Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

przeglądając forum zauważyłem, że nierówna praca motoru N43 to dość częsta przypadłość tego silnika. Aczkolwiek zwracam się do was z pytaniem odnośnie nierównej pracy TYLKO NA ZIMNYM silniku.


Rano auto odpala zawsze tak samo dobrze, chwilę później obroty schodzą ze ssania, teoretycznie wszystko jest ok oprócz lekkiego minimalnego falowania i lekkich wibracji na wolnych obrotach. Jadąc czuć, że auto się trzęsie i wyraźnie nierówno pracuje. PO NAGRZANIU auto pracuje normalnie, ciągnie całkiem równo jakby zupełnie inne auto.


Co może być tego przyczyną ?


E92 po lifcie / 320i / N43

Po wymianie elektrozaworu ciśnienia oleju, wymianie świec i wyprogramowaniu NOXa.


Dzięki !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

po pierwsze nie ma czegoś takiego jak "wyprogramowanie" noxa w silnikach serii N43 i N53... masz po prostu włączony permanentny tryb homogeniczny, który defacto jest trybem AWARYJNYM W TYCH SILNIKACH!


nie tworzy Ci się mnóstwo adaptacji, nie jest przeprowadzana seria testów chemicznych wtryskiwaczy, wyrównywania cylindrów itp.


właśnie między innymi dlatego te silniki uchodzą za "złe" a to ich użytkownicy w rzeczywistości są źli.. przede wszystkim inpa i pełna diagnostyka. Gratuluję, bo zmarnowałeś kasę na pseudo wyprogramowanie noxa :)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Auto pracowało w dokładnie ten sam sposób przed "wyprogramowaniem" NOXa.


Znam użytkowników, którzy mają wyprogramowanego NOXa i chwalą sobie bezproblemową pracę tego silnika.

Więc oczywiste, że przyczynia się do pracy motoru, ale w tym przypadku nie jest to jednoznaczne.


Myślę, że połowa użytkowników tych silników, świadomie lub nie, jeździ z niesprawnym systemem NOX w "trybie awaryjnym", a mimo to nie każdy ma problem z silnikiem.


pozdrawiam :wink:

Opublikowano
po pierwsze nie ma czegoś takiego jak "wyprogramowanie" noxa w silnikach serii N43 i N53... masz po prostu włączony permanentny tryb homogeniczny, który defacto jest trybem AWARYJNYM W TYCH SILNIKACH!


nie tworzy Ci się mnóstwo adaptacji, nie jest przeprowadzana seria testów chemicznych wtryskiwaczy, wyrównywania cylindrów itp.


właśnie między innymi dlatego te silniki uchodzą za "złe" a to ich użytkownicy w rzeczywistości są źli.. przede wszystkim inpa i pełna diagnostyka. Gratuluję, bo zmarnowałeś kasę na pseudo wyprogramowanie noxa :)

++


Pokaż korekty długoterminowe LTFT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.