Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od jakiegoś czasu myślę nad projektem w który znajdzie się

Silnik z 750i - N63B44TU (450km)

Skrzynia także z 750i - ZF8HP70


Najpierw chciałbym się was poradzić, czy to ma prawo wejść do tej budy bez przerabiania grodzi/kielichów?

Będzie to projekt na najbliższe kilka lat i ma być to finalnie moja praca inżynierska.


Opowiem coś o sobie:

Jestem 22latkiem, bardzo zajawionym na tuning/motoryzacje. Aktualnie posiadam e46 323ci przy którym wszystko robię sam. Może to brzmieć strasznie śmiesznie bo kto w takim wieku ma pojęcie żeby robić aż tak grubego swapa?

To ma być projekt przy którym nauczę się wielu rzeczy, w planach mam otwarcie własnego warsztatu w którym będę chciał zajmować właśnie takimi projektami :).


Proszę mnie nie zbywać przez mój wiek, pozdrawiam :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Upychają m62b44 do e46 ale nie wierzę, że bez ingerencji, więc tu będzie podobnie. Wiesz jakie koszty wchodzą w grę? Jak chcesz to rozwiązać od strony elektroniki?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

To prawda upychają m60/m62, co więcej bez żadnych ingerencji.

Istnieją gotowe sety żeby to wpakować, specjalny mod miski i pompy oleju, modyfikacja zawieszenia silnika, które pozwalają na umieszczenie takich silników jak najbliżej ściany grodziowej :D


Jeśli chodzi o elektronikę to istnieją tylko dwa wyjścia:

-Seryjne ECU z N63 (aczkolwiek nie wiem na ile możliwa jest modyfikacja sterownika msd85 bo na razie nie zagłębiałem się w temat). Bardzo zależy mi na tym aby środek był jak najbardziej seryjny

-ECUMASTER (tu też muszę zgłębić temat)


Tak, pokazuje tu swoją niewiedzę ale tego wszystkiego właśnie chce się nauczyć.


Zdaję sobie sprawę jakie koszta będą, liczę się z tym, dlatego też chce to rozłożyć na długi okres czasu.


Jako ciekawostkę przesyłam link do artykułu gdzie rosjanie wsadzają S63B44 (Podkręcone N63) do budy e82 zachowując przy tym seryjny (pomijając przeróbkę na 1M) wygląd

https://www.bimmerboost.com/content.php?7618-Russian-swaps-an-S63-4-4-twin-turbo-V8-into-a-BMW-E82-1M-and-adds-all-wheel-drive-making-for-one-of-the-baddest-BMW-swaps-ever-done-150i-xDrive

Niesamowite jest to jak to wszystko jest zgrabnie upchnięte pod maską :O

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.