Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sporadycznie też mi się to pojawia, zwykle po opadach, tylko przy cofaniu na skręconych kołach. Na gwarancji nie chcieli tego robić, zaproponowali przekładki cierne. Ponoć w dużych X-ach częściej to występuje i przekładki pomagają.
Opublikowano

W G30 nie ma na to akcji serwisowej, sprawdzałem w ASO kilka dni temu.


Prędzej zmienię model albo markę niż w samochodzie na gwarancji będę sam szukał przyczyny i instalował jakieś przekładki :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, tak jak pisałem u mnie wymiana maglownicy niewiele pomogła, tzn. nic nie zmieniła. Zgrzyty ustąpiły dopiero po wymianie obu wahaczy rozprężnych. Po tej operacji powróciła cisza. Wcześniej potrafiło zgrzytnąć podczas garażowych manewrów.
Opublikowano
Panowie, tak jak pisałem u mnie wymiana maglownicy niewiele pomogła, tzn. nic nie zmieniła. Zgrzyty ustąpiły dopiero po wymianie obu wahaczy rozprężnych. Po tej operacji powróciła cisza. Wcześniej potrafiło zgrzytnąć podczas garażowych manewrów.

 

U mnie to samo, maglownica wymieniona, ale dalej hałas.

s0nar a kiedy wymieniałeś wahacze? Albo może ile km zrobiłeś od wymiany?


pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ostatnio nie jeżdżę dużo, ale od wymiany wahaczy zrobiłem kilka tysięcy km, może z 5-6kkm. Problem zgrzytania jest już tylko mglistym wspomnieniem i na razie nie powraca :cool2: Wymieniano mi części nr: 31106861165 oraz 31106861166 + jakieś drobiazgi typu nakrętki i śruby.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Nie zgadniecie ;) trzecia maglownica w moim aucie zaczyna skrzypiec przy skrecaniu....

Nie chce mi sie już jezdzic do serwisu wiec olewam temat ale BMW to jedna wielka kupa jesli chodzi o jakość

 

robię przymiarki do G30 i testówka z nalotem około 11 tyś km tragicznie trzeszczała podczas manewrów parkingowych :shock:

pierwszy raz spotkałem się z czymś takim w jakimkolwiek aucie ... z nalotami 0-300 tyś km

Podsumowując ten wątek


1) uznawane jest to jako wada

2) w ramach gwarancji jest to naprawiane

3) kolejne wymiany eliminują problem krótkotrwale ?


patrząc na powyższe wpisy wychodzi 3 x TAK :mad2:


czy też ktoś ma inne doświadczenia i są auta które nie hałasują ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm, nie wiem jak inni, ale ja złego słowa nie powiem na maglownicę aktywną w G30. Co prawda i u mnie ją wymieniano na gwarancji, ale uważam, że niepotrzebnie, bo po wymianie nic się nie zmieniło, tzn. nadal zdarzało się usłyszeć zgrzytanie podczas parkowania. Zgłoszone przeze mnie zgrzytanie powodowały wahacze rozprężne i dopiero ich wymiana załatwiła temat i od tamtej pory mam ciszę. Kiepskie maglownice były w E60. W G30 to inna bajka. Inna sprawa jak ktoś jeździ :D Widuję takich, którzy śmigają na 20" ruflatach po krawężnikach, studzienkach i dziurach jak służbowym autem na 15" stalówkach. I jeszcze się dziwią, że im się felgi krzywią albo guzy wyskakują na oponach. Takiego traktowania nie wytrzyma na dłuższą metę żadna maglownica, ale nie tylko ona :D Obawiam się, że w samochodach demonstracyjnych możemy mieć do czynienia właśnie z takim przypadkiem i dotyczy to nie tylko układu kierowniczego, ale również innych elementów zawieszenia. Przy rozsądnym traktowaniu, omijaniu studzienek i dziur, problemu w zasadzie nie ma nawet jak się jeździ na runflatach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.