Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 4.12.2023 o 23:53, Leeo napisał(a):

 Totalnie mnie rozczarowała seria 5, ponownie.

rozumiem że miałeś okazję jeździć nową G60 w Dieslu ? jeśli  tak , proszę  opisać jak odbierasz to auto w porównaniu do Twojego g30 518d pod wzgledem : wyciszenia i komfortu amortyzacji 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.12.2023 o 21:19, --maly-- napisał(a):

Niestety chyba jesteśmy świadkami końca motoryzacji jaką znaliśmy i to dosłownie z modelu na model. W tej chwili samochód ma być już tylko urządzeniem, które spełnia funkcję a nie perfekcyjnym, dopracowanym gadżetem. Młodzi lewicowi europejczycy nie wymagają zbyt wiele i producenci się dopasowują. Mlodzi najchętniej wsiedli by do auta podali adres i niech auto samo jedzie a oni nos w telefon i na fejsa. Jak tak dalej pójdzie w ciągu pięciu lat naprawdę nie będzie już w BMW modelu wartego kupna. Wtedy trzeba przyznać że Tesla pozamiata rynek jeżeli Europa będzie szła w tym kierunku. Powiem wam tak tylko w roli podsumowania. Mam w domu X5 M60i, mam M3 a najlepiej mi się jeździ statym F10 i E82. Będę się rozglądał za możliwie najfajniejszym F10 żeby mieć na długie lata bo to naprawdę świetny model. Jak wszystkie BMW będą takie jak G60 to ja nie chcę tym jeździć.

Z Twojego postu wynika, że "lewacka ideologia" doprowadzi do upadku europejskiej motoryzacji i triumfu Tesli. Tesla przede wszystkim stawia na rozwój autonomicznej jazdy, multimedia i ochronę środowiska, więc jest "lewacka". BMW jest lepsze, ponieważ łączy to z radością z jazdy. Dlaczego Tesla ma pozamiatać rynek, a BMW upaść? Stare F10 jest lepsze od Tesli i nowego BMW?

Edytowane przez Borsuczek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Jakość i design nowego BMW 5 są takie że czy to tesla czy bmw nie robi różnicy a tesla ma lepsze multimedia i ceny. 

Jeżeli BMW serii 3 pójdzie w kierunku serii 5 to Tesla model 3 zyska bardzo dużo bo jest po prostu tania. 

Może przesadziłem z tym że BMW nie poradzi sobie z konkurencją ale po prostu nie będzie niczym specjalnym nawet na tle takiego badziewia jak Tesla.

Co do starej f10 w tym samochodzie po prostu wszystko jest tak jak powinno być.

1. W F10 mam fizyczne guziki nie muszę odwracać wzroku żeby cokolwiek ustawić w klimatyzacji, podgrzewaniu czy innych multimediach. Wiem dokładnie gdzie jest każdy guzik jest to mega wygodne i bezpieczne. 

2. Mam prawdziwy licznik na którym dokładnie widzę prędkość, dokładnie widzę obroty i wiele innych informacji na tych nowych wyświetlaczach kompletnie nic nie widać pomijając aspekt wizualny są po prostu bezużyteczne. Trzeba poświęcić sporo czasu żeby wyczytać to co chcemy a podczas jazdy nie ma na to czasu.

3. Nagłośnienie audiobw F10 mimo że to zwykłe hifi gra po prostu pięknie aż się chce słuchać i zazwyczaj w F10 słucham dużo i głośno. W x5 mam hk, w m3 hk i w obydwu audio gra nijak. Kompletnie bez polotu płytko, matowo słucham aby słuchać. Dodatkowo dzięki wyciszeniu w f10 na zewnątrz słychać niewiele w odróżnieniu od tych nowych modeli gdzie słychać dokładnie słowa każdego utworu i brzęczące plastiki. 

4. F10 kompletnie nie reaguje na podmuchy wiatru jest przyklejone do drogi. Możemy się zrelaksować i w ogóle nie trzeba uważać na trasie. Każdy nowy model BMW jak jest wiatr odczuwamy to za kierownicą i musimy korygować tor jazdy. M340, m3, x5 we wszystkich to samo. Zwłaszcza trzeba się pilnować jak raz są panele dźwiękochłonne a raz nie ma bo wtedy podmuch powoduje nawet zmianę pasa.

5. W F10 układ kierowniczy jest naturalny dokładnie wiemy co się dzieje z kołami (w e60 jeszcze lepiej) a w nowych modelach nawet m3 to jak gra na playstation. Nie ma żądnej informacji zwrotnej.

