Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś byłem moim samochodem ASO. Szybki rzut oka, na zewnątrz nawet ok. Środek nie moja bajka. No o kolejne oszczędności:

-komforty bez łamanego oparcia 

-żaglówek bez tej charakterystycznej regulowanej „poduszeczki”

-brak kieszeni w oparciach foteli!!!!

- uchwyt na napoje w podłokietniku z tyłu otwarty jak w Octavii. 
Tną koszty aż miło. F02C0DA7-5D26-4FFE-A5AE-0ADE94B175D2.thumb.jpeg.ce83eb988bdd5dc1b4a66959e565e35f.jpeg950ED34D-F6C6-46F4-B4F5-ECA5B474637A.thumb.jpeg.7147c9fa7879e0e17efda7b2107c967a.jpeg

  • Przykro mi 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
55 minut temu, p0sitiv napisał(a):

Dziś byłem moim samochodem ASO. Szybki rzut oka, na zewnątrz nawet ok. Środek nie moja bajka. No o kolejne oszczędności:

-komforty bez łamanego oparcia 

-żaglówek bez tej charakterystycznej regulowanej „poduszeczki”

-brak kieszeni w oparciach foteli!!!!

- uchwyt na napoje w podłokietniku z tyłu otwarty jak w Octavii. 
Tną koszty aż miło. F02C0DA7-5D26-4FFE-A5AE-0ADE94B175D2.thumb.jpeg.ce83eb988bdd5dc1b4a66959e565e35f.jpeg950ED34D-F6C6-46F4-B4F5-ECA5B474637A.thumb.jpeg.7147c9fa7879e0e17efda7b2107c967a.jpeg

kurcze koszt kieszeni w oparciu to już grosze przecież 😞 

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogólnie G60 pachnie obcinaniem kosztów na wszystkim - samochód spokojnie przebija pół miliona w konfiguratorze, a w codziennym użytkowaniu nie dostarczy wrażeń jakościowych dużo lepszych niż kosztujący połowę tej kwoty VW Passat 😞

  • Lubię to 1

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wniosek? 5er spada jakościowo z segmentu premium na entry level premium 

  • Lubię to 2
Opublikowano

W 520d nie ma edc, brakuje pomarańczowych świateł w reflektorach z przodu (są chyba tylko w Ameryce). Łopatki do zmiany biegów chyba plastikowe tylko, nagłośnienie też spadło jakościowo. Nie ma normalnej skórzanej tapicerki (Dakota/nappa) został albo plastik albo merino. Tak szczerze mówiąc to coraz bardziej przekonuje mnie wpakowanie kasy w odmłodzenie f10, niż zakup nowego samochodu, w którym na każdym kroku są oszczędności. Może w LCI coś pozmieniają 😄

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
14 godzin temu, davidpl napisał(a):

W 520d nie ma edc, brakuje pomarańczowych świateł w reflektorach z przodu (są chyba tylko w Ameryce). Łopatki do zmiany biegów chyba plastikowe tylko, nagłośnienie też spadło jakościowo. Nie ma normalnej skórzanej tapicerki (Dakota/nappa) został albo plastik albo merino. Tak szczerze mówiąc to coraz bardziej przekonuje mnie wpakowanie kasy w odmłodzenie f10, niż zakup nowego samochodu, w którym na każdym kroku są oszczędności. Może w LCI coś pozmieniają 😄

W G30 też było widać cięcie kosztów - np. brak wyściółki w schowkach drzwi, częsty brak schowka w tylnym połokietniku i można by dalej wymieniać.

Trzeba by się cofnać do czasu premiery i zobaczyć co wtedy ludzie pisali 😄

Pytanie co jeszcze zabiorą w kolejnym modelu. Generalnie w recenzjach bardzo chwalą G60... ale niestety czuć to już bardzo że świat (a raczej UE?) próbuje wybić ludziom z głowy takie coś jak pasja do motoryzacji. Robią z tego przedmiot - tak jak telefon - w gruncie rzeczy to tylko przedmiot, ale.. ehh

Opublikowano
45 minut temu, luk_byd napisał(a):

W G30 też było widać cięcie kosztów - np. brak wyściółki w schowkach drzwi, częsty brak schowka w tylnym połokietniku i można by dalej wymieniać.

Trzeba by się cofnać do czasu premiery i zobaczyć co wtedy ludzie pisali 😄

Pytanie co jeszcze zabiorą w kolejnym modelu. Generalnie w recenzjach bardzo chwalą G60... ale niestety czuć to już bardzo że świat (a raczej UE?) próbuje wybić ludziom z głowy takie coś jak pasja do motoryzacji. Robią z tego przedmiot - tak jak telefon - w gruncie rzeczy to tylko przedmiot, ale.. ehh

Tutaj jest test wersji elektrycznej, gdzie wyraźnie widać, że samochód nie wzbudza żadnych emocji. Konkluzja testu jest taka, że BMW stwrzyło idealnego Lexusa. Czyli w domyśle nude auto. 

