Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie ! Ciśnienie 3,5 bar to za mało. Zaciśnij wężyk za ogranicznikiem ciśnienia. Jak wzrośnie do 4 bar to pompka sprawna, a zawór nie trzyma ciśnienia.
Opublikowano
Pompa podprogowa wymieniona rok temu, kupowałem pierburga. Chodzi Ci o ściśnięcie tego węża za zaworem zwrotnym czy o jakiś inny jeszcze chodzi?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od przezroczystej żółtej rurki odchodzi w dół trójnik i tam jest ogranicznik ciśnienia. Zaciśnij ściskiem stolarskim i zobacz czy wzrosło ciśnienie.


zaw-r.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zaciśniętym wężyku też nie odpala ? Ile wtedy na zapłonie pokazuje ciśnienia wstępnego na zapłonie ? Nie może spadać poniżej 3,8 , bo nie trzyma wtedy ciśnienia na listwie i nie odpali. Pompa CR była kiedyś regenerowana ? Nie cieknie ?
Opublikowano
Zawór regulacji ciśnienia na pompie wtryskowej daje takie objawy. Przy okazji sprawdziłbym testem przelewowym wtryskiwacze. Po zaciśnięciu węża auto odpaliło normalnie? Filtr paliwa dawno wymieniany?
Opublikowano
Jazdę próbną robiłeś z zaciśniętym wężem? Jeśli nie, to spróbuj ścisnąć na stałe ten wąż np. złap go kombinerkami i zaciśnij trytytką, przejedź się i zobacz co będzie. Ciśnienie wstępne pod obciążeniem spadło Ci do 2,26 bara i to może być przyczyna Twoich problemów
Opublikowano
Pompa w baku była padnięta, wykluczyłem ją bo mając 40 litrów w baku powinno odpalać, ale jak widać nie koniecznie, do tego jakiś szpenior połamał kosz i sitko było nie założone. Aktualnie auto odpala po zmianie pompy w baku, wąż był cały czas zaciśnięty mimo to auto nadal gaśnie. Podejrzewam, że może coś zaciągła nowa pompa podprogowa i szlag ją trafił :evil: :evil:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmień filtr jak nie było sitka w baku. Auto teraz odpala bez zaciśniętego wężyka ?
Opublikowano (edytowane)
Tak ale bardzo słabo wkręca na obroty i od 2,600 obrotów w ogóle nie ma mocy, normalnie od takich obrotów powinno turbo bić mi 1.7 bara a teraz dobija max 1 i im wyższe obroty tam bardziej spada doładowanie tak jakby paliwa nie miała i obcinało go. Wymieniłem całą pompę razem z koszyczkiem i sitkiem bo miałem akurat na stanie.l, a co do filtra paliwa musi zaczekać do poniedziałku. Edytowane przez Tomekk1144
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jakie jest teraz wstępne na postoju ?

...od 2,600 obrotów w ogóle nie ma mocy...

I to jest typowy objaw słabego ciśnienia wstępnego. Auto dostaje odcinkę i nie wchodzi na obroty.

Opublikowano
Bez zaciśniętego wężyka wstępne na postoju jest 3.90 i przy daniu gazu do oporu spada do 2.40. Jeszcze jedno pytanie odnośnie wtrysków były regenerowane około 40 tys km temu czy możliwe, że już padają? Na 5 mam korektę -2.19
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymień filtr. Być może zassałeś cały szlam z baku i nie ma przepływu.

... były regenerowane około 40 tys km temu czy możliwe, że już padają? Na 5 mam korektę -2.19

Jest taka możliwość. Jest regeneracja i regeneracja. 40kkm to całkiem sporo na regenerowane. Na razie to olej, musisz przywrócić ciśnienie nominalne. Jeśli na zaciśniętym wężyku będzie utrzymywać w okolicy 4 bar to zaworek do wymiany. Ludziska zakładają EPMANA, koszt 1/3 oryginału. Jeśli z zaciśniętym wężykiem nadal za słabe ciśnienie to zrób próbę przelewową. Najlepiej byłoby podmienić progówkę dla wykluczenia. Jakbyś miał kupować nową to ja zrobiłem już 40k km na Magneti-Marelli.

