Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

duża różnica jest pomiędzy ZAWIESZENIE ADAPTACYJNE M a ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE OBU OSI ?

da się kupić Ogrzewanie postojowe poza pakietem? w konfigurator przy nie mogę kliknąć z listy Komfort. Co sądzicie o ogrzewaniu? auto nie będzie garażowane.

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dostęp komfortowy najlepiej z pakietem bissnes class, światła lasery, deska skóra nappa sensatec to straszne dziadostwo zwłaszcza że fotele masz merino będzie się gryzło. Panorama też zdecydowanie warto.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Auto nie jest garażowane, więc nie brałbym dostępu komfortowego. Zobacz jak kradną na walizkę w 15 sekund.
Opublikowano
Koledzy (i Koleżanki :-))

konfiguracja X5 - ok 100km będzie robiło dzienne (dojazdy do pracy, domu, żłobka etc) + weekendy dłuższe trasy

zależy mi przede wszystkim na komforcie podróżowania (także podczas stania w korku :D ), co sądzicie?

lepiej korzystać z pakietów czy wszystko samemu dokładać?

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/rpn8ac28

 

Hak - chyba, że chcesz później dokładać jak ja 3 razy drożej ;).

Opublikowano
Auto nie jest garażowane, więc nie brałbym dostępu komfortowego. Zobacz jak kradną na walizkę w 15 sekund.

nowe kluczyki przestaja nadawac sygnal po kilku minutach w bezruchu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto nie jest garażowane, więc nie brałbym dostępu komfortowego. Zobacz jak kradną na walizkę w 15 sekund.

Od tego jest ubezpieczenie z GAPem żeby się nie obawiać kradzieży.

Opublikowano
Ciągle nie rozumiem sensu istnienia tego GAPu. Każdy ubezpieczyciel utrzymuje wartość fakturowa przez rok. Przecież jeśli komuś ukradną 3 letni wóz, to raczej oczywiste jest, że jest on wart "odrobinę" mniej niz nowy. Oczywiste jest również to, że w przypadku leasingu w każdym momencie "życia" pojazdu mamy wpłacone więcej, niż jest on wart. Czy ktoś na forum kiedyś likwidował szkodę po kilku latach i korzystał z tego ubezpieczenia?
Opublikowano
Nie do końca tak jest, jak piszesz. Jeśli wpłacisz na początku 0% lub 5% i ukradną ci auto np. po 1,5 roku, to może się okazać, że trzeba dopłacić do leasingodawcy
Opublikowano
Ciągle nie rozumiem sensu istnienia tego GAPu. Każdy ubezpieczyciel utrzymuje wartość fakturowa przez rok. Przecież jeśli komuś ukradną 3 letni wóz, to raczej oczywiste jest, że jest on wart "odrobinę" mniej niz nowy. Oczywiste jest również to, że w przypadku leasingu w każdym momencie "życia" pojazdu mamy wpłacone więcej, niż jest on wart. Czy ktoś na forum kiedyś likwidował szkodę po kilku latach i korzystał z tego ubezpieczenia?

 

Nie do końca tak jest, nawet w 1 roku, chyba że w polisie zaznaczysz utrzymanie wartości auta w okresie ubezpieczenia (np. 1 roku to tak będzie, natomiast to kosztuje więcej)

W 2, 3 czy tez 5 roku ubezpieczenia nie ma możliwości ubezpieczenia auta na cenę fakturową zakupu, tylko po aktualnej wycenie auta dokonanej przez TU.

W tym miejscu wchodzi GAP (są różne warianty), ale ten najpełniejszy tj. fakturowy gwarantuje Tobie iż w przypadku szkody/ kradzieży etc - GAP dopłaci Tobie różnicę miedzy ceną zakupu, a wypłatą od TU.

Opublikowano

Nie do końca , bo są limity kwotowe.

Kupisz X5MC za 800.000 ,ukradną po 4 latach , ubezpieczyciel wypłaci z polisy AC 400.000 ( wartość rynkowa pojazdu na dzień kradzieży ) - wg Ciebie drugie 400.000 wypłaci GAP - ale nie wypłaci , bo nie ma takich limitów :roll: .

