panowie, może ktoś z Was się bardziej orientuje, bo ja głupieje w tym konfiguratorze, tam wszystko jest opisane tak, że nic z tego nie wynika.

Czy aby mieć bezkluczykowy dostęp (mówię tu jedynie o opcji, że kluczyk mam w kieszeni i auto sięsamo otwiera/zamyka - nie o jakiś dostępach ze smartfona, smartwatcha czy innego ustrojstwa) muszę wykupić pakiet Travel? 

To samo jeżeli chodzi o klapę bagażnika - bez pakietu travel będe musiał zamykać ją ręką? Chcę miec w aucie jedynie guzik w klapie bagaznika do zamykania, jakies czujniki na noge itp nie są mi do niczego potrzebne. 

Idąc dalej - pakiet M pro - czym sie rozni ten M pro zewnątrz/wewnątrz względem linii M pakiet, którą rzecz jasna biorę, dodaje ten pakiet a auto na miniaturce jest takie samo jak przed dodaniem. Chciałbym mieć spoiler tylny, który mozna dobrac bez pakietu oraz m shadowline i kierownice M, ale bron boze nie chce tych nerek iconic glow bo wyglada to wiesniacko. 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz bmw wszystko wrzuca w pakiet i nie da się dokupić pojedyńczej opcji musisz cały pakiet. Pakiety są zrobione tak że prawie nie da się ich nie brać bo w każdym jest kilka zbędnych opcji ale jedna must have. 

Opublikowano

Tu masz racje, ale często też mają w podstawie te funkcje a te pakiety są jedynie ich rozszerzeniem. Oczywiscie opisane jest tak, aby każdy się nie połapał.

Kontaktowalem sie z salonem ostatnio w sprawie jednej funkcji i tak:

Pakiet innowacji: "Urządzenia mobilne podłącza się bezpośrednio przez Bluetooth®, Wi-Fi lub USB. Integracja smartfonów umożliwia korzystanie z najpopularniejszych aplikacji na centralnym wyświetlaczu"

W wyposazeniu standardowym nie ma nic o tym, że mozna podlaczyc telefon do auta co wydalo mi sie absurdalne w 2024r więc zapytalem i co się okazuje w podstawie możemy normalnie łączyć smartfona za pomoca android auto/applecar, a ten pakiet innowacji tylko rozszerza to o jakieś tam gesty itp. 

To samo tempomat: w pakiecie jest tempomat aktywny, te systemy asystujace plus/profesional jedynie zwiekszaja funkcje autonomiczne pojazdu typu trzymanie się drogi itp

Dlatego tożsame pytanie zrodzilo mi się apropo zamykania klapy bagaznika - czy w podstawie mam ten guzik na klapie i ona się zamknie a ten pakiet travel jedynie doklada mi czujniki ze moge sobie noga otworzyc? 

Zadzwonie jutro do dealera i zapytam się, jak bede mial info dodam post. 

 

Opublikowano

Czyli nie trzeba kupić nic dodatkowo, aby mieć aktywny tempomat? Salon wprowadził mnie w błąd i nakazał wybrać pakiet coś tam pro, aby mieć aktywy tempomat.

Co do dostępu do auta to dodatkowo wziąłem digital key nikt nie jest w stanie mi wyjaśnić jak dokładnie to działa jeżeli nie mam keeylesgo cyzli apkietu travel 

Co do tej klapy to tak samo ciekawy temat, auto za takie pieniądze, a trzeba dokupić takie rzeczy?
🙂 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.