Zgodzę się, że już w G30 było widać cięcie kosztów w stosunku do F10, sam na to psioczyłem, ponieważ przesiadłem się z  Efki do G31. Przyko, że tylko cena się zmienia. Dzisiaj 520d kostuje tyle ile w 2019 zapłaciłem za 540d. Nie macałem jeszcze klasy E, ale jak tam jest to samo to masakra. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, p0sitiv napisał(a):

Dzisiaj 520d kostuje tyle ile w 2019 zapłaciłem za 540d

Fakt ze to duza roznica, ale na to wpłyneło pare czynników.
Od Covida, po sztuczne cięcia produkcji skończywszy na wojnie i inflacji.

Skoro nei bylo mozna zarobic na podzespolach (tyle ile planowano), trzeba zarobic na sprzedazy.

Opublikowano
W dniu 26.04.2021 o 09:22, speedofsound napisał(a):

Moim zdaniem przydałaby się lekka rewolucja w designie. G 30 nie wyróżnia się z tłumu, pewnie dlatego, że jest zbyt blisko F10. Te lampy są zbyt podobne do Octavii i podoba mi się pomysł na zmianę. Liczę też na mocną hybrydę, ale może trochę lżejszą niż 545e i z bagażnikiem 500+.

Btw. czy jest ktoś na forum, kto ma G30 545e? Ciekawy jestem wrażeń z jazdy i użytkowania.

Jako założyciel wątku 👴 czuję się w obowiązku napisać kilka słów, ponieważ zdecydowałem się zrezygnować z g60 i na jakiś czas kończę przygodę z BMW 😪 (po 14 latach).

Choć jak widać powyżej, BMW zrealizowało część moich oczekiwań, ale jest też wiele minusów, których się nie spodziewałem. Napęd 550e byłby dla mnie idealny, bagażnik 500+ jest, stylistyka z zewnątrz do przeżycia (ale nie porywająca), design wnętrza mi odpowiada, ale jakość użytych materiałów i niektóre rozwiązania nie pasują do samochodu za 500 kpln. Może gdybym celował w jakiś mniejszy silnik, uboższe wyposażenie i samochód byłby tańszy, to byłoby to akceptowalne. Poza tym, te materiały są gorsze niż w g30, którym obecnie jeżdżę.
Zamówiłem SQ8 z dużą ilością dodatków, drogo, ale czuję się, że to jest premium i jednocześnie będzie czym przycisnąć.

Pozdrawiam!

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
44 minuty temu, speedofsound napisał(a):

Jako założyciel wątku 👴 czuję się w obowiązku napisać kilka słów, ponieważ zdecydowałem się zrezygnować z g60 i na jakiś czas kończę przygodę z BMW 😪 (po 14 latach).

Choć jak widać powyżej, BMW zrealizowało część moich oczekiwań, ale jest też wiele minusów, których się nie spodziewałem. Napęd 550e byłby dla mnie idealny, bagażnik 500+ jest, stylistyka z zewnątrz do przeżycia (ale nie porywająca), design wnętrza mi odpowiada, ale jakość użytych materiałów i niektóre rozwiązania nie pasują do samochodu za 500 kpln. Może gdybym celował w jakiś mniejszy silnik, uboższe wyposażenie i samochód byłby tańszy, to byłoby to akceptowalne. Poza tym, te materiały są gorsze niż w g30, którym obecnie jeżdżę.
Zamówiłem SQ8 z dużą ilością dodatków, drogo, ale czuję się, że to jest premium i jednocześnie będzie czym przycisnąć.

Pozdrawiam!

Kumpel kupił SQ8 i jest bardzo zadowolowny, a Audi daje teraz takie rabaty (przynajmniej na przedlifty), że zapłacił niewiele więcej, niż ja za X5 30d. Dla mnie g60 to też duże rozczarowanie, a przy braku 3 litrowych siilników nie wiem kto to kupi. Do floty lepiej wziąć Superba, materiały w środku już podobne, tańsze, no i kieszenie w drziach flokowane.:) 

Edytowane przez p0sitiv
  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

a zaraz się okaże, że ten nowy superb, który ma lada moment wejść będzie mieć lepsze materiały niż g60

Edytowane przez ryb55
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
14 godzin temu, ryb55 napisał(a):

a zaraz się okaże, że ten nowy superb, który ma lada moment wejść będzie mieć lepsze materiały niż g60

L&K miał super materiały z każdego roku produkcji , zawsze się śmiałem że jakości powinni zazdrościć właściciele MB BMW czy Audi ....

więc wcale się nie zdziwię jak tak będzie , gdzie te czasy W140 s600 skóra to była skóra a drewno to drewno , dopracowane każde szczegóły mimo że było topornie to z klasą 🙂 

male-bmw-2.png
Opublikowano
Cytat

Zamówiłem SQ8 z dużą ilością dodatków, drogo, ale czuję się, że to jest premium i jednocześnie będzie czym przycisnąć.

Oj tak , suwem to naciśniesz. 😅 Może miec i 800 koni, ale to spasiona świnia nie dająca nic radości z jazdy. A Q8 to odgrzany kotlet który ile jest już na rynku ? Obyś się nie zawiódł 😉 

Opublikowano
18 godzin temu, p0sitiv napisał(a):

a przy braku 3 litrowych siilników nie wiem kto to kupi.

