Skocz do zawartości

Błędy 4121 DDE , 9CB4 i E72E


Witkoszczak

Rekomendowane odpowiedzi

E87 LCI 2007r 2.0d 143km N47


Auto kupione niedawno. Pali od strzała czy to rano czy wieczorem. Zawsze ma moc i nic nie przerywa.


Błąd 4121 błąd przekaźnika DDE od czego on może być ? Przekaźnik wymieniłem tak na dzien dobry ale to nie to.


Błąd 9CB4 błąd tylnego czujnika poziomowania lamp. Czujnik wymienony, lampy się poziomują a skasować błędu niemożna. Apką Btool.


Błąd E72E ten coś z klima ale za chusteczkę niewiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jaki masz ECU silnika, jego numer...?

W aplikacji BTool jest ten numer...



https://bmwfault.codes/



4121

Dla ECU D72N47B0



Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

Błąd podczas otwierania głównego przekaźnika DDE. Funkcja monitorowania sprawdza, czy główny przekaźnik DDE został otwarty bez żądania ze strony DDE (koniec fazy wybiegu).

Jeśli występuje problem z otwarciem przekaźnika głównego DDE, licznik jest zwiększany o 1 za każdym razem, gdy jednostka sterująca DDE jest inicjalizowana. Ten licznik jest przechowywany w pamięci EEPROM.

Kod błędu jest rejestrowany, gdy licznik przekroczy próg 3.

Warunki kodu błędu

Ogólne warunki Sprawdzenie jest przeprowadzane jeden raz podczas inicjalizacji jednostki sterującej.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

- (DDRC_DurDeb.MRlyErlyOpngDebDef_C)


Plan serwisowy

Sprawdź, czy błąd wystąpił jako błąd wtórny w odpowiedzi na zbyt niskie napięcie. Jeśli usterka nie była spowodowana zbyt niskim napięciem:

Wymień główny przekaźnik DDE.

Wpływ na błąd

-

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Komunikaty w Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

© 2021 - BMWFaultCodes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdź napięcie , jakie masz w układzie...

na alternatorze , na silniku , na akumulatorze , na punktach rozruchowych auta , na samym wejściu do głównego przekaźnika DDE...

Należy też sprawdzić masę/minus.

Musisz wykluczyć niewlasciwe napięcie w układzie .



Rozumiem ,że działa przekaźnik???

Zobacz czy konektory nie są skorodowane lub nie mają zbyt dużego luzu ( brak dobrego kontaktu konektorów z nóżkami przekaźnika )

Edytowane przez Burza1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź napięcie , jakie masz w układzie...

na alternatorze , na silniku , na akumulatorze , na punktach rozruchowych auta , na samym wejściu do głównego przekaźnika DDE...

Musisz wykluczyć niewlasciwe napięcie w układzie .

 


Ok, dzięki. Akurat w tym tygodniu mam zamiar podjechać do elektryka która niby się zna na BMW. BMW-Retrofit.pl to mam nadzieję że ogarnie mi te błędy i czym są spowodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.