5. Fotele komforty w F10 wymiatają (w e60 jeszcze lepiej). Nowe X5 ma bardzo twarde fotele mimo że to komfort nie umywa się do tego co jest w F10 tam siedzę jak na kanapie przed telewizorem. 

6. F10 można wyłączyć start stop i auto normalnie jeździ. M60i jak wszystkie nowe BMW to miękka hybryda bez możliwości wyłączenia systemu. Gaśnie dojeżdżając do świateł, gaśnie zwalniając przed skrzyżowaniem i tak dalej i tak dalej. Mega upierdliwe i powoduje opóźnienie jak chcemy przyśpieszyć.

7.  Silnik w F10 (535i) pracuje tak że nie słychać go na wolnych obrotach często zapominam go nawet wyłączyć. Podczas jazdy brzmi miło dla ucha i naturalnie nie ma sztucznych dzwieków. Wszystkie nowe BMW mają tak głośne wtryskiwacze że chodzą naprawdę głośno a na zimnym silniku jak popsute. Dodatkowo dźwięki wydawane do wnętrza przez głośniki są bardzo nienaturalne i słabe. 

8. Wyciszenie wnętrza w F10 jest rewelacyjne. Nie słychać nic ani z drogi ani wiatru. Wszystkie nowe BMW mają kompletnie nie wyciszone drzwi i nadkola co powoduje że słyszymy każdy przejeżdżający samochód oraz mocny szum z opon. No i wspomnianą już muzykę słyszy każdy dookoła. 

9. Jakiś przełącznik zamiast skrzyni biegów to też kompletna porażka. Gdy chcemy szybko zmienić kierunek przód, tył manewrując trzeba tego dziadostwa szukać jest to po prostu niewygodne. 

Ostatnie 5 dni moje F10 stało na mrozie od -1 do -8. W środku było kilka butelek wody itd i żadna nawet nie zamarzła. G80 przestało jedną noc na dworzu i wszystko w środku zamarzło na kamień. Taka jest różnica w izolacji wnętrza. 

Można tak długo ale już mi się nie chce.Tak jak napisałem na początku po prostu w F10 wszystko jest tak jak powinno być a w nowych modelach z każdym kolejnym jest po prostu gorzej. Nowa G60 dla mnie tragedia. We wnętrzu nic nie ma. Materiały słabe, drzwi zamykają się jak w Skodzie Fabii itd itd jeżeli już na pierwszy rzut oka tyle widać to dalej będzie tylko gorzej.

Kupując nowe modele zawsze sobie tłumaczyłem nie będzie tak źle przyzwyczaję się i gówno prawda wszystko co mnie od początku denerwowało nadal mi przeszkadza a później doszło jeszcze wiele kwiatków. 

Wkurza mnie że producent robi klienta w balona i sprzedając samochód za worek kasy sprzedaje produkt słabej jakości. Próbuje oszukać klienta na wielu sprawach maskując niedoskonałości. Zabieranie poszczególnych elementów jak wygłuszenia maski i plastiki oslonowe w G20, sterowanie gestem, otwieranie bagażnika nogą to wszystko było w pierwszych rocznikach teraz nie ma.

W X5 lci zabrali keyless z tylnych klamek, zabrali możliwość złożenia foteli od strony bagażnika itd itd. Kupując nowy samochód wysokiej klasy zawsze czujemy niedosyt zamiast cieszyć się z produktu premium. Tak nie powinno być i klienci nie powinni tego akceptować a przechodzimy z tym do normalności. 

 

Edytowane przez --maly--
  • Lubię to 5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, --maly-- napisał(a):

1. W F10 mam fizyczne guziki nie muszę odwracać wzroku żeby cokolwiek ustawić w klimatyzacji, podgrzewaniu czy innych multimediach. Wiem dokładnie gdzie jest każdy guzik jest to mega wygodne i bezpieczne. 

A w Tesli czy nowej serii 5 mozna powiedziec "BMW, its cold"

 

4 godziny temu, --maly-- napisał(a):

2. Mam prawdziwy licznik na którym dokładnie widzę prędkość, dokładnie widzę obroty i wiele innych informacji na tych nowych wyświetlaczach kompletnie nic nie widać pomijając aspekt wizualny są po prostu bezużyteczne. Trzeba poświęcić sporo czasu żeby wyczytać to co chcemy a podczas jazdy nie ma na to czasu.