Zdajesz sobie sprawę jaki procent sprzedanych samochodów ma silniki większe niż 2.0?

Opublikowano
3 godziny temu, M4teuszc napisał(a):

Oj tak , suwem to naciśniesz. 😅 Może miec i 800 koni, ale to spasiona świnia nie dająca nic radości z jazdy. A Q8 to odgrzany kotlet który ile jest już na rynku ? Obyś się nie zawiódł 😉 

Punktem odniesienia jest g60, a nie m2 czy m3. Zapewne wiesz, że 550e waży niemal tyle samo ile sq8 i jakie mamy wymiary.

Opublikowano

Każdy ma swoje preferencje .. co do nieskończonej pogardy dla silników 4 cylindrowych .. proponuje popatrzeć na przejazdy różnych modeli na kanale km77 (pomijam już wszystkie wspaniałe hybrydy z bateriami w bagażniku ) ale tak mała ironia  zerknijcie na przejazd  M5 i 520D :classic_laugh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do tej pory najfajniej prowadzącym się autem jakie miałem mimo że miałem bardzo dużo m3 było E92 320d M pakiet. Na krętej wąskiej drodze zjadało e46 m3, które miałem równocześnie. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
19 godzin temu, wehyr napisał(a):

L&K miał super materiały z każdego roku produkcji 

... i na autostradzie poziom hałasu jak rejsowy 747 z prędkością przelotową :classic_biggrin: 

jakość grupa VAG  ...:classic_laugh::classic_laugh::classic_laugh:  kup sobie arteona .. częściej byś jeździł do serwisu niż bmw na stacje :classic_biggrin:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 minut temu, Woytas napisał(a):

... i na autostradzie poziom hałasu jak rejsowy 747 z prędkością przelotową :classic_biggrin: 

jakość grupa VAG  ...:classic_laugh::classic_laugh::classic_laugh:  kup sobie arteona .. częściej byś jeździł do serwisu niż bmw na stacje :classic_biggrin:

nie , niee 😛 ja nie kupuję bażanta 😛 wujek ma arteona od 3 ;at zero awarii a dużo jeździ całkiem spoko autko w środku ale dla ludzi50+

male-bmw-2.png
Opublikowano
W dniu 27.10.2023 o 12:19, QWERtyy napisał(a):

Zdajesz sobie sprawę jaki procent sprzedanych samochodów ma silniki większe niż 2.0?

dokładnie, pewnie ok 3%

Opublikowano
W dniu 29.10.2023 o 09:50, ryb55 napisał(a):

dokładnie, pewnie ok 3%

Mnie nigdy nie interesowało te 97%, dlatego jestem w tych 3.:) 

There is no replacement for displacement.

Przejedź się raz 3 litrowym BMW, bez znaczenia diesel czy benzyna, zapomnisz o 2l. Gwarantuję Ci, że 30d nie spali dużo więcej od 20d, a kultura pracy i moment obrotowy sprawią, że za każym razem gdy będziesz przyspieszał, nie będziesz żałował żadnej dpołaconej złotówki to tych 2 garów. Chyba, że decyduje za Ciebie fleet menager. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, p0sitiv napisał(a):

Mnie nigdy nie interesowało te 97%, dlatego jestem w tych 3.:) 

There is no replacement for displacement.

Przejedź się raz 3 litrowym BMW, bez znaczenia diesel czy benzyna, zapomnisz o 2l. Gwarantuję Ci, że 30d nie spali dużo więcej od 20d, a kultura pracy i moment obrotowy sprawią, że za każym razem gdy będziesz przyspieszał, nie będziesz żałował żadnej dpołaconej złotówki to tych 2 garów. Chyba, że decyduje za Ciebie fleet menager. 

Wiesz, niektórych tak po ludzku nie stać na taką dopłatę. Ja się zgadzam z tym co mówisz, ale przeskok między 4 a 6 czy 8 cylindrami to trochę inne światy za każdym razem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Info o ilość garów w danym silniku znika ze strony BMW , ja nadal nie wiem czy 550e w g60 to 4 , 6 czy 8 garów ? , moj mechanik zawsze powtarzał ze najlepszy silnik to r6 od BMW , V8 jako jednostka napędowa ma za dużo strat , ale brzmi ładniej .

Jutro będę miał okazję organoleptycznie sprawdzić nową E klady od MB , ciekaw jestem jak wypada w porównaniu do G60

Edytowane przez Krakus3
Opublikowano
23 minuty temu, Krakus3 napisał(a):

Info o ilość garów w danym silniku znika ze strony BMW , ja nadal nie wiem czy 550e w g60 to 4 , 6 czy 8 garów ? , moj mechanik zawsze powtarzał ze najlepszy silnik to r6 od BMW , V8 jako jednostka napędowa ma za dużo strat , ale brzmi ładniej .

Jutro będę miał okazję organoleptycznie sprawdzić nową E klady od MB , ciekaw jestem jak wypada w porównaniu do G60

550e to na 100% 6 garów w rzędzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.