Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nowocześnie jak na 5. Mi się podoba. Najkorzystniej wygląda na filmach, zakładam, że na żywo będzie jeszcze lepiej. W środku bez niespodzianki w stosunku do zapowiedzi, na duży plus pełny szklany dach. Z tego co widzę, to wersje 530i/530ix nie przytyły, więc można spodziewać się, że wzmocnione 540ix (375KM?) będzie sobie radzić. Produkcja 540ix od listopada.
  • Lubię to 1
Opublikowano

Te światła z przodu bardzo mocno nawiązują do e60 aczkolwiek jestem zdania,że i5 wyszło im dość ładnie i upodobniło się z przodu do g32lci ... efekt psują beznadziejne kolory, jakieś chińskie wzory felg no i te paskudne oznaczenia na tylnej klapie duże M i cyferki... Na szczęście za darmo można z tego zrezygnować. Na ulicy czarna albo biała z klasycznym wzorem felgi od BMW będzie pięknie się prezentować chociaż Mercedes najnowszą e klasa poprzeczkę zawiesił wysoko. No i też ciekawe czy BMW w nowej 5 zastosuje to co przy okazji 7 czy liftu x5/6. Jeden wariant diesla 3.0l


No i patrząc na to co się dzieje na rynku aut używanych to tego typu premiery i kontrowersje z nimi związane dalej napędzą ceny starych generacji. To co się dzieje ostatnio z e90/60/65 to szok. Mocne,dobrze wyposażone i zadbane egzemplarze już weszły w pułap cenowy szemranych eFek i coś czuję, że to dopiero początek.

Opublikowano

A ja jestem trochę zawiedziony :) wiedziałem o wszystkich głównych zmianach ze zdjęć szpiegowskich ale jednak. Dla przykładu rzeczy, które mi się nie podobają to brak fizycznego panelu dla klimatyzacji(chociaż ograniczonego), zamiana lewarka zmiany biegów na ten przełącznik oraz ta trójwymiarowa listwa świetlna jak z 7ki, która na żywo wygląda dla mnie tandetnie(przy wyłączonym ambient light to tylko morze plastiku).

Stylistyka zewnętrzna... przód na minus, tył na plus. A co z linią boczną? Widać malowane progi na ciemno. Czyżby chciano ukryć wysoką podłogę tworząc takiego potworka?


Czekałem na G60 bo niedawno kupiłem G30. Na chwile obecną znowu wybrałbym G30.

Opublikowano

Z tego co widzę, to wersje 530i/530ix nie przytyły, więc można spodziewać się, że wzmocnione 540ix (375KM?) będzie sobie radzić. Produkcja 540ix od listopada.

 

Skąd takie info? Z tego co bowiem widze w Europie nie będzie ani 530i ani 540i. Tylko 520i/520d, hybrydki i elektryki:


https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0416261EN/the-new-bmw-5-series-sedan

Opublikowano

Czekałem na G60 bo niedawno kupiłem G30. Na chwile obecną znowu wybrałbym G30.

 

... zrobiłem tak samo , patrząc na konfigurator nowa 5 = plus 40 tyś :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każdy nowy model bmw to głosy "Na żywo wygląda lepiej..." a kiedyś zbierało się szczęki z podłogi i za wszelką cenę chciało się mieć nowy model.
Opublikowano

Bmw.de już udostępniło konfigurator z pełnym cennikiem, więc można się pobawić. Zauważyłem kilka perełek w konfiguratorze jak audio Bowersa za 1250 EUR.


Patrząc na cennik polskich wersji, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że importer zastosował do wyceny kurs EUR/PLN na poziomie 5zł...

Opublikowano

Z tego co widzę, to wersje 530i/530ix nie przytyły, więc można spodziewać się, że wzmocnione 540ix (375KM?) będzie sobie radzić. Produkcja 540ix od listopada.

 

Skąd takie info? Z tego co bowiem widze w Europie nie będzie ani 530i ani 540i. Tylko 520i/520d, hybrydki i elektryki:


https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0416261EN/the-new-bmw-5-series-sedan

 

Z bimmerpost, ale masz rację, to może dotyczyć wyłącznie rynku USA.

Opublikowano

Każdy nowy model bmw to głosy "Na żywo wygląda lepiej..." a kiedyś zbierało się szczęki z podłogi i za wszelką cenę chciało się mieć nowy model.

 

Ta, przy e60 był entuzjazm. Przy każdym nowym modelu są różne opinie, ale koniec końców jest tak e60

Opublikowano

Co tu dużo mówić. Przed prezentacją napaliłem się na nową 5 jak szczerbaty na suchary.

Dalej uważam, że jest ok i szybciej się przyzwyczaję niż do nowej 7.

Mamy mieć za rok wersje 530i oraz 540i w Europie. Jednak brak wyboru adaptacyjnego zawieszenia to jest porażka. Mam nadzieję, że to dodadzą.

To jest komfortowa limuzyna, czy mała sportowa trójka?

Opublikowano

Mamy mieć za rok wersje 530i oraz 540i w Europie. Jednak brak wyboru adaptacyjnego zawieszenia to jest porażka. Mam nadzieję, że to dodadzą.

To jest komfortowa limuzyna, czy mała sportowa trójka?