Headup display

 

4 godziny temu, --maly-- napisał(a):

5. Fotele komforty w F10 wymiatają (w e60 jeszcze lepiej). Nowe X5 ma bardzo twarde fotele mimo że to komfort nie umywa się do tego co jest w F10 tam siedzę jak na kanapie przed telewizorem. 

W F10 przed liftem sa lepsze niz po. ogolnie im nowsze - tym mniejsze i mniej wygodne, twardsze.

 

4 godziny temu, --maly-- napisał(a):

6. F10 można wyłączyć start stop i auto normalnie jeździ. M60i jak wszystkie nowe BMW to miękka hybryda bez możliwości wyłączenia systemu. Gaśnie dojeżdżając do świateł, gaśnie zwalniając przed skrzyżowaniem i tak dalej i tak dalej. Mega upierdliwe i powoduje opóźnienie jak chcemy przyśpieszyć.

Mam G21 MHD i nie ma za bardzo opoznien

 

4 godziny temu, --maly-- napisał(a):

8. Wyciszenie wnętrza w F10 jest rewelacyjne. Nie słychać nic ani z drogi ani wiatru. Wszystkie nowe BMW mają kompletnie nie wyciszone drzwi i nadkola co powoduje że słyszymy każdy przejeżdżający samochód oraz mocny szum z opon. No i wspomnianą już muzykę słyszy każdy dookoła. 

W G30 mam lepsze wyciszenie niż F10;

G20 mam lepsze wyciszenie niż F30.

Nie wiem jak w G60 jest ale slyszalem ze jest cicho.

 

 

Ogólnie to się zgadzam ale niby model jazdy autonomicznej G60 przewyzsza to co jest w Tesli i jest nieomylne

Opublikowano
19 godzin temu, Krakus3 napisał(a):

rozumiem że miałeś okazję jeździć nową G60 w Dieslu ? jeśli  tak , proszę  opisać jak odbierasz to auto w porównaniu do Twojego g30 518d pod wzgledem : wyciszenia i komfortu amortyzacji 

Tak, jeździłem 2.0d xd. Ciężko mi odnieść się obiektywnie do 518d, bo już prawie rok bez niej, ale odniosę się do x3 20d xd, którą jechałem bezpośrednio przed g60. Głupio zabrzmi, ale mi x3 wydawała się lepiej wyciszona niż g60. A pamiętam, że kiedyś hejtowałem ten model właśnie przez porównanie do g30 518d i ogromną przewagę g30 pod względem komfortu, jakości i niewielki ubytek na dynamice jazdy względem 20d w x3 i w 518d rwd. Teraz jak wsiadłem do 540 na komfortach, to różnica była dużo bardziej widoczna. Wysiadłem z jazdy próbnej i oboje z żoną spojrzeliśmy na siebie i poza oczami handlowca padły te same słowa „do bani”. No kurcze, naprawdę chciałem się przekonać do g60, próbowałem 3x. Nie mogę. Liczę na to, że jak będą leciały z naszej strony te niepochlebne opinie, to może zrobią mini lifting i coś się zmieni w jakości, a jak nie to przede wszystkim w cenie. Choć już teraz wydaje się, że niedługo wskoczą dobre rabaty… chyba że narzekających nie aż tak dużo jak mi się wydaje 😉 

  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, maciej_cie napisał(a):

Brejking ńjus: zarząd BMW po analizie postów na forum bmw-klub postanowił zrobić lifting G60 natychmiast.

idealnie i wróći 540i 😄😜 i 550i 

Edytowane przez wehyr
male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 7.12.2023 o 01:40, Borsuczek napisał(a):

BMW jest lepsze, ponieważ łączy to z radością z jazdy

Roznie z tym juz jest, zeby byla radosc z jazdy auta musza byc zwinne i sie dobre prowadzic.

Masa wspolczesnych BMW rosnie w zastraszajacym tempie, co generacja to dochodzi 100-200kg.

Uklad kierowniczy BMW tez nie wyroznia sie dzis niczym na plus w stosunku do konkurencji w takiej 3-er/5-er, jest co najwyzej srednio/neutralnie.

Z chwila wypadniecia z oferty silnikow 6 i 8 cylindrowych BMW utraci swoja glowna przewage w stosunku do konkurencji bo jakosciowo/materialowo widzimy jak jest (slabo i nie lepiej niz u konkurencji), soft jest zastepowany Android Auto/Apple Car Play a ten dziala tak samo w i5 M60 jak i w Renault Talismanie.

