Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ceny poszły w górę już 03.01 w związku ze zmniejszeniem poziomu rabatowania o ok. 2% :8)

 

To i tak niska podwyżka, zawsze co roku w styczniu są podwyżki, tak mi powiedziano w salonie. Zakładam, że jeszcze pół roku i rabaty na "starą" g30 się posypią. Chociaż w tych czasach to juz nic nie wiadomo.

Opublikowano
Ja zdecydowanie czekam na nową aczkolwiek potrzebna cierpliwość, premiera jesienią na targach a w salonach wiosna za rok. Oczywiście wersja jak się nic nie [bAD].e. Natomiast łatwiej się czeka z G30 w garażu. Dylemat masz spory to w końcu 1,5 roku ale jak dać teraz do produkcji i odebrać jesienią to w sumie niesmak też może pozostać.

 

Masz rację, zanim to wyprodukują to już może być po premierze. Czekać jednak nie mogę, muszę w tym roku kupić coś większego.

Opublikowano (edytowane)
Ja zdecydowanie czekam na nową aczkolwiek potrzebna cierpliwość, premiera jesienią na targach a w salonach wiosna za rok. Oczywiście wersja jak się nic nie [bAD].e. Natomiast łatwiej się czeka z G30 w garażu. Dylemat masz spory to w końcu 1,5 roku ale jak dać teraz do produkcji i odebrać jesienią to w sumie niesmak też może pozostać.

 

Dość optymistyczne te terminy. Skąd je masz? Ja słyszałem ostatnio o premierze na początku 2023, ale były też newsy o 2024 :mad2:

Edytowane przez speedofsound
Opublikowano
Niestety BMW do tego dąży. Przykład iX:


000C8T579OL087AS-C122-F4.jpg

 

Trochę lepiej wygląda to w nowej serii 2 active tourer. Zakładam, że w 5 będzie w tym stylu, ale z zachowaniem charakteru 5 - elegancko i dynamicznie.

Opublikowano
Ja zdecydowanie czekam na nową aczkolwiek potrzebna cierpliwość, premiera jesienią na targach a w salonach wiosna za rok. Oczywiście wersja jak się nic nie [bAD].e. Natomiast łatwiej się czeka z G30 w garażu. Dylemat masz spory to w końcu 1,5 roku ale jak dać teraz do produkcji i odebrać jesienią to w sumie niesmak też może pozostać.

 

Dość optymistyczne te terminy. Skąd je masz? Ja słyszałem ostatnio o premierze na początku 2023, ale były też newsy o 2024 :mad2:

 

Jest faktycznie dużo różnych informacji. Też widziałem jedną o 2024 ale ostatnio trafiłem na 2 skromne artykuły zagraniczne gdzie w 1 było info o jesieni 2023 w sprzedaży a w drugim premiera koniec 2022 i sprzedaż wiosna 2023.

Ja czekam na nowy model na spokojnie ale jeśli 2024 to się nie doczekam. Zaczełem też myśleć o Panamerce, jeśli faktycznie ma zniknąć w 2024 z rynku to mając taką możliwość i życie przeżyć a nie mieć tego auta no tego bym sobie nie wybaczył.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Na Panamerę, jeśli nie jest hybrydą, możesz poczekać dłużej niż na nową generację piątki.

W listopadzie dowiadywałem się o termin realizacji wersji 4s i był to rok 2023.

Opublikowano
Na Panamerę, jeśli nie jest hybrydą, możesz poczekać dłużej niż na nową generację piątki.

W listopadzie dowiadywałem się o termin realizacji wersji 4s i był to rok 2023.

No to ostro, nie spodziewałem się tego zupełnie pomimo obecnej sytuacji na rynku. Najważniejsze aby szybko ogarneli nową 5tkę to dylemat się sam rozwiąże. Mam pierwszy raz auto tej marki i chętnie bym jeszcze z nią został przynajmniej na 1 kontrakt.

Opublikowano
Moi drodzy, nie jest tak źle z tymi terminami, trzeba podzwonić :) w porsche w warszawie rzeczywiście Panamera koniec 2022, 911 2023, ale już w łodzi Panamera za 4-6 miesięcy a 911 6-10, kwestia slotów oraz ile dany salon już sprzedał aut, w inchape w warszawie 540i 7mc czas realizacji wpisany w umowie
Opublikowano

W Listopadzie zamawiałem w Poznaniu Macana i w przyszłym tygodniu mam odbiór.

Jeśłi chodzi o Panamerę to sprzedawca powidział mi, że może się zdarzyć, że wskoczy wolny slot i samochód wyprodukuje się szybciej.

Zaproponował wpłacenie symbolicznej zaliczki (10k) i powidział, że mogę czekać. A jeśli kupię coś innego, to mogę bez problemu zrezygnować bo zawsze trafi się chętny.

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Z dnia na dzień do premiery coraz bliżej. Mój typ: Q3 2023.


Grunt że piątka nie będzie wyglądała jak bóbr z upośledzeniem genetycznym. Zagadką pozostaje jednak szczegółowy wygląd przodu, profilu i tyłu - lampy, przetłoczenia i całe te. Według mnie ten render jest naprawdę ładny:

2023-bmw-5-series-touring-rendered-with-m-performance-styling-cues-173991_1.jpg

Ta linia boczna i klamki jakoś mi się podobają, nawet bardzo. Tylko te lampy takie wąskie :doh: Jakby zrobili normalne, szerokie to bym stwierdził, że godny następca G31.

Przód to samo, taki jak tutaj by mi podszedł, ale z normalnymi lampami a nie małymi brewkami:

2024-bmw-i5-touring-00.jpg

W mojej opinii takie wąskie lampy totalnie spartoliły G20 po liftingu. Ale to nie na to miejsce, to temat o G60/G61.