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano
Nie do końca , bo są limity kwotowe.

Kupisz X5MC za 800.000 ,ukradną po 4 latach , ubezpieczyciel wypłaci z polisy AC 400.000 ( wartość rynkowa pojazdu na dzień kradzieży ) - wg Ciebie drugie 400.000 wypłaci GAP - ale nie wypłaci , bo nie ma takich limitów :roll: .

zgadza się, górna granica odpowiedzialności GAP to 150 000 zł, w powyższym przykładzie rozważałbym polisę z utrzymanie wartości auta z dnia zakupu (ale pewnie pioruńskie drogie byłoby to)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
auto praktycznie skonfigurowane, Koledzy, co warto dodać/ odjąć z waszego doświadczenia? https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/gmey1m57

Podwójne szyby, lasery, head up to są braki jak dla mnie w takiej dokładnie kolejności szyb podwójnych na pewno bym nie odpuścił.

 

Lasery głównie kwestia wyglądu. Jeśli chodzi o korzyści podczas jazdy to praktycznie nie masz szans na wykorzystanie pełnego potencjału. Moim zdaniem dopłata nie ma sensu.


Szyby zdecydowanie.

Opublikowano

No wlasnie jak to jest w laserach - jest inny kierunkowskaz czyli kwestia wygladu. Ale pomijajac laser, w przypadku normalnej jazdy po zmroku w laserach swieca obie lampy z kazdej strony, a w przypadku adaptacyjnych tylko 1. Nie ma to wplywu na ilosc swiatla?


Obecnie nie mam laserow i swiatla uwazam za swietne. Ostatnio kreta trasa w Chorwacji bezposrednio za kolega w innym aucie z wlaczonym wycinaniem i dziala to super.

Opublikowano
No wlasnie jak to jest w laserach - jest inny kierunkowskaz czyli kwestia wygladu. Ale pomijajac laser, w przypadku normalnej jazdy po zmroku w laserach swieca obie lampy z kazdej strony, a w przypadku adaptacyjnych tylko 1. Nie ma to wplywu na ilosc swiatla?


Obecnie nie mam laserow i swiatla uwazam za swietne. Ostatnio kreta trasa w Chorwacji bezposrednio za kolega w innym aucie z wlaczonym wycinaniem i dziala to super.

 

Tak jest inny kierunkowskaz, a to że świeci jedna dioda nie ma wpływu na jasność czy odległość świecenia LED. Laser wlacza się tylko przy specyficznych warunkach. Jedyny realny scenariusz użycia laseru to drogi krajowe bez ruchu samochodowego.

Opublikowano

Sorry za mały offtop, ale skoro zaczęła się już dyskusja o laserach, to sam mam pytanie. Jest tu ktoś, kto miał okazję realnie porównać Adaptive LED z F15 i G05? Te brzydkie kierunki jeszcze jakoś przeżyję, ale gorszej jakości wycinania innych aut czy doświetlania zakrętów już niekoniecznie, a fakt, że świeci tam tylko jedna soczewka sprawia, że nieco się tego obawiam...


Miałem brać lasery, żeby mieć pewność, że nie będzie gorzej, ale skoro z listy wyposażenia mojego przyszłego auta prawdopodobnie wypadnie pneumatyka, to zacząłem się zastanawiać czy nie powyrzucać z konfigu jeszcze kilku opcji, które dobrałem bardziej z próżności i lasery są jedną z nich.

Opublikowano

Tak jest inny kierunkowskaz, a to że świeci jedna dioda nie ma wpływu na jasność czy odległość świecenia LED. Laser wlacza się tylko przy specyficznych warunkach. Jedyny realny scenariusz użycia laseru to drogi krajowe bez ruchu samochodowego.

 

Na odległość nie ma - ale jeśli świecą 4 diody a nie 2, to na logikę powinno być więcej światła.


Żeby była jasność - mi osobiście bardziej podoba się wersja Adaptive Led, bo przynajmniej łatwo poznać G05 - jedyna skucha to ten kierunkowskaz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.