Teraz jeszcze wypadla polowa opcji premium z konfiguratora ktora mogla odrozniac takie 520d od Passata 2.0 TDI.

Na dzisiaj BMW broni sie jeszcze na pewno wyciszeniem, komfortem jazdy (zawieszenie) i z pewnoscia prestizem marki na ktory pracowali sto lat.

W dniu 7.12.2023 o 08:40, --maly-- napisał(a):

 

W X5 lci zabrali keyless z tylnych klamek, 

 

Mozesz to potwierdzic bo nie chce mi sie wierzyc?

Tzn ja mialem tak w F30 LCI, tylne klamki nie mialy CA i byl to olbrzymi fakap i wstydliwa oszczednosc, dzieci podchodzily pierwsze do auta i musialy czekac na zewnatrz az ja pierwszy chwyce za klamke.

A jednoczesnie uzywajac F10 wszystkie klamki mialy CA.

W nowej trojce G20 juz jednak wstawili CA do wszystkich klamek wiec myslalem ze wycofali sie rakiem z tak zle pojetej oszczednosci.

Jezeli mowimy o X5 to dla mnie brak CA w tylnych klamkach to bylby deal breaker, tak po prostu, dla zasady, nie przystoi marce i segmentowi po prostu.

PS. Nowa piatka G60 - podstawowa kierownica nie jest skorzana, jest ze skaju.

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mogę potwierdzić bo mam polifta a nawet mialem przedlifta i polifta na raz. W M50d były klamki keyless z tyłu w M60i nie ma co jest mocno denerwujące jak ktoś jeździ z rodziną. Zostaje używanie opcji otwierania samochodu po zbliżeniu ale to też wcale nie jest dobre rozwiązanie bo jak kręcimy się gdzieś przy samochodzie to cały czas się otwiera i zamyka. Bez sensu. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Rufio napisał(a):

Dziwne, w G31 LCI ma w tylnych klamkach keyless.

no to pytanie za 100 punktow jak to wyglada w G60, zwrocil ktos uwage podczas jazdy testowej?

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Rufio napisał(a):

Dziwne, w G31 LCI ma w tylnych klamkach keyless.

Wszystkie X5 do E70 do G05 miały dopiero w LCI zabrali.

E90 też z tego co pamiętam miało, f30 nie miało, g20 prelci miala a lci nie jeździłem wiec nie wiem ale w G80 z tabletem mam.

Edytowane przez --maly--
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

ciekawy jestem zbiornik do płynu spryskiwaczy ile ma litrów w G60 ? w G30 ponad 4L co jest bardzo wygodne w takiej pogody jesienno zimowej,  leję cały  pojemnik, i nie muszę co chwilę uzupełnić 

Dziękuję @Leeo 👍🏼wynika z tego że jest regres jeśli chodzi o wyciszenie i komfort amortyzacji w porównaniu  do G30 , a szkoda😒 , zostaje jeszcze temat audio , tym sie zajmę osobiście , tylko musze znaleźć sztukę z B&W 

Edytowane przez Krakus3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, --maly-- napisał(a):

Wszystkie X5 do E70 do G05 miały dopiero w LCI zabrali.

E90 też z tego co pamiętam miało, f30 nie miało, g20 prelci miala a lci nie jeździłem wiec nie wiem ale w G80 z tabletem mam.

Juz znalazlem odpowiedz apropo CA z amerykanskiego forum wlasciciela i5 M60, przecieram oczy ze zdumienia, takie oszczednosci sa po prostu zenujace jak na segment E premium i cene w konfiguratorze 🫤

https://g60.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2065879

"No comfort access sensors on the rear door"

Komentarz apropo wnetrza standardowy:

"One of my biggest concerns was the cheap(er) materials inside. While I'm not going to say it's amazing, I will say it feels solid, but also doesn't feel all too luxurious for the price point either. Harder plastic pieces, the cheaper looking grille right on the top of the dash you see all the time. And the door armrest is not all too comfortable on longer trips. However, at least things like interaction bar look good, plastic doesn't creak or give way. Looks to be a combination of cost cutting, emphasis on recycled materials, and maybe even some weight savings. It's good enough, but wish it was better."

