Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 16.02.2024 o 09:37, Borsuczek napisał(a):

Jest trzecią częścią składową Pakietu Travel obok "dostępu komfortowego" oraz "Systemu Travel & Comfort" 😜

Jak bedziesz korzystal z DigitalKey to stopą nie otworzysz 😞

System domykania drzwi by sie przydal w tym pakiecie. U mnie trzeba mocniej trzasnac zeby sie zamknely.

 

Opublikowano
8 godzin temu, hajdut napisał(a):

Jak bedziesz korzystal z DigitalKey to stopą nie otworzysz 😞

System domykania drzwi by sie przydal w tym pakiecie. U mnie trzeba mocniej trzasnac zeby sie zamknely.

 

A nie prawda, mam tylko telefon i otwieranie i zamykanie nogą działa.

  • Lubię to 1
Opublikowano

A pytanie mam też na temat "Drive Recorder" (wideorejestrator?) - czy to jest w jakimś pakiecie, czy standard? Szukałem i nie ma nic w wyposażeniu, a fajnie byłoby nie mieć kabelków wiszących przy kokpicie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, freeq93 napisał(a):

A pytanie mam też na temat "Drive Recorder" (wideorejestrator?) - czy to jest w jakimś pakiecie, czy standard? Szukałem i nie ma nic w wyposażeniu, a fajnie byłoby nie mieć kabelków wiszących przy kokpicie.

Ale to chyba nie działa tak jak się spodziewasz, a przede wszystkim nie jest to tej jakości.

Tzn... lepszy taki niż żaden, ale i tak może się nie przydać.

 

Musi być kod wyposażeniu 6DR.

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 1.03.2024 o 13:52, luk_byd napisał(a):

Ale to chyba nie działa tak jak się spodziewasz, a przede wszystkim nie jest to tej jakości.

Tzn... lepszy taki niż żaden, ale i tak może się nie przydać.

 

Musi być kod wyposażeniu 6DR.

Ah, czyli dalej pozostaje zwykła kamerka? Także pora zacząć research.

 

Dzięki 🙂 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za 10lat będą tylko Chinskie auta jak Europa się nie ogarnie. Chińczyk wiedział co robi z tym wiruskiem to był początek. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, --maly-- napisał(a):

Za 10lat będą tylko Chinskie auta jak Europa się nie ogarnie. Chińczyk wiedział co robi z tym wiruskiem to był początek. 

a żeby ten świrus był od Chin a nie od "globalistów" trzęsących za wszystko ( black rock , vanguard etc ) to nie byłoby tak źle 😉 

male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)

Pamiętam jak w 2011/2012 roku wchodziło F30, to sporo osób całkiem serio zastanawiało się tutaj, czy nie kupować E90 z końcówki produkcji, bo to nowe F30 to niesamowite badziewie. Tak jest prawie za każdym razem. Chociaż teraz te obawy mogą niestety okazać się mocno uzasadnione.

Oglądałem w salonie G60 na przełomie sierpnia i września 2023 r. Sprzedawca od razu zaczął tłumaczyć, że to egzemplarz przedprodukcyjny, wiele części jest z drukarki 3D, a ostatecznie auto będzie prezentowało się dużo lepiej. Było widać, że chłop jest wyraźnie zażenowany tym jak to wygląda. Podobne uczucie taniości i tandety w aucie za pół bańki towarzyszyło również mi.

Niestety też przymierzam się do zakupu czegoś co zastąpi moje G30. Nie spodziewałem się, że będzie to takie trudne. Liczyłem na zakup 540i a tutaj taka lipa. Te hybrydy plug-in jakoś niespecjalnie mnie przekonują. Czy ten diesel R6 u nas jest pewny? Nigdzie nie mogę znaleźć potwierdzenia. Chociaż też nie do końca jestem przekonany. Jechałem ostatnio z tym silnikiem w X5 30d. Wiem że dużo cięższe auto niż 5er, ale wrażenia z jazdy autostradą były nawet gorsze niż moim dwulitrowym 530i.

Edytowane przez przemekk23
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wszedłem w konfigurator G61.

Fakt, że jest na razie tylko 520xd.

Teraz mam G31 LCI 540xi.

Podsumujmy G61 vs G31:

- osobna szyba otwierana brak

- komforty niełamane oparcie

- lasery brak

- dociąganie drzwi brak

- deska w skórze brak

- ogrzewanie postojowe jest bo nie znalazłem?

- tapicerka albo plastik z węża strażackiego, albo od razu Merino. Brak pośrednich skór. 

Coś średnie to premium.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.03.2024 o 11:35, Rufio napisał(a):

Wszedłem w konfigurator G61.

Fakt, że jest na razie tylko 520xd.

Teraz mam G31 LCI 540xi.

Podsumujmy G61 vs G31:

- osobna szyba otwierana brak

- komforty niełamane oparcie

- lasery brak

- dociąganie drzwi brak

- deska w skórze brak

- ogrzewanie postojowe jest bo nie znalazłem?

- tapicerka albo plastik z węża strażackiego, albo od razu Merino. Brak pośrednich skór. 

Coś średnie to premium.