Zagadka numer 2: wnętrze. Gdyby nie te okrutnie paskudne zegary (czemu BMW jako jedyny producent ma problem ze zrobieniem na prostokątnym panelu wskaźników normalnych, okrągłych zegarów :think:) i brak panelu klimatyzacji, to kalka tego co jest w nowej siódemie jak najbardziej by przypasowała:

all-new-bmw-7-g70-21-sq.jpg

Ta kiera eMkowa ma coś w sobie, podobnie jak taka kolorystyka, choć osobiście uwielbiam połączenie beżu i czerni/brązu :D


No i ostatnia zagadka - napęd. Co z nim będzie w dobie elektryfikacji wszystkiego co ma spaliny w nazwie - tego niestety nie wiemy :(

Edytowane przez KUBsonex123
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widziałem ten nowy kokpit w BMW 2, obrzydlistwo. Śmiałem się z Merca ale już im wyszło lepiej pomimo że projekt ma kilka lat.

To fakt, te zaokrąglenia w Mercedesie są lepiej wpasowane w deskę rozdzielczą.

Opublikowano
Wcześniej miałem pewność że kolejnym autem będzie G60 bo akurat pasuje mi zmiana auta w 2023r. Potem stwierdziłem że to będzie finalnie X6 LCI które zapowiadane jest również na kolejny rok. Na dzisiaj poważnie myślę aby zamówić pod koniec roku bieżącą wersję X6 bo z zewnątrz ma się ponoć różnić jedynie detalami a środka obawiam się że mogę nie zdzierżyć.
Opublikowano
Widziałem ten nowy kokpit w BMW 2, obrzydlistwo. Śmiałem się z Merca ale już im wyszło lepiej pomimo że projekt ma kilka lat.

 

W dwójce, trójce czy X7 to nie pasuje bo jest kompletnie inny design deski, pod ID7. W siódemie jest znacznie lepiej.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, będzie dobrze, mam taką szczerą nadzieję, że to co jest średnie, to finalnie poprawią. To jeszcze tylko rendery...
Opublikowano
Piątka to nie siódemka, nie mogą sobie pozwolić na kombinowanie w klasie wyższej. Masz rację, ale jak będzie naprawdę, zobaczymy w ciągu najbliższego roku :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja od siebie dodam, że rodzina pracująca w BMW (stąd wiedzą jak nowa 5 będie wyglądać) właśnie zamówiła M5 Competition do produkcji w przyszlym roku.


To trochę daje do myslenia w kontekscie designu IMO :wink:

Opublikowano
W salonie słyszałem, tylko w kontekście X6, że zamówień jest mnóstwo, klienci którzy myśleli o zakupie decydują się już teraz bo nie chcą tego telewizorowego szmelcu w środku.
Opublikowano
W salonie słyszałem, tylko w kontekście X6, że zamówień jest mnóstwo, klienci którzy myśleli o zakupie decydują się już teraz bo nie chcą tego telewizorowego szmelcu w środku.

W sumie, to co mają mówić jeśli chcą sprzedać obecną generację? Też słyszałem tą argumentację, ake poczekam. To nie tylko lepsza elektronika, ale także silniki itd. Każda generacja to krok do przodu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Z dnia na dzień do premiery coraz bliżej. Mój typ: Q3 2023.


Grunt że piątka nie będzie wyglądała jak bóbr z upośledzeniem genetycznym. Zagadką pozostaje jednak szczegółowy wygląd przodu, profilu i tyłu - lampy, przetłoczenia i całe te. Według mnie ten render jest naprawdę ładny:

2023-bmw-5-series-touring-rendered-with-m-performance-styling-cues-173991_1.jpg

Ta linia boczna i klamki jakoś mi się podobają, nawet bardzo. Tylko te lampy takie wąskie :doh: Jakby zrobili normalne, szerokie to bym stwierdził, że godny następca G31.

Przód to samo, taki jak tutaj by mi podszedł, ale z normalnymi lampami a nie małymi brewkami:

2024-bmw-i5-touring-00.jpg

W mojej opinii takie wąskie lampy totalnie spartoliły G20 po liftingu. Ale to nie na to miejsce, to temat o G60/G61.


Zagadka numer 2: wnętrze. Gdyby nie te okrutnie paskudne zegary (czemu BMW jako jedyny producent ma problem ze zrobieniem na prostokątnym panelu wskaźników normalnych, okrągłych zegarów :think:) i brak panelu klimatyzacji, to kalka tego co jest w nowej siódemie jak najbardziej by przypasowała:

unknown.png?width=1139&height=588

Ta kiera eMkowa ma coś w sobie, podobnie jak taka kolorystyka, choć osobiście uwielbiam połączenie beżu i czerni/brązu :D


No i ostatnia zagadka - napęd. Co z nim będzie w dobie elektryfikacji wszystkiego co ma spaliny w nazwie - tego niestety nie wiemy :(

 

Bardzo ładna Skoda z przodu :oops:

G31 520d xDrive 1330859-1.png


ex: F11 530d xDrive http://images.spritmonitor.de/1114474.png

Opublikowano
Bardzo ładna Skoda z przodu :oops:

Mówcie co chcecie, prócz lamp to bardzo mi się podoba :D

 

A mi się od razu tył skojarzył ze Skodą, przód mniej :lol:

faktycznie :shock:

Nowa-Octavia-kombi-4.generacji.jpg

2023-bmw-5-series-touring-rendered-with-m-performance-styling-cues-173991-7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.