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
20 minut temu, adamjttk napisał(a):

Juz znalazlem odpowiedz apropo CA z amerykanskiego forum wlasciciela i5 M60, przecieram oczy ze zdumienia, takie oszczednosci sa po prostu zenujace jak na segment E premium i cene w konfiguratorze 🫤

https://g60.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2065879

Więc dlaczego kupił to auto? Zmusili go? 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Borsuczek napisał(a):

Więc dlaczego kupił to auto? Zmusili go? 🙂

Bo czymś trzeba jeździć. Ja kupiłem poliftowe X5 mimo że jest gorsze od przedlifta ale jakie było wyjście? U konkurencji jest jeszcze gorzej. Dramat żeby przy tak drogich autach wybierać gorsze zło zamiast cieszyć się z nowego nabytku ale taki mamy chory świat. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, --maly-- napisał(a):

Bo czymś trzeba jeździć. Ja kupiłem poliftowe X5 mimo że jest gorsze od przedlifta ale jakie było wyjście? U konkurencji jest jeszcze gorzej. Dramat żeby przy tak drogich autach wybierać gorsze zło zamiast cieszyć się z nowego nabytku ale taki mamy chory świat. 

Ja podejrzewam że wyższe cięcia są związane ze znaczącym wzrostem kosztów energii oraz galopująca nie tylko u nas inflacja. Nie jest łatwo na klientów przerzucić wszystkie koszty, bo ludzie niechętnie płacą wyższe ceny nominalnie.

Jak mówimy dziś o cenie 600tys, to trzeba sobie uświadomić że to jest realnie ta sama cena co 400tys 10 lat temu jak kupowało się F10.

Jak do tego dołożymy kary za co2, śrubowanie norm spalin, ciśnienie na sustainability, to efekt mamy w postaci gorszej jakości. A że przy okazji BMW trochę sobie marzę chce podbić i z pewnością w oparciu o jakieś badania, wycina a to progi a to CA na tylnych klamkach, to jest słabe.

Nie zgodze się natomiast, ze nie ma zupełnie alternatyw, co najwyżej ze nie ma alternatyw w tej samej cenie. Ale alternatywy są - jest Porsche, którego ceny nominalne też galopują w górę. Albo mamy Teslę, której ceny galopują w dół dodatkowo napędzając trend obniżania jakości aut. Tylko w przypadku Tesli trzeba przełknąć gorzką pigułkę jeszcze gorszej jakości oraz tych związanych z koniecznością posiadania napędu elektrycznego oraz paru innych kompromisow. Dziś Tesla bije i5 na głowę zasięgiem i efektywnością napędu elektrycznego, wielkością wnętrza i paroma drobniejszymi elementami, a i5 dla mnie bije na głowę Teslę w większości z pozostałych kategorii.

 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, Borsuczek napisał(a):

Więc dlaczego kupił to auto? Zmusili go? 🙂

Pytasz w kontekscie braku CA w tylnych klamkach?

Przeciez o takich rzeczach dowiadujesz sie po zakupie.

Wiedziales o tym do wczoraj? Albo zwrociles uwage podczas 30-60min jazdy testowej?

W konfiguratorze producent NIGDZIE o tym nie wspomina i jest to niejako oszukiwanie klienta skoro w poprzedniej wersji bylo, slabe to po prostu.

To samo z kierownica - czy producent gdzies wspomina ze podstawowa kierownica jest ze skaju? Nie, pisze za to przewrotnie ze sportowa kierownica jest skorzana.

Tylko co z tego jezeli w G30 wszystkie byly skorzane i przecietny klient w ogole nie zwroci na to uwagi przez to.

Z audio jest to samo w G60, HK ma teraz 200W, tyle co podstawowe hifi w G30 a Bowers ma 600W, tyle co HK w G30 - to jest zwykle oszukiwanie klienta.

4 godziny temu, BMFun napisał(a):

Ja podejrzewam że wyższe cięcia są związane ze znaczącym wzrostem kosztów energii oraz galopująca nie tylko u nas inflacja. Nie jest łatwo na klientów przerzucić wszystkie koszty, bo ludzie niechętnie płacą wyższe ceny nominalnie.

Jak mówimy dziś o cenie 600tys, to trzeba sobie uświadomić że to jest realnie ta sama cena co 400tys 10 lat temu jak kupowało się F10.

Jak do tego dołożymy kary za co2, śrubowanie norm spalin, ciśnienie na sustainability, to efekt mamy w postaci gorszej jakości. A że przy okazji BMW trochę sobie marzę chce podbić i z pewnością w oparciu o jakieś badania, wycina a to progi a to CA na tylnych klamkach, to jest słabe.

Ciezko sie nie zgodzic z Toba w 100%, mimo ze dzisiejsze 600k PLN to 10 lat temu 400k PLN to nadal brzmi "duzo" i ciezko przechodzi przez gardlo/kieszen.