Ogrzewanie postojowe akurat jest, dziwne że i tego nie wycięli. Ale przede wszystkim:
- nie ma opcji masażu, a do tego te komforty z G60 są jakieś takie...ubogie w komfort
- audio Bowers & Wilkins z G60 to parodia tego zestawu znanego z G30 (w G60 śmieszna cena, moc zestawu jeszcze bardziej śmieszna, a efekt końcowy bym powiedział - tragikomiczny)
- nie ma zapachów Ambient Air
- nie ma reflektorów laserowych
- nie ma cichego domykania drzwi
- nie ma Night Vision (choć tu akurat cięcia nastąpiły już na etapie G30 LCI)
- nie ma podsufitek z alcantary
- nie ma kluczyka z wyświetlaczem
- za prawdziwą skórę, a nie plastikowy skaj trzeba dopłacić w zależności od wersji od 11 do 15k
- liczyłem też, że w następcy G30 pojawi się możliwość doposażenia samochodu w lepsze szyby lub przynajmniej lepszą czołową (akustyczną/atermiczną), ale nic z tego
- ogólne wrażenie jest przygnębiające i tandetne. Zrobi wrażenie chyba jedynie na dotychczasowych właścicielach Skody w wyposażeniu Ambition. Coraz mniej premium w tym premium.

O silnikach szkoda nawet pisać, bieda. Ani V8 ani nawet porządnego R6.

Za to jest podświetlana atrapa chłodnicy i kilka gierek na chińskim ekranie przykręconym do deski kilkoma wkrętami 😄 Już się ustawiam w kolejce po G60 🤣
 

Edytowane przez s0nar
  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 9.03.2024 o 11:35, Rufio napisał(a):

 

- tapicerka albo plastik z węża strażackiego

 

😂👍

jeszcze do tego brak porządnego ambientu : -w drzwiach przednich jest niecałe 10cm ,a w tylnych jedynie małe światło przy klamce 

-brak tapicerowanych osłon przeciwsłonecznych

- brak dopasowania koloru pasów bezpieczeństwa do koloru tapicerki

czy poduszka powietrzna kierowcy jest obszyta skórą , czy kolejna guma prosto w twarz ?

BMW nie pisze że 5er jest produktem premium , my użytkownicy mamy to określić , dla mnie nie jest

Opublikowano
6 godzin temu, Krakus3 napisał(a):

czy poduszka powietrzna kierowcy jest obszyta skórą , czy kolejna guma prosto w twarz ?

Najprawdopodobniej nie jest obszyta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ostatnio oglądałem egzemplarz w skórze a większości jest w skaju. W tym ze skórą deska rozdzielcza i boczki były pokryte czymś podobnym do fotela raczej skóra. Nie było widać szycia można to było zauważyć na rogu ale nie była plastikowa była raczej skórzana. 

Domykania drzwi bardzo brakuje audio B&W to taki harman kardon jeżeli chodzi o jakość. 

Prawda jest taka że fajne 5er powinno dzisiaj kosztować ok 600tyś żeby zachować jakość przy tej inflacji. W G60 najmocniejsza benzyna czyli 550e 500KM z bateriami wychodzi w okolicy 400tyś po rabacie więc tak to wygląda muszą być oszczędności ale wg mnie zlotym środkiem byłaby możliwości doplacenia za lepsze materiały tu i tam domykanie drzwi, alcantare na suficie itd. 

Edytowane przez --maly--
  • Lubię to 1
  • Moderatorzy
Opublikowano

540d
Premiera pewnie koniec maja. Konfiguracja w czerwcu. Lipiec produkcja.

 

Opublikowano

No więc tak. Nowy Mercedes E450, R6, 381 KM plus silnik elektryczny, miękka hybryda. Skóra nappa, domykanie, lepsze audio, deska w skórze, masaż, ambient air, pneumatyka i skrętna tylna oś plus parę innych rzeczy.

Rabat na dzień dobry 9 %, wychodzi 430 tys. brutto.

W środku może trochę odpustowo, ale wszystko spasowane i wygląda „w miarę premium”, w odróżnieniu od G60.

Chyba niestety po 12 latach pora na pożegnanie z 5er…

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, Ponta napisał(a):

550e w hybrydzie ma 489 KM i startuje od 380k zł.
 

Po doposażeniu ceny będą zbliżone. Niby 100 KM więcej w BMW, ale masa większa o 250 kg. Nie ma też części wyposażenia dostępnego w Mercedesie. No i G60 w środku wygląda jednak niezbyt luksusowo, z zewnątrz to już kwestia gustu.

Edytowane przez przemekk23
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 17.03.2024 o 19:35, Rufio napisał(a):

No to jak komuś mało mocy w E klasie to jest już E53 AMG z R6

https://evomagazine.pl/aktualnosci/mercedes-amg-wprowadza-do-oferty-nowe-e53-z-3-litrowym-r6-turbo,aid,952

Z samego spalinowego jest 449KM, moc systemowa 580 KM. I jest 3.8s do setki.

I to jest fajna hybryda a nie to dziadostwo z C63s. 

Opublikowano
W dniu 17.03.2024 o 19:35, Rufio napisał(a):

No to jak komuś mało mocy w E klasie to jest już E53 AMG z R6

https://evomagazine.pl/aktualnosci/mercedes-amg-wprowadza-do-oferty-nowe-e53-z-3-litrowym-r6-turbo,aid,952

Z samego spalinowego jest 449KM, moc systemowa 580 KM. I jest 3.8s do setki.

Szkoda, że w sedanie pojemność bagażnika tylko 370l. No i Mercedes nie podaje ile to przytyło. 

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przez kilka godzin testowałem 520d. Mało dynamiczne, przechyla się, słabe hamulce, zupełny brak responsywności na kierownicy, słabe tłumienie drobnych nierówności (auto na zwykłych 19", żadne runflaty). Bardzo dobre wyciszenie (ale silnik nieprzyjemnie warczy), wnętrze bardziej przestronne niż w G30, ale zdecydowanie bardziej surowe i zupełnie nie premium. Dźwięk z HK rozczarowujący. Do tabletów pewnie bym się przyzwyczaił, z konieczności tylko. Ogólnie rozczarowanie, na pewno nie kupię. Może gdyby chociaż to auto było ładne... Ale nie jest, do Mercedesa nawet się nie umywa.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.