Opublikowano
Jak na 5 masz -2,19 to ile jest na 2? Podobnie jak Kolega Fuser uważam, że najpierw trzeba dojść do ładu z ciśnieniem wstępnym. Poza tym piszesz, że ciśnienie na turbo masz na poziomie 1 bara, a tyle wynosi ciśnienie atmosferyczne, więc z tego wniosek, że turbo w ogóle nie wstaje. Zobacz czy gruszka od turbo "wciąga się" po odpaleniu silnika
Opublikowano
W pierwszym poście ostatni link to inpa gdzie masz wartości wtrysków. Turbo wstaje napewno, tylko tak jakby paliwa brakowało czasami na 3 biegu dojdzie w okolice 1.4 bara i czuć, że lepiej chodzi bez zaciśniętego zaworka jak pojeździłem dłużej znowu zaczynaja się problemy z odpalaniem i dużo częściej gaśnie. Gruszka pracuje normalnie przy gazowaniu na luzie porusza się a ciśnienie doładowania dochodzi do 0,5 i po chwili spada do 0 masz może gdzieś link do tego epmana? Mam jeszcze jedno BMW mogę na chwile podmienić podprogową, a czy w e46 2.0 d na common-rally jest tez ten zaworek?a co do pomp dwa razy kupiłem zamiennik jakiś nie pamietam firmy i nie dawał rady lub pochodził miesiąc dopiero ori pochodziła dłużej, padła wymieniłem na ori i teraz prawie nowa pompa i jeśli znowu padła to się wkurwie, ze tez wcześniej mi nie przyszło do głowy sprawdzić co tam w baku się dzieje l.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale zostaw turbo w spokoju. Jak nie dostaje paliwa to po jak grzyb turbo ma pompować ? Nie jeździj z zaciśniętym wężykiem, bo nie ma kontroli nad ciśnieniem. Tylko do krótkiego testu. Korekty ze zdjęcia są całkiem zdrowe, nie widzę tam -2,10. Zresztą to nie ma znaczenia teraz. Przy problemie z ciśnieniem korekty będą świrować.


Zobacz na realoem.com to będziesz wiedział czy jest zaworek w M47D20.


EPMAN RCP81S

Opublikowano
Ok, dziękuję za pomoc sprawdzę ten zawór czy jest podmienię progową i filtr paliwa a potem zobaczymy co dalej. Faktycznie wczoraj pokazywało jeszcze - 1.87
Opublikowano
Ok sprawa wyjaśniona wymieniłem pompę w baku założyłem do niej sitko, wymieniony filtr paliwa i podmieniona pompa podprogowa auto nadal ciężej pali, ale nie gaśnie nie szarpie i wszystko wróciło do normy.prawdopodobnie obie pompy były przytarte właśnie przez syf z baku, pomimo sitka założonego zastanawiam się czy da się jakoś samemu tanio wypłukać bak bez zdejmowania go? Ogromne dzięki Fuser za twoje rady :8) :8)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...auto nadal ciężej pali...

Dłużej trzeba kręcić ? Sprawdź podczas rozruchu jakie jest ciśnienie na listwie CR. Jeśli mocno spada, a wstępne jest OK, tzn., że któryś wtrysk daje za dużo na przelew, albo regulator ciśnienia na pompie ma wytarte uszczelki i nie trzyma ciśnienia. Ewentualnie cała pompa do regeneracji jeśli się poci lub co gorsza sączy. Nie śmierdzi paliwem jak tam nos wsadzisz ?


Ja bym odpuścił płukanie baku. Jak masz już sitko to tyle co przez nie przejdzie nie powinno zaszkodzić pompie. Nie zakładam, że poprzedni właściciel sypał piach do baku. Raczej są to zanieczyszczenia pochodzące z paliwa. Każde szanujące się 20 letnie BMW, będzie je mieć :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.