Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowe G30 to jest zły wybór. Stara buda. Za 4 lata G60 to będzie nadal nowy model. Najstarsze G30 będą miały już 10 lat, więc pojawią się ulepy z Sebixami w środku co wpłynie na prestiż i wartość auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, Borsuczek napisał(a):

Nowe G30 to jest zły wybór. Stara buda. Za 4 lata G60 to będzie nadal nowy model. Najstarsze G30 będą miały już 10 lat, więc pojawią się ulepy z Sebixami w środku co wpłynie na prestiż i wartość auta.

Jaki prestiż? BMW to prestiż? Jeszcze w dodatku serii 5 ? 😄😄😄😄😄

 

To że najstarsze będą miały 10 lat, to nie znaczy że auto właściciela będzie miało 10 lat. 

Kurcze, jak ktoś chce się dowartościować to są inne na to metody. Myślałem że w tym wszystkim tutaj chodzi o kompromis między rozsądkiem i jakimś funem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, Borsuczek napisał(a):

Nowe G30 to jest zły wybór. Stara buda. Za 4 lata G60 to będzie nadal nowy model. Najstarsze G30 będą miały już 10 lat, więc pojawią się ulepy z Sebixami w środku co wpłynie na prestiż i wartość auta.

Stara buda, ale ładniejsza od nowej 😀 Za 4 lata zrobią lifting i nawet przedliftowe G60 będzie "stare". Prestiż i wartość auta? To nie Rolls-Royce. Większość G30 to 520d lub 530i, więc o jakim prestiżu piszesz? To samo będzie z G60, większość na drodze będą stanowiły podstawowe modele. A jednak M550i czy M5 to nie takie zwykłe BMW, nawet jeśli w "starej" budzie. Bardziej niż o wartość auta czy o prestiż martwiłbym się o własne doznania i frajdę z jazdy. A tutaj mało co jest w stanie przebić M550i. Nawet jak będzie miało nową budę. Chyba, że należysz do ludzi, którzy wszystko robią na pokaz i nieważne, że w środku masz silnik od miksera, kibel i bieda wersję, ale ważne, że ludzie będą widzieli "nową budę".

Opublikowano

Z tego co widzę, to najbardziej sceptycznie nastawieni na G60 są posiadacze G30. Wydaje mi się, że od premiery e60 nic a nic nie zmieniło się w początkowym postrzeganiu nowych modeli 😄

  • Lubię to 3
Opublikowano

Wczoraj na evencie widziałem nowe i5 M60.

Na żywo lepiej wygląda niż na zdjęciach ale nadal podtrzymuję, że G30 LCI z zewnątrz bardziej mi przypada do gustu.

Czekam na jazdy testowe to wtedy się będę mógł wypowiedzieć. Zrobiłem konfig 550e - 520 tys PLN. Sporo. Ciekaw jestem jaki realny zasięg na baterii.

Opublikowano

Panowie dlaczego w konfiguratorze jest tylko jeden powiedzmy silnik benzynowy?? Moc 208KM*. Reszta to hybrydy. Czy to jest związane z 2035 rokiem?? Kupilibyście?? Jeszcze nie kupiłem ale już zastanawiam się nad sprzedażą 🤑

  • Moderatorzy
Opublikowano
W dniu 6.10.2023 o 07:24, Borsuczek napisał(a):

Nowe G30 to jest zły wybór. Stara buda. Za 4 lata G60 to będzie nadal nowy model. Najstarsze G30 będą miały już 10 lat, więc pojawią się ulepy z Sebixami w środku co wpłynie na prestiż i wartość auta.

Tylko, że takie G30 LCI wygląda dobrze, masz jeszcze zwykle duże silniki (bez baterii). Takie 540i będzie w cenie.Fakt, flotowe 520d będą za grosze. 

No i w cenie zakupu jest kolosalna różnica.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, Radyshaw napisał(a):

Panowie dlaczego w konfiguratorze jest tylko jeden powiedzmy silnik benzynowy?? Moc 208KM*. Reszta to hybrydy. Czy to jest związane z 2035 rokiem?? Kupilibyście?? Jeszcze nie kupiłem ale już zastanawiam się nad sprzedażą 🤑

Dlatego, że motoryzacja jest na etapie pośrednim pomiędzy napędem spalinowym i elektrycznym. Nie jest możliwe nagłe przejście na elektryki z powodu tego, że wielu pracowników fabryk silników spalinowych straciłoby pracę z dnia na dzień. Nie da się również natychmiast zwiększyć tempa produkcji silników elektrycznych i baterii, tak by zapewnić już dziś wystarczającą liczbę nowych aut elektrycznych w salonach. Potrzeba też czasu na rozbudowę infrastruktury ładowania.

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, s0nar napisał(a):

Stara buda, ale ładniejsza od nowej 😀  Większość G30 to 520d lub 530i, więc o jakim prestiżu piszesz? To samo będzie z G60, większość na drodze będą stanowiły podstawowe modele. A jednak M550i czy M5 to nie takie zwykłe BMW, nawet jeśli w "starej" budzie. Bardziej niż o wartość auta czy o prestiż martwiłbym się o własne doznania i frajdę 

Chłopie daj już spokój , nie każdy musi mieć duży silnik , ludzie mają różne priorytety , masz jakieś kompleksy ,że nie widać z daleka że wydałeś 200k więcej na auto  , niiż gość w  520 w gnojówce  bo wygląda prawie tak samo jak twoje "prestiżowe" auto 

a co do prestiżu ... 5 razy tańsze "chińskie" flotowe volvo w kombii mniej trzeszczy niż twoje prestiżowe M550i 😀

Edytowane przez Woytas
  • Lubię to 2
  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, Woytas napisał(a):

Chłopie daj już spokój , nie każdy musi mieć duży silnik , ludzie mają różne priorytety , masz jakieś kompleksy ,że nie widać z daleka że wydałeś 200k więcej na auto  , niiż gość w  520 w gnojówce  bo wygląda prawie tak samo jak twoje "prestiżowe" auto 

a co do prestiżu ... 5 razy tańsze "chińskie" flotowe volvo w kombii mniej trzeszczy niż twoje prestiżowe M550i 😀

Chłopie, co ty bredzisz? Gdyby mi zależało na obnoszeniu się czy leczeniu kompleksów to naprawdę są bardziej rzucające się w oczy auta niż G30. A mi się właśnie podoba ta elegancka dyskrecja. Kto wie co to za auto, ten wie, ale M550i nie rzuca się w oczy, bo dla większości ludzi wygląda niemal identycznie jak 520d. I o to mi chodziło, bo nie lubię ostentacyjnego manifestowania bogactwa. Także naprawdę, przestań bredzić i p...dolić. Tak samo jeśli chodzi o trzeszczenie. Może jak mnie kiedyś odwiedzisz to ci pokażę, że nic nie trzeszczy.

Opublikowano
9 godzin temu, Borsuczek napisał(a):

Dlatego, że motoryzacja jest na etapie pośrednim pomiędzy napędem spalinowym i elektrycznym. Nie jest możliwe nagłe przejście na elektryki z powodu tego, że wielu pracowników fabryk silników spalinowych straciłoby pracę z dnia na dzień. Nie da się również natychmiast zwiększyć tempa produkcji silników elektrycznych i baterii, tak by zapewnić już dziś wystarczającą liczbę nowych aut elektrycznych w salonach. Potrzeba też czasu na rozbudowę infrastruktury ładowania.

Ok dzięki!! Ale warto kupić z tym silnikiem 208KM??Czy nie jest zbyt mała moc na tą limuzynę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, maciej_cie napisał(a):

Na tym zdjęciu zdecydowanie nowy. 

zobaczysz gril G60 na żywo , to zmienisz zdanie 😉 ale oczywiście jak brzydkie, to pomalować wszystko na czarno i bedzie panie 😅

fajna prezentacja pokazująca w jakim kierunku idzie 5er ,  oprócz przedstawianych faktów , warto zwrócić uwagę na entuzjazm prowadzącego w jednym i drugim przypadku 

https://youtu.be/1TV4CNsXcOI?si=xfkVSnaMyTsfdqi3

https://youtu.be/c_3hJJECfnI?si=a2OvHiADD_n9UgRC

ja nadal czekam na porównanie komfortu amortyzacji , wyciszenie i jakość systemu audio B&W w wersji zwykłej w porównaniu do G30 LCI  H&K

 

Edytowane przez Krakus3
Opublikowano
2 godziny temu, Davo76 napisał(a):

Jak się patrzy na ten nowy front to coś mi przypomina….jeszcze te przetłoczenia od znaczka przez maskę…….Skoda? 😂

Ja już wcześniej widziałem podobieństwo Skody do BMW dzięki moim zdaniem projektowi podobnego grilla.

Widzę że kolega ma zdanie w przeciwnym kierunku ale coś w tym jest.

Opublikowano

Kto kogo naśladuje trudno powiedzieć, można się dopatrzyć podobieństw. 
Lata temu zrobili lift Octavii z lampami zaciągniętymi na błotniki z napisami Skoda, no ja tam widziałem e60 zgapione, potem lift g30 światła dzienne każdy mówił że Skoda… następnie grille mają skojarzenia kształtów …No coś jest na rzeczy, to że Skoda chce być BMW to ok, ale żeby w BMW było czuć Skodę to już niefajne chyba ???

Opublikowano
W dniu 7.10.2023 o 20:16, koron1 napisał(a):

G30 obok G60

Zdjęcie pochodzi z facebooka Code My Bimmer

G30vsG60.jpg

G60 na tym zdjęciu wygląda dobrze, a G30 trąci myszką

I wydaje się, że nowa piątka mocno urosła, także do góry (linia dachu jakby wyżej)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 7.10.2023 o 20:16, koron1 napisał(a):

G30 obok G60

Zdjęcie pochodzi z facebooka Code My Bimmer

G30vsG60.jpg

z tej perspektywy G60 in + 

tylko strasznie duże auto jak na jazdę np dla mnie głównie po mieście , trójki są bardziej zwarte , lżejsze i w większości szybsze , ale może kiedyś na stare lata hehe

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 godzin temu, maciej_cie napisał(a):

Zgadza się. Jak wsiadłem do G30 550i to wydawał się dużo większy przy prowadzeniu.

a co dopiero g60 jest ponad 5 metrowa to jak jeszcze niedawno s klasa 😉 weź to zaparkuj w mieście żeby ktoś nie przetarł ...

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.