 

Skąd info o tych silnikach w Europie? Bo BMW mówi raczej co innego. Oprócz adaptacyjnego zawiasu w DE konfiguratorze brakuje dużo więcej rzeczy jak: soft close, aktywny układ kierowniczy, masaże, lasery, ciekawe czy 4 strefy będą miały nawiewy na słupkach B bo w opisie opcji nic o tym nie jest wspomniane a w g30 było. Na plus jedynie wydaje się audio, przynajmniej na papierze. Dla mnie to są kastracje w imię wegańskiego wnętrza i pierdyliarda asystentów od asystentów, których może jedni potrzebują a drudzy jak ja próbują ich wyłączyć zaraz po wejściu do auta. No nic, widać że zawitała nowoczesna oszczędność.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Konfigurator na bank ma jeszcze błędy zawsze tak jest na początku. Laserów raczej nie będzie bo zostały wycofane nawet w g20 i x5 lci. 540i ma być niedostępne w europie jako alternatywa będzie 550e ten sam motor plus plug in.
Opublikowano

Mamy mieć za rok wersje 530i oraz 540i w Europie. Jednak brak wyboru adaptacyjnego zawieszenia to jest porażka. Mam nadzieję, że to dodadzą.

To jest komfortowa limuzyna, czy mała sportowa trójka?

 

Skąd info o tych silnikach w Europie? Bo BMW mówi raczej co innego. Oprócz adaptacyjnego zawiasu w DE konfiguratorze brakuje dużo więcej rzeczy jak: soft close, aktywny układ kierowniczy, masaże, lasery, ciekawe czy 4 strefy będą miały nawiewy na słupkach B bo w opisie opcji nic o tym nie jest wspomniane a w g30 było. Na plus jedynie wydaje się audio, przynajmniej na papierze. Dla mnie to są kastracje w imię wegańskiego wnętrza i pierdyliarda asystentów od asystentów, których może jedni potrzebują a drudzy jak ja próbują ich wyłączyć zaraz po wejściu do auta. No nic, widać że zawitała nowoczesna oszczędność.

 

Na stronach amerykańskich były podane te wersje i informacja, że kolejne 4 i 6 cylindrowe silniki będą za rok w EU. Może tylko zelektryfikowane hybrydy. Jednak jednoznacznie z artykułu brzmiało, jakby opisywane modele miały być. O wersjach z dopiskiem e nie było nic wspomniane.

Opublikowano

Z informacju prasowych wynika, że 540i tylko w USA.

Także już nie tylko pickupy będą ściągane zza oceanu.

6 cylindrowy diesel ma być dostępny od 2024, podobno pracują nad nową jednostką.

Opublikowano

Fotele komfortowe nie mają już "łamanych" oparć...

Jest już dostępna wersja mobilna konfiguratora, 450k za bogato wyposażone 520d??? WTF...

Opublikowano

Fotele komfortowe nie mają już "łamanych" oparć...

 

Czyli przynajmniej w jednym punkcie E39tka będzie lepsza :-)

Opublikowano

Fotele komfortowe nie mają już "łamanych" oparć...

Jest już dostępna wersja mobilna konfiguratora, 450k za bogato wyposażone 520d??? WTF...

 

U mnie wyszło 370k za 520i. Za samochód bez pełnego pakietu, bez xDrive, z małą mocą. I wieloma brakującymi opcjami do wyboru. 😐 Ciekawe jak wycenia mocniejsze

Opublikowano
Początek przyszłego roku, na razie dalej możesz zamówić G31.
Opublikowano

Początek przyszłego roku, na razie dalej możesz zamówić G31.

Dzięki :)

 

Bmw.de już udostępniło konfigurator z pełnym cennikiem, więc można się pobawić. Zauważyłem kilka perełek w konfiguratorze jak audio Bowersa za 1250 EUR.


Patrząc na cennik polskich wersji, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że importer zastosował do wyceny kurs EUR/PLN na poziomie 5zł...

 

Teraz EUR dużo potaniało, więc raczej powinien być stosowany przelicznik EUR/PLN 4,5.

Opublikowano
I chcielibyście żeby przy każdym wahnięciu kursu natychmiast zmieniała się cena ? :shock: :lol: Bowers jest za 6.100 (więc nie wiem skąd te 5zł w przeliczniku), a z pakietem M Pro już tylko 3.800zł
Opublikowano
W standardzie są adaptacyjne kiedy. Mam wrażenie, że ceny bazowe poszły w górę, bo tez więcej dostaje się w standardzie, a ceny dodatków w niektórych przypadkach spadły. Może przez problemy z dostawami chcieli ujednolicić ofertę, żeby nie było 3 różnych opcji foteli itp, bo po co szukać 3 dostawców różnych części. Lepiej mieć 3 dostawców tej samej części i pożegnać się z problemami z dostępnością wyposażenia. Tak samo nie ma skór dakota i nappa, są sztuczne albo merino. Ciekawe jak z wytrzymałością tych „eko-vege skór”.
Opublikowano

I chcielibyście żeby przy każdym wahnięciu kursu natychmiast zmieniała się cena ? :shock: :lol: Bowers jest za 6.100 (więc nie wiem skąd te 5zł w przeliczniku), a z pakietem M Pro już tylko 3.800zł

 

Przy każdym nie, ale może żeby spread był mniejszy.

Wersja 20i nie dostanie xDrive?

Opublikowano

Hym, w konfiguratorze dla Diesla wybrałem wszystko co się dało i mi wyskoczyło 344tys zł.

Coś pominąłem?:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/0ea003n9

Zakładam, że to dopiero początek, więc pewnie niebawem uzupełnią ofertę.

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.