Tylko realny problem jest taki, ze wraz z inflacja dewaluuje sie jakosciowo segment E, tzn rowna jakoscia do segmentu D obecnie bym powiedzial, 5-er na dzis to jest duzy flotowy sedan i malo ponadto, nie sprawia wrazenia tak luksusowego w porownaniu do jakiegos nowego Passata po prostu, kiedys roznica byla olbrzymia.

4 godziny temu, BMFun napisał(a):

Nie zgodze się natomiast, ze nie ma zupełnie alternatyw, co najwyżej ze nie ma alternatyw w tej samej cenie. Ale alternatywy są - jest Porsche, którego ceny nominalne też galopują w górę. Albo mamy Teslę, której ceny galopują w dół dodatkowo napędzając trend obniżania jakości aut. Tylko w przypadku Tesli trzeba przełknąć gorzką pigułkę jeszcze gorszej jakości oraz tych związanych z koniecznością posiadania napędu elektrycznego oraz paru innych kompromisow.

Porshe to zadna alternatywa dla BMW G60 - najtansza Panamera zaczyna sie od 500k PLN, to jest 100% wiecej niz najtansza G60. Koszty eksploatacji sa tez zdecydowanie rozne.

A Tesla to moze byc alternatywa tylko dla elektrycznej i5, ktos kto szuka diesla/hybrydy raczej o Tesli nawet nie pomysli.

Z tym trendem obnizania jakosci przez Tesle tez bym polemizowal - w Tesli CA jest we wszystkich klamkach, listw progowych nie wycieli, siatek nie wycieli, audio jest topowe wrecz z ANC - przykladow mozna by podac sporo wiecej.

Tutaj imho trzeba porownwywac jablka z jablkami i patrzec co robi Audi z A6 czy MB z E klasa i do tego porownywac co robi BMW z 5-er.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Porsche też ma swoje za uszami a ich marża na opcjach i serwisie to też jak policzek w twarz. 

Adam ma rację o braku CA z tyłu dowiedziałem się po odbiorze. Mając stary model nie spodziewałem się że czegoś takiego nie będzie a zamawiałem na 3 miesiące przed tym jak pojawiły się demówki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czyli jak dalej tak pójdzie,  to G60 LCI będzie z tylnymi szybami na korbę 😉

Opublikowano (edytowane)

Dobrze m60i podsumował Bąk , wydać 6 stów i żeby dojechać do np. kraju makaroniarzy trzeba się 3 razy  ładować po drodze  :classic_biggrin:

Edytowane przez Woytas
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Woytas napisał(a):

Dobrze m60i podsumował Bąk , wydać 6 stów i żeby dojechać do np. kraju makaroniarzy trzeba się 3 razy  ładować po drodze  :classic_biggrin:

Włosi to makaroniarze? Włochy mają przemysł motoryzacyjny, lotniczy i stoczniowy. Kulturę, sztukę i architekturę na wysokim poziomie. Do tego silną armię w tym marynarkę jakiej my Polacy nie będziemy nigdy mieć. Co to za kretyn ten Bąk?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 8.12.2023 o 09:23, adamjttk napisał(a):

Masa wspolczesnych BMW rosnie w zastraszajacym tempie, co generacja to dochodzi 100-200kg.

 

No jak to? 

G30 było o ~100kg lżejsze niż F10

G11 chyba też ze względu na Carbon Core

W dniu 8.12.2023 o 09:23, adamjttk napisał(a):

Roznie z tym juz jest, zeby byla radosc z jazdy auta musza byc zwinne i sie dobre prowadzic.

 

Akurat na prowadzenie G60 chyba za dużo osób nie narzeka ?

 

W dniu 8.12.2023 o 09:23, adamjttk napisał(a):

Na dzisiaj BMW broni sie jeszcze na pewno wyciszeniem

W G60 jednak niby nie do końca ? Chyba wcześniej pisałem odwrotnie, ale właśnie przez 30 minut - ciężko wyrobić zdanie.

 

W dniu 8.12.2023 o 16:40, --maly-- napisał(a):

E90 też z tego co pamiętam miało

Chyba nie...w F30 tez nie jak piszesz.

 

14 godzin temu, Borsuczek napisał(a):

Co to za kretyn ten Bąk?

Ten co tak kiedyś walizkami rzucał do bagażnika i zawsze wplecie psa do filmu. Ale po zwróceniu mu uwagi, już walizki delikatniej wkłada 😄

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.