Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie lubię zegarów bez wskazówki. Jak auto jest szybkie fajnie obserwuje się wskazówki a ten tablet zmniejsza frajdę i wrażenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie lubię zegarów bez wskazówki. Jak auto jest szybkie fajnie obserwuje się wskazówki a ten tablet zmniejsza frajdę i wrażenia.

Jak auto jest na prawdę szybkie to raczej nie patrzy się na licznik...

No chyba że są ograniczenia prędkości..

Poza tym 99% jaknie 100% potrzebnych informacji jest na HUD

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie lubię zegarów bez wskazówki. Jak auto jest szybkie fajnie obserwuje się wskazówki a ten tablet zmniejsza frajdę i wrażenia.

Jak auto jest na prawdę szybkie to raczej nie patrzy się na licznik...

No chyba że są ograniczenia prędkości..

Poza tym 99% jaknie 100% potrzebnych informacji jest na HUD

Miałem nie jedno auto ponad 500KM i nie mam problemu z obserwowaniem wskazówek przy przyspieszaniu. Head upa nie lubie. Mam ale zazwyczaj wyłączony.

Opublikowano
Na autogalerii jest już zdjęcie i5. Zgodnie z oczekiwaniami - szału nie ma i to chyba najlżejsze określenie.
Opublikowano
I super. Nie chcę nikogo drażnić, ale po 5 latach z g30 czekam na g60 jak na zbawienie. Bardzo poważnie myślałem o g30 po lificie, z dużo większym silnikiem, ale to byłaby jednak zbyt mała różnica w stosunku do tego co mam obecnie. Do tego możliwe braki w wyposażeniu. Najgorsze byłoby jednak jeżdżenie starszym modelem za pół roku.
Opublikowano
I super. Nie chcę nikogo drażnić, ale po 5 latach z g30 czekam na g60 jak na zbawienie. Bardzo poważnie myślałem o g30 po lificie, z dużo większym silnikiem, ale to byłaby jednak zbyt mała różnica w stosunku do tego co mam obecnie. Do tego możliwe braki w wyposażeniu. Najgorsze byłoby jednak jeżdżenie starszym modelem za pół roku.

 

Jeśli nowy nie jest fajny, to co fajnego w jeżdżeniu nowym? :D


Przyznam, że nie zapisuję się na takie ślepe podążanie za nowościami. Jak design jest dobry, będzie mi się podobał długo. Np. S60 drugi polift, które miałem najdłużej ze swoich aut, nie przestało mi się podobać do tej pory. Następca (S60 II przedlift) od początku mi nie leżał i nigdy się nie spodobał a i dziś ten przód wygląda dalej słabo.


Pomijam już, że kupowanie auta z pierwszego wypustu, z chorobami wieku dziecięcego, rzadko jest dobrym pomysłem. Historycznie wiele modeli było mocno poprawianych po lifcie.

Opublikowano
Właśnie dostałem zdjęcia.... ale jest dramat... Przód wygląda jak wygenerowany przez ChatGPT a tył to kopia Camry wykonana przez chińczyków... KOSZMAR !
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogólnie linia trochę jak w dłuższej c klasie ... a taki prosty tył (lampy) jakby nie pasował bo BMW.

Wiadomo, że do wszystkiego trzeba dojrzeć (np. bober) ale chyba za dużo rotacji pomiędzy firmami tam mają.

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chińskie gówno. Żaden nowy model BMW nie wygląda dobrze nie ma proporcji, fajnej lini nic do siebie nie pasuje. Zamiast robić Wow budź we mnie obrzydzenie.

Lift X5 i G20 jeszcze akceptowalny bo nie mogli wszystkiego zmienić ale przy nowych projektach jestem pewny że po 20latach nie kupię nowego BMW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
poczekajmy na oficjalne źródło , już niecałe pół godziny , idę robić popcorn ;)
  • Moderatorzy
Opublikowano

o klamki wróciły jak w e39, jestem fanem :D

Zabrać znaczek i tył nie wiadomo z jakiego auta pochodzi, ale powoli podchodzi mi ten design, blisko 7er pachnie.

Przód zbyt lekki na serię 5er wg mojej skromnej opinii.

Można już konfigurować na bmw.de

Mogli sobie już dać spokój z piano black na zewnątrz auta i zrobić matowy jak np. Porsche.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Przód zbyt lekki na serię 5er wg mojej skromnej opinii.

dobrze to ująłeś :cool2:

no i poszli śladami MB :(

wg konfiguratora helmuckiego , mamy tylko/aż trzy wersje spalinowe: 520i , 520d/xd , czyli innymi słowy , chcesz coś mocniejszego ? zapraszamy do auta na baterię :duh:

co do designu zwłaszcza w środku ,jak dla mnie : żegnamy kolonialny styl G30 i witamy industrialny styl G60

jak będzie z wyciszeniem , z systemem audio , z przestrzenią na nogi pasażerów z tyłu ? to musimy poczekać jak się pojawi w salonach .

dla mnie G30 LCI pozostaje obecnie ideałem średniej wielkości